Den store transferrygte-tråd

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3253 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=164503 skrev: ​Jo det er jo det der er ironisk... han er utilfreds med er blive brugt som 9'er i psg... og så vil vi købe ham for at bruge ham som 9'er...

Og jeg synes heller ikke at han er nogen oplagt 9'er... han fylder ikke noget i feltet og er ikke god på hovedet. En 9'er skal squ kunne tage nogle kampe i feltet, hvilket en letvægts hurtigløber alt andet lige vil have svært ved.

​Kan man kun spille 9'er på én måde? Og kan man ikke være en god 9'er hvis ikke man er god på låget? Og kan man ikke være 9'er hvis man er hurtig? Var Messi en dårlig 9'er dengang han lå derinde i Barcelonas 4-3-3? Dengang han forviste Zlatan til bænken

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #3254 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=164510 skrev:

Ramos4 post=164508 skrev:

Dragam post=164507 skrev:

Ramos4 post=164506 skrev:

Dragam post=164503 skrev:

PMO post=164492 skrev: ​
Correct me if I’m wrong, men VIL Mbappé ikke spille i venstre side? 

​Jo det er jo det der er ironisk... han er utilfreds med er blive brugt som 9'er i psg... og så vil vi købe ham for at bruge ham som 9'er...

Og jeg synes heller ikke at han er nogen oplagt 9'er... han fylder ikke noget i feltet og er ikke god på hovedet. En 9'er skal squ kunne tage nogle kampe i feltet, hvilket en letvægts hurtigløber alt andet lige vil have svært ved.

​Det gik vel okay med Benzema?

​Det er fandme dumt sagt...

I hvilken verden er Benzema en letvægts hurtigløber... 

Benz er knap 10 cm højere, mere kropstærk, og VÆSENTLIGT bedre på hovedet... og hurtigløber har han squ aldrig været. 

Benzema var aldrig i feltet.
​Og Mbappe er ikke en letvægtsspiller.

​Så må det have været Benz lookalike der scorede flere alt-afgørende hovedstøds mål for os i Champions league sidste år...

Og skildpadden er definationen på en letvægts hurtigløber... du ser ham squ ikke skubbe spillere væk som som haaland, eller fuldkommen glide af på kropstaklinger som en O Fenomeno...

​Jo?

Det er fint med mig, hvis du ændrer dit argument fra at en 9'er skal "kunne tage nogle kampe i feltet" til at han skal være god på hovedet. Benzema tog ingen kampe i feltet. Men ja, han kunne da godt heade. 

Ronaldo Fenomeno tog heller ingen kampe i feltet eller var god på hovedet. Men det er okay, hvis man kan glide af på kropstacklinger?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3255 af Brylle

​Jo det er jo det der er ironisk... han er utilfreds med er blive brugt som 9'er i psg... og så vil vi købe ham for at bruge ham som 9'er...

Benz er knap 10 cm højere, mere kropstærk, og VÆSENTLIGT bedre på hovedet... og hurtigløber har han squ aldrig været. 

Jeg ved ikke hvilke "kampe" det var Benzema tog i feltet. 

​Det svarer lidt til at Rudiger er en verdensklasse 9'er. Kæft en legende på låget

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3256 af Brylle

​Så må det have været Benz lookalike der scorede flere alt-afgørende hovedstøds mål for os i Champions league sidste år...

Og skildpadden er definationen på en letvægts hurtigløber... du ser ham squ ikke skubbe spillere væk som som haaland, eller fuldkommen glide af på kropstaklinger som en O Fenomeno...

​Hvorfor glide af når man er så hurtig at ingen kan nå ind på kroppen af ham? Det lyder lidt bøvlet og spild af kræfter?
Sorry, du efterlader mange spørgsmål her til aften

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3257 af Brylle
​Beklager de mange kommentarer lige efter hinanden. Kunne nok være mere elegant. 

Wow jeg glæder mig til Arda Güler! Han ser så clean ud på den bold. Jeg har en forventning om at han skal gå direkte ind på højrekanten. De der vævre driblinger og sparket udefra kan blive guld værd. Det er skørt med en 18-årig kant som ikke er lynende hurtig, men det er virkelig en type der kribler lidt allerede fra start! Håber det går i orden og at han får chancen på et hold hvor Bellingham, Joselu/Rodrygo/Mbappe og Vinicius bare kan sværme rundt om ham. Egentlig også Valverde hvis det lige kan gå op på antallet af offensive spillere. 

