Den store transferrygte-tråd
Ja Altså, det er da bedre end ingenting, problemet med Vlahpvic er at det er svært at udpege hvem der pt er bedst af ham og Joselu, så vi ender med 2 backups og håbet om at en af dem spiller deres livs season. Men 2 er bedre end en, hvis det altså er alternativet, men han er jo på ingen måde nogen fantastisk angriber.Real HWL post=164257 skrev:
Jeg har læst Vlahovic på en etårig lejeaftale. Det ville da være en okay løsning.Bismo post=164253 skrev: I følge Correiro er vi nu i førersædet til at købe Arda Güler foran Milan og Barca.
Desuden skulle vi nu have skiftet fokus væk fra Mbappe. I stedet nævnes Vlahovic, Osimhen og selvfølgelig Kane som mulige afløsere for Benz
Donde está la biblioteca?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Osimhen er et år ældre og koster angiveligt det dobbelte, baseret på en sæson med 26 mål for det suveræne tophold. Vlahovic lavede 24 og 21 i de to sæsoner inden den netop overståede. Han sparker som en hest med venstre, lidt ukarakteristisk for en boksangriber er han rigtig god på frispark, og en udmærket teknik.
Jeg synes klart han er bedre end Joselu, men ingen af dem er noget som helst værd på omstillinger, så man skal ligge spillet an på flere indlæg og etableret spil omkring feltet hvis de skal komme til sin ret. Omvendt har det også været et problem til tider at nedbryde hold der står dybt.
Med Haaland og Osimhen får man nogenlunde de samme kvaliteter men samtidig giftige omstillingsspillere, med Kane får man en der også trækker ned og er med til at opbygge spillet ligesom Benzema gjorde. Vlahovic og Joselu er klart mere begrænsede spillere. Jeg kunne godt være nervøs for at man mister en stor del af det der har gjort Vinicius så god, hvis man fjerner den spiller fra offensiven han kan kombinere med, og erstatter ham med et skur der bare står inde i feltet og venter. Benzemas bidrag til offensiven var så meget mere end mål og det har jeg svært ved at se man kan finde i ret mange angribere, og de relationer i spillet der var med ham vil også tage lang tid at opbygge igen. Forhåbentlig kan Bellingham og Camavinga være med til at hjælpe fra midtbanen, de kan lære fra den bedste i et års tid endnu.
Jeg gaar ud fra du referere til Vlahovic naar du siger du mener han "klart er bedre end Joselu", kan du saette lidt ord paa hvorfor?JesperA post=164288 skrev: Vlahovic har døjet med skader og bl.a. derfor kun spillet hvad der svarer til 21 hele Serie A-kampe i denne sæson (10 mål), flere af dem i en dårlig fysisk forfatning. Hvis han er fit er han en rigtig stærk angriber.
Osimhen er et år ældre og koster angiveligt det dobbelte, baseret på en sæson med 26 mål for det suveræne tophold. Vlahovic lavede 24 og 21 i de to sæsoner inden den netop overståede. Han sparker som en hest med venstre, lidt ukarakteristisk for en boksangriber er han rigtig god på frispark, og en udmærket teknik.
Jeg synes klart han er bedre end Joselu, men ingen af dem er noget som helst værd på omstillinger, så man skal ligge spillet an på flere indlæg og etableret spil omkring feltet hvis de skal komme til sin ret. Omvendt har det også været et problem til tider at nedbryde hold der står dybt.
Med Haaland og Osimhen får man nogenlunde de samme kvaliteter men samtidig giftige omstillingsspillere, med Kane får man en der også trækker ned og er med til at opbygge spillet ligesom Benzema gjorde. Vlahovic og Joselu er klart mere begrænsede spillere. Jeg kunne godt være nervøs for at man mister en stor del af det der har gjort Vinicius så god, hvis man fjerner den spiller fra offensiven han kan kombinere med, og erstatter ham med et skur der bare står inde i feltet og venter. Benzemas bidrag til offensiven var så meget mere end mål og det har jeg svært ved at se man kan finde i ret mange angribere, og de relationer i spillet der var med ham vil også tage lang tid at opbygge igen. Forhåbentlig kan Bellingham og Camavinga være med til at hjælpe fra midtbanen, de kan lære fra den bedste i et års tid endnu.
Da hver gang jeg har set ham spille har han maximalt lignet en gennemsnitlig Morata, ud over at vaere stor har han som jeg ser det ikke nogen spids kompetence, han er ikke saerlig hurtig, han er ikke naevnevaerdigt god med bolden i foedderne, med hans stoerrelse taget i betragtning er han heller ikke saerlig god med ryggen til maal, og saa er han heller ikke nogen fantastisk afslutter (siger ikke han er daarlig, men det er ikke nogen Haaland inderside han har), han har ikke noget specielt godt skud fra distancen, og han er heller ikke fantastisk i hovedspillet, saa hvad er det han kan som Joselu ikke kan?
Skal understrege, havde sagt praecis det samme om Joselu, og det er ikke fordi jeg mener nogle af spillerne er daarlige, de er bare middelmaadige imo, det eneste parameter Vlahovic har koerende for sig er alder, da man kan arguemntere for at han stadig udvikler sig, hvorimod Joselu nok er paa sit paek nu, men ud over det kan jeg ikke se at han er naevnevaerdigt bedre end Joselu.
Donde está la biblioteca?
- Siempre Madrid
- Administrator
Jeg kan desværre kun gentage mig selv: Lad os nu holde os langt væk fra den knægt.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Real Madrid bør nemlig poste penge i en anden top angriber nu og så kommer Endrick næste sæson. Jeg tror ikke på noget før vi ser noget officielt eller vi når den første september uden et indkøb af Mbappe. For helvede vi er mere end en spiller som ham!Siempre Madrid post=164290 skrev: Flere melder nu om, at Mbappé forlænger til 2025, men får en klausul, som tillader en klub at KØBE ham i 2024.
Jeg kan desværre kun gentage mig selv: Lad os nu holde os langt væk fra den knægt.
Jeg kan simpelthen ikke gå med til en sæson med Joselu som eneste rigtig 9er.
Galactico downfall version 2
Så latterligt. Håber seriøst at Perez gør en ende på den her Mbappe saga en gang for alle. Så må han ryge til PL. Er efterhånden ved at være godt træt af at høre om ham. Det er useriøst, hvis vi igen igen lægger alle vores æg i samme kurv. Vlahovic/Osimhen/Kane lyder som en anstændig løsning indtil Haaland bliver ledig på markedet.Siempre Madrid post=164290 skrev: Flere melder nu om, at Mbappé forlænger til 2025, men får en klausul, som tillader en klub at KØBE ham i 2024.
- Brylle
- Gæst
Stol på klubben som en ægte Pena!!!!9eren post=164293 skrev:
Real Madrid bør nemlig poste penge i en anden top angriber nu og så kommer Endrick næste sæson. Jeg tror ikke på noget før vi ser noget officielt eller vi når den første september uden et indkøb af Mbappe. For helvede vi er mere end en spiller som ham!Siempre Madrid post=164290 skrev: Flere melder nu om, at Mbappé forlænger til 2025, men får en klausul, som tillader en klub at KØBE ham i 2024.
Jeg kan simpelthen ikke gå med til en sæson med Joselu som eneste rigtig 9er.
Skulle skildpadden forlænge, da vil planen ikke ændre sig synderligt meget forudsæt at Mbappe har forhandlet en rimelig klausul: I sommeren 2024 skal Real Madrid fortsat betale Q$G i omegn af 150-180 mio, men hvor så Mbappe muligvis ”blot” må nøjes med 40 mio årligt i bruttoløn. Overordnet set ændrer det intet. Det hele handler om at Mbappe vil have et godt forhold til Paris jævnfør at han er derfra og jævnfør OL senere. Og sikkert også fordi han vil have nemme penge. ;-)
Trods alt er det en PR-katastrofe for Mbappe at agere sådan. Haaland og Mbappe ved tydeligvis, hvad de er værd og hvordan markedet er skruet sammen, og derfor forlanger de bare dét, som markedet tilbyder dem. Men hvor Haaland har været diskret med at gafle sig sin sign-on-fee med den lave klausul fra Dortmund og uden dramatik gennem flere sæsoner, så er Mbappe derimod mere bramfrit og uskøn, og dét vil ikke blive modtaget godt blandt det ældre segment af madridista’er i Madrid, er jeg rimelig sikker på. Selv Cicinho blev haglet ned, fordi han arrogant sagde noget i retning af ”det bedste er at få gratis pizza ved at være Real Madrid-spiller”. Og selvom Real Madrid er en overklasse-klub i Charmatin-distriktet, så har Real Madrid altså en kæmpe social profil og følgelig kritikken mod Cicinho.
Jeg synes, at det klogeste ville være at Real Madrid skal gå efter BÅDE Kane og Mbappe (hvis det økonomisk kan lade sig gøre). Glipper Mbappe, så har Real Madrid i det mindste alligevel Kane og skal ikke gamble klubbens succes på alt efter om penge kan friste Mbappe eller ej til at blive i Prison Saint Germain.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Kane i 3-4 år indtil Haaland gerne vil til Madrid, han skifter jo ikke allerede i hverken 2024 eller 2025.Bismo post=164294 skrev:
Så latterligt. Håber seriøst at Perez gør en ende på den her Mbappe saga en gang for alle. Så må han ryge til PL. Er efterhånden ved at være godt træt af at høre om ham. Det er useriøst, hvis vi igen igen lægger alle vores æg i samme kurv. Vlahovic/Osimhen/Kane lyder som en anstændig løsning indtil Haaland bliver ledig på markedet.Siempre Madrid post=164290 skrev: Flere melder nu om, at Mbappé forlænger til 2025, men får en klausul, som tillader en klub at KØBE ham i 2024.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Galactico downfall version 2
Hellere betale boksen for Kane eller Osimhen og så droppe Mbappé definitivt.
Jeg vil meget gerne have Mbappé ind, men lige nu frygter jeg at Perez er i gang med at lave samme fejl, som tidligere - Simpelthen lægge al fokus på at hente ham. Hvis Mbappé får en kontrakt med en klausul der hedder 150 mio. klausul (kun gældende for Real), så er det da værd at tage med, og så bliver det ikke til en Osimhen. Men det trækker bare i langdrag. Vlahovic på leje er lidt usexet til det nye Bernabeu.
Når Odriozola ryger ud, så hent da Fresneda for 20 mio. I 17/18-sæsonen havde vi på hhv. førsteholdet og Castilla Theo Hernandez og Hakimi, samt Fran Garcia og Fresneda. Så er to sidstnævnte hentet tilbage til gode priser, begge spændende, spanske backs der før har været i klubben.
Overgå konkurrencen og hent Güler for ca. 35 mio, hvor han bliver direkte udlejet til Fenerbache. Så kan han komme i 24/25 og indgå som et kreativt led til midtbanen (efter Modric´ afgang), og backup til højrekanten.
Hvis man henter Osimhen samt de to vil truppen have disse spillere der pt. er 25 eller derunder;
Osimhen, Endrick, Vini, Rodrygo, Brahim, Güler, Bellingham, Valverde, Camavinga, Tchouameni, Fran, Militao, Fresneda. Damn Boi.
Nu er ungdom selvfølgelig ikke alt i verden, så man kunne for min skyld godt gå efter en Cancelo i stedet for Fresneda eksempelvis. Direkte forstærkning på holdets svageste position. Summa summarum er bare, at truppen ikke er stærkt nok lige nu, til at Perez kan gå på ferie.
- The European Super League
- Platin bruger
Jeg har læst at de vil lave en aftale med spilleren gældende fra næste sommer. Og dermed altså ikke betale klubben noget. Vi ønsker at købe angriberen og lade ham blive i klubben et år gratis. Vi har bare mere ære og morale i hovedstaden.
Bellingham Camavinga Tchouameni