Den store transferrygte-tråd
På trods af, at der er så mange midtbane spillere, så har der manglet en som Güler, der kan drive med bold i små områder.
Købet af Güler overflødiggør dog spillere som Brahim og Ceballos. Men man må jo slå til, når muligheden byder sig.
Så mangler vi bare en klasse 9’er for at fuldende et fanstisk transfervindue. PSG ejerens seneste udtalelse tyder på, at det kommer til at ske. For enten køber Real Madrid Mbappé eller også må Real Madrid købe en anden 9’er, da en forlængelse af franskmandens kontrakt endegyldigt må lukke døren til Real Madrid.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Brylle
- Gæst
-
Baseret på hvad? De 6 kampe han har spillet på den centrale midtbane i karrieren?Matamoro post=164522 skrev: Arda Guler ligner mere en midtbanespiller end en wing. Jeg tror hans bedste position er på midten sammen med Camavinga og Bellingham.
Så er der plads til Vini, Mbappe og Rodrygo på toppen.
Valverde må ned på højrebacken.
Jeg tror ikke at Tchouameni bliver fast starter i de store kampe. Camavinga kommer til at eje sekseren i mange år frem. Måske skulle man sælge ham mens han stadig er 80 mio euro værd.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Brylle
- Gæst
-
Det ligner nærmest en lav udgave af Adriano, der bokser rundt med hele verden. Tordenstøvle og power. Den aktion hvor han holder 2 forsvarsspillere væk og glider af på dem, er altså guld værd.
På midtbanen er der i hvert fald fire spillere til de tre pladser (Bellingham, Valverde, Camavinga og Tchouameni), hvor også Güler kan komme til at spille en rolle.
I angrebet kan det også hedde fem spillere til tre positioner (Mbappé, Vini Jr., Rodrygo, Endrick, Güler).
Det er stærkt. Bredde har eksempelvis også været en af grundende til Citys succes.
Spillere som Brahim og Ceballos får, som en anden bruger også nævner, langt til spilletid.
Men i kraft af at de alle er meget unge, følger der en lille bekymring ift. deres udvikling med, hovedsageligt for Endrick, Güler og Camavinga. Hvis Endrick eksempelvis skal tage ved lære af en 24-årig Mbappé, som klubben vel henter med forhåbning om at have ham de næste 10 år - Hvornår skal Endrick så præcis overtage positionen. Det samme kan siges om Güler og en 22-årlig Rodrygo.
Kane vil jo passe rigtig godt som overgangsspiller til Endrick - Men derfor giver Mbappé stadig mere mening på de fleste parametre.
Ift. diskussionen om 6’eren, ser jeg helt klart Tchouameni som den faste 6’er de næste mange år. Som en bruger skriver, er han meget mere rendyrket 6’er. Han fylder så meget i rummet mellem forsvar og midtbane, har den helt rigtige fysik, og i possession er han også perfekt på positionen.
Jeg forestiller mig at Camavinga både kan kæmpe med Valverde om den ene 8’er, samt med Tchouameni om 6’eren.
Uanset hvad kommer vores kommende træner (Xabi Alonso, knock on wood), til at have mange luksusproblemer - Specielt hvis Mbappé også støder til.
Donde está la biblioteca?
Efter tørken på 10 kampe uden mål er selvtilliden ved at være tilbage. Han er jo uhyggeligt kropsstærk!Brylle post=164528 skrev: Madridistas twitter viser to klip med Endrick fra nattens kamp som gør at jeg glæder mig endnu mere og måske endda har endnu mindre lyst til Mbappe og at vi finder en anden løsning.
Det ligner nærmest en lav udgave af Adriano, der bokser rundt med hele verden. Tordenstøvle og power. Den aktion hvor han holder 2 forsvarsspillere væk og glider af på dem, er altså guld værd.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Det havde nok været bedre med 2 år for ikke at hænge på ham på bænken som vi har set så mange gange tidligere.
Bellingham Camavinga Tchouameni
Der er helt sikkert en indkørselsperiode, og selvfølgelig spiller Brahim hvis han er bedre. Jeg tænkte mere i det lange løb - Der tror jeg at forhåbningerne er højere for Güler end Brahim. I forestående sæson er det nok jævnbyrdigt fordelt.DeLaRed post=164531 skrev: Tror man skal passe paa med at tage for givet at en 18aarig Guler spiller fremfor Brahim, der er intet der pt taler for at den ene er bedre end den anden, tilgengaeld er Brahim betydeligt mere erfaren. Hvis begge spillere indgaar i truppen naeste season, saa tror jeg vi ser dem deles om bredde minutterne paa flere positioner, baade paa kanterne og paa den offensive midt, i forskellige taktiske oplaeg, jeg tror den handler om at proeve dem af forskellige steder og se hvor de fungere henne bedst i loebet af naeste season.
Jeg er nok Ceballos’ største fan herinde, men synes at han skal lejes ud til den kommende sæson med købene af Bellingham, Brahim og nu Güler. Efter Kroos og Modric formodede afgang i 2024 kan det være, at han får en rolle. Ceballos er virkelig klasse i glimt, derfor råbte Bernabeu hans navn, men han er også dårlig i nogle kampe. Det bliver måske aldrig til det store for ham i Real Madrid, men man skal ikke afskrive det endnu, hvor han nok rammer sin bedste fodboldalder. Er mest bare glad for at han ikke endte i Atletico.The European Super League post=164533 skrev: Det er godt nok øv ærgerligt at vi har forlænget 3 år med Ceballos.
Det havde nok været bedre med 2 år for ikke at hænge på ham på bænken som vi har set så mange gange tidligere.
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Jeg gætter på at Modric spiller sin sidste sæson men at Kroos har flere sæsoner i sig. Mindst til 2025.
Kunne Ceballos få noget spilletid i et år for Betis, Frankfurt, Fiorentina eller Tottenham ville det være gyldent.
Bellingham Camavinga Tchouameni