Jeg bliver ekstremt skuffet hvis han behandles som Ødegaard. Men det er trods alt ikke samme type.

3 år 1 uge siden #3258 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=164512 skrev:

​Jo?

Det er fint med mig, hvis du ændrer dit argument fra at en 9'er skal "kunne tage nogle kampe i feltet" til at han skal være god på hovedet. Benzema tog ingen kampe i feltet. Men ja, han kunne da godt heade. 

Ronaldo Fenomeno tog heller ingen kampe i feltet eller var god på hovedet. Men det er okay, hvis man kan glide af på kropstacklinger?

​Hvis han kan fuldkommen glide af på kropstaklinger O Fenomeno style, så link mig lige et par videoer med det. Spoiler alert : det kan han ikke.

Jeg har ikke ændret mit agument - en 9'er skal have kropsstyrke og kunne heade. Jeg svarede på at du satte lighedstegn mellem Benz og mbappe, hvilket jo bare er helt hen i vejret.

Ja, fordi det var det eneste Ronaldo kunne /facepalm
Men ja, han var netop i stand til at holde modstanderne væk i feltet med hans enorme kropsstyrke. Og ja, heading var den eneste svaghed i hans spil, omend han stadig var en habil header. Var Mbappe bare i nærheden af at være lige så god som O Fenomeno, så kunne der ses igennem fingrene med mange ting (så som manglende evne til at kunne heade), og så skulle der bydes hvad end der skulle til, for at få ham. Men det er han bare ikke.

Men det var da en vild troll respons du gav der...
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved Dragam.

3 år 1 uge siden #3259 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd

Brylle post=164515 skrev: ​Beklager de mange kommentarer lige efter hinanden. Kunne nok være mere elegant. 

Wow jeg glæder mig til Arda Güler! Han ser så clean ud på den bold. Jeg har en forventning om at han skal gå direkte ind på højrekanten. De der vævre driblinger og sparket udefra kan blive guld værd. Det er skørt med en 18-årig kant som ikke er lynende hurtig, men det er virkelig en type der kribler lidt allerede fra start! Håber det går i orden og at han får chancen på et hold hvor Bellingham, Joselu/Rodrygo/Mbappe og Vinicius bare kan sværme rundt om ham. Egentlig også Valverde hvis det lige kan gå op på antallet af offensive spillere. 

Jeg bliver ekstremt skuffet hvis han behandles som Ødegaard. Men det er trods alt ikke samme type.

​Rodrygo havde 30 g/a sidste sæson som hovedsageligt højrekant, jeg tvivler på vi ser ham fra start. Måske er han dygtig nok til at blive første indskifter i stedet for Brahim? Enig i at han virker som en utrolig interessant spiller, som har nogle kompetencer vi mangler i det offensive, er meget spændt på at se ham i aktion.  

3 år 1 uge siden #3260 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=164516 skrev:

Ramos4 post=164512 skrev:

​Jo?

​Hvis han kan fuldkommen glide af på kropstaklinger O Fenomeno style, så link mig lige et par videoer med det. Spoiler alert : det kan han ikke.

Jeg har ikke ændret mit agument - en 9'er skal have kropsstyrke og kunne heade. Jeg svarede på at du satte lighedstegn mellem Benz og mbappe, hvilket jo bare er helt hen i vejret.

Ja, fordi det var det eneste Ronaldo kunne /facepalm
Men ja, han var netop i stand til at holde modstanderne væk i feltet med hans enorme kropsstyrke. Og ja, heading var den eneste svaghed i hans spil, omend han stadig var en habil header. Var Mbappe bare i nærheden af at være lige så god som O Fenomeno, så kunne der ses igennem fingrene med mange ting (så som manglende evne til at kunne heade), og så skulle der bydes hvad end der skulle til, for at få ham. Men det er han bare ikke.

Men det var da en vild troll respons du gav der...

​Det var dig der skrev "han fylder ikke noget i feltet og er ikke god på hovedet. En 9'er skal squ kunne tage nogle kampe i feltet, hvilket en letvægts hurtigløber alt andet lige vil have svært ved."

Det er hvad jeg forholder mig til. Du beskriver at en 9'er skal kunne heade og tage nogle kampe i feltet. Det er ikke just Benzema og Ronaldo du beskriver der - men det er måske bare mig.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 uge siden #3261 af El Siete

Dragam post=164505 skrev:

El Siete post=164504 skrev: ​Nasser Al-Khelaifi full statement on Mbappe:

“I was completely shocked when I heard Mbappé wants to leave for free. He's a great boy, a gentleman, so leaving for free, weakening the biggest club in his country, that's not him. I was shocked and disappointed.

Our position is strong. Mbappé will not leave for free. Impossible. The best player in the world leaving for free is NOT happening.

Mbappé needs to decide next week, or max in 2 weeks. If he does not renew, the door is open.

We want him to stay but he can't leave for free. That’s the fact. Your best player can't leave for free. It never happens.”

Hm, Mbappe har sendt PSG et brev hvor han gør det klart han ikke vil forlænge, og Al-Khelaifi bekræfter at de under ingen omstændigheder vil lade ham gå gratis. 
What to do, what to do. 

​Ignorer det.

Der er ingen europæiske klubber, udover psg, der vil betale hans absurde lønkrav.

I så fald at man skal gøre noget som helst, så kan man tilbyde ham at komme på en identisk kontrakt til den cristiano fik... og det vil jeg sige er mere end han fortjener, da han ikke engang er verdens bedste spiller, imodsætning til cristiano da han kom til klubben.

Vi bør IKKE gældsætte klubben for at hente den arrogante grådige franske skildpadde til klubben...

Vi ved ikke hvad lønnen bliver, men jeg kan ikke tro andet end at det har Perez fuldstændig styr på, og at han aldrig ville sætte klubbens økonomi over styr på den handel. 
Mbappe er helt klart i top 3, hvis ikke 2, i verden, og han kunne nemt blive verdens bedste spiller hvis han kom til klubben. Han er trods alt kun 24. 

Det lader til klubben går helhjertet efter ham, det skal man nok acceptere, mit håb er bare på en hurtig afklaring og lykkes det ikke, kunne Osimhen være en god løsning, som du også var inde på. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: elle44

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3262 af Brylle

elle44 post=164517 skrev:

Brylle post=164515 skrev: ​Beklager de mange kommentarer lige efter hinanden. Kunne nok være mere elegant. 

​Rodrygo havde 30 g/a sidste sæson som hovedsageligt højrekant, jeg tvivler på vi ser ham fra start. Måske er han dygtig nok til at blive første indskifter i stedet for Brahim? Enig i at han virker som en utrolig interessant spiller, som har nogle kompetencer vi mangler i det offensive, er meget spændt på at se ham i aktion.  

​Jep. Jeg kan sagtens forestille mig at du er spot on her og at man fortsætter med Rodrygo på højre. Jeg er på ingen måde ude i at fjerne Rodrygo, jeg synes han er en sikker starter og blandt vores profiler. Mit håb er nok at se Rodrygo i en form for angriber rolle eller at man ser bort fra antallet på midtbanen og får plads til Rodrygo foran Bellingham og Camavinga i nogle kampe. Forhåbentlig alle hvis det bare fungerer. Men så er vi også over i en stilart der er betinget af ekstremt genpres. Man kan jo drømme lidt :D 

Men jo. Rodrygo bør starte. Jeg håber at der er plads til begge!

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3263 af 9eren

3 år 1 uge siden #3264 af Matamoro
Arda Guler ligner mere en midtbanespiller end en wing. Jeg tror hans bedste position er på midten sammen med Camavinga og Bellingham.

Så er der plads til Vini, Mbappe og Rodrygo på toppen.

Valverde må ned på højrebacken.

Jeg tror ikke at Tchouameni bliver fast starter i de store kampe. Camavinga kommer til at eje sekseren i mange år frem. Måske skulle man sælge ham mens han stadig er 80 mio euro værd.

Leveret af Kunena Forum