Den store transferrygte-tråd
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
2 spillere som ville være startere i Real Madrid ;)Fondo_Sur post=164548 skrev: @NadsMás
Tiderne er bare skiftet. Nu vil de unge til Real Madrid. Det er den gamle generation som Gündogan og Lewandowski, der er tiltrukket af Barca. Selvfølgelig groft sagt.
Det er måske en fortærsket pointe, men det hjælper også at Real Madrid har økonomien i orden. Man vil gerne være sikker på at få sin løn, når man flytter til den anden ende af Europa som 18 årig.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Nej, nej og nej :). Mbappe/PSG PR-maskinen er i gang som altid, intet nyt der.Matamoro post=164551 skrev: Jeg tror sgu at Mbappé kommer i dette vindue. Men jeg tror også at enten så ryger Tchou eller Vini.
Man giver selvfølgelig ikke Vinicius et fuldstændig legendarisk rygnummer, og så sælger ham i samme vindue.Matamoro post=164551 skrev: Jeg tror sgu at Mbappé kommer i dette vindue. Men jeg tror også at enten så ryger Tchou eller Vini.
Tchouameni kunne jeg bedre se i en form for byttehandel måske, men det er sgu stadigvæk ret far fetched synes jeg.
DC19
Der tales om en pris på ca. 200M og det vil jeg mene vi "sagtens" har råd til.Mas post=164545 skrev: Selv hvis PSG er klar til at sælge, så har Real Madrid vel ikke råd?
Et bud på 220.000.000€ blev ignoreret i August 2021 (der havde han også kun ét år tilbage på kontrakten.
Mbappe blev selv købt af PSG for 180.000.000€. Og er ikke faldet i værdig. Og kan måske kaldes verdens bedste spiller pt.
Hvad kan det ikke ende med at koste at skulle købe ham? Og har Real Madrid råd til at betale - nu slynger jeg bare noget ud - i retningen af +250.000.000 € for Mbappe?
Og det er i det samme vindue som vi allerede har købt Jude Bellingham for 100.000.000€ !
Og det er eksklusiv Mbappes sign on fee og vanvittig løn.
Og tage dermed det nye stadion med regnestykket, som ikke har været helt billigt.
Selv Real Madrid har vel ikke så mange penge?
Mbappe, Bellingham, Fran, Guler og vi ender på ca. 330M i transfersum, hvilket er mindre end hvad vi brugte i 2019 og siden den sommer ligger vi faktisk på netto at have brugt ca. 55M (køb+salg), hvis vi ikke medtager denne sommer. Dertil skal ligges at disse større handler oftest betales i rater henover nogle år.
Ifht. løn så er vi kommet af med store lønposter for Benzema og Hazard, som Mbappe højest sandsynligt vil overtage, så det nogenlunde udligner sig.
Den store ubekendte er en evt. sign-on, men jeg tror mere det ville være næste sommer, hvis han skulle komme gratis, og at han denne sommer får en bonus med fra PSG. Men det kan være jeg tager fejl.
Kommer Mbappe ville vi stå med et fantastisk hold, med nogle af de ypperste talenter i verden, og vi kan i princippet opgradere enkelte positioner (backs + centerbacks) løbende, men ellers køre med dette hold i mange år fremover.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
-#7- post=164553 skrev:
Man giver selvfølgelig ikke Vinicius et fuldstændig legendarisk rygnummer, og så sælger ham i samme vindue.Matamoro post=164551 skrev: Jeg tror sgu at Mbappé kommer i dette vindue. Men jeg tror også at enten så ryger Tchou eller Vini.
Tchouameni kunne jeg bedre se i en form for byttehandel måske, men det er sgu stadigvæk ret far fetched synes jeg.
Ville være et massivt selvmål at sælge Tchouameni. Kommer ikke til at ske.
Fysikken, spilforståelsen og teknikken er der. Dertil virker han til at have hovedet skruet ordentligt på. Af Bellingham, Valverde, Cama og Tchou, tror jeg, at Tchou kommer til at få næstmest spilletid, i fremtidens midtbane (muligvis ikke forestående sæson).
Foråret var skidt fra hans side, men med VM, tilvænningsperiode, og småskader, er det fair.
Mbappe udstedte skriftlige beskeder både til pressen og P$Q om at Mbappe vil forsætte i næste sæson.
Tilsyneladende en harmløs handling, tænker man. Men næ, kaliffen i P$Q var fortørnet fordi det ”ikke var nødvendigt” at sende skriftlige meddelelser. Og for nyligt gentog kaliffen så, at Mbappe enten forlænger eller bliver solgt ’indenfor 2-3 uger’.
Hvorfor alt det ståhej?
I onsdags skrev RMC Sport, der følger P$Q tæt, at klubben vil skylde Mbappe 40 mio. euro som en del af loyalbonus INDEN juli. HVIS DET ER SANDT, ville alt det give mening hvorfor P$Q vil af med Mbappe inden 2-3 uger, så man slipper for at betale de 40 mio euro og det kan forklare, hvorfor Mbappe sendte skriftlige meddelelser til pressen og PSQ om at han agter at forsætte i næste sæson.
Er det sandt at P$Q skal betale 40 mio inden juli, står vi med følgende muligheder:
1. P$Q ved at toget er kørt og at Mbappe før eller siden vil havne i Madrid, og derfor har travl med at sælge Mbappe INDEN juli-måneden for at spare de 40 mio. – Men her har Mbappe ingen grund til at skynde sig. Vil Mbappe til Real Madrid vil det være smart at gennemføre skiftet efter juli for at få de 40 mio.
2. Mbappe mener det alvorligt med at han vil forsætte i P$Q næste sæson og uden at forlænge. Men konsekvensen af denne handling er, at Mbappe risikerer at efterlade sig et dårligt omdømme i P$Q og Paris, og mens vi madridistas skider på det, så gør Mbappe det ikke. Derfor tror jeg ikke på denne mulighed.
3. Mbappes plan er at forsætte i næste sæson… og så forlænge med P$Q for at presse mere penge ud af dem.
Jeg tror mest på mulighed 1 eller 3. – Prioriterer han sportslige ambitioner og arv, så går han til Real Madrid som er ubetinget verdens allerstørste fodboldklub. Prioriterer han penge virkelig så meget, så bliver man i P$Q.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Siempre Madrid post=163905 skrev: Er der virkelig nogen, der tager for gode varer, hvad Florentino Pérez siger til en tilfældig Madridista under en autograf-skrivning?
Der er knap 2½ måned til transfervinduet smækker i. Skal vi prøve at tage en slapper og glæde os over følgende:
Hazard -> Bellingham
Asensio -> Brahim
Ingen -> Fran García
Mariano -> Joselu
Der skal nok komme flere spillere.
Du fik ret!
Man kunne ikke tage Florentino Perez's ord for gode varer.
Tag et 'like' :)
Bellingham Camavinga Tchouameni
Enig, og noget af det mest imponerende er at vi har klaret alle afgange, forlængelser og køb så tidligt, så vi står med en stort set komplet trup til pre-season. Genialt.Ramos4 post=164542 skrev: Hvis vi også får en ny nummer 9, evt. en der starter på M og ender på bappe, så må det være et af de bedste vinduer nogensinde - formentlig kun overgået af 2009.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.