Den store transferrygte-tråd
Det bliver de lange løgs sommer - igen.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det der er med Laporta er, at han aldrig kan holde sin kæft. Deco har da sikkert været i Istanbul, men de fleste andre topklubber har sikkert også kontakt med hans bagland, de reklamerer bare ikke med det.NadaMás post=164263 skrev: Men ja, Osimhen eller Kane lyder fantastisk. Vi skal bare have den kvalitets 9’er.
Ift. Güler er jeg sgu blevet varm på ham. Hovedsageligt baseret på hype, har endnu ikke set ham spille. Men var egentlig af det indtryk at Barcelona førte kapløbet. Har læst at Deco var i Istanbul i går.
There was NO meeting today between Nasser Al-Khelaifi and Fayza Lamari about Kylian Mbappé's future. “A decision will be made very soon about Kylian Mbappé's future. It will be in the next days or weeks, it will NOT be a long summer saga."
@Tanziloic
#voksenbaby, måske han skulle tage fat i Pampers ang en sponsor aftale!Kiwes post=164267 skrev: Min erfaring er at alle nyheder/rygter vedr. Mbappe breaker typisk sent på aftenen 20-24. Og Mbappe deltager ikke selv på mødet, han er repræsenteret af sin mor, som altid.
Donde está la biblioteca?
Så må vi komme videre.
Sjovt, jeg føler allerede at det har været en virkelig lang “summer saga”.Kiwes post=164269 skrev: Og så kom den :)
There was NO meeting today between Nasser Al-Khelaifi and Fayza Lamari about Kylian Mbappé's future. “A decision will be made very soon about Kylian Mbappé's future. It will be in the next days or weeks, it will NOT be a long summer saga."
@Tanziloic
Jeg håber at Mbappe skriver under på en 5-årig kontraktforlængelse, uden nogle underlige klausuler eller andet, så Florentino ENDELIG kan komme videre i livet, sammen med os andre.
DC19
Galactico downfall version 2
Ødegaard er et lidt umage eksempel - Han brænder Premier League af.9eren post=164277 skrev: Ødegaard version 2?
Güler er blevet fremhævet flere gange som et af Europas store talenter i løbet af sidste sæson. Men jo, det er sgu gået stærkt fra at ingen herinde (mig selv inklusiv) tænkte på ham, til at han er her, der og alle vejene.