Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3313 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg tror også på vi kan hente Davies og derfor afsted med Mendy

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3314 af 9eren
Mbappe er blevet fjernet på posteren over PSG spillere der skal spille træningskamp mod CR7 i Japan
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved 9eren.

3 år 1 uge siden #3315 af The European Super League
​Har der været nogen rygter om Alphonso Davies? Han er en enormt dygtig Canadian men vi har jo netop hentet Fran García til venstre back. Alphonso har 2 år tilbage af sin kontrakt så det ligger vel lige til højre benet og vente 1 år. Se hvordan hans form er i den kommende sæson og byd på ham til sommer hvis García ikke har brændt venstre wing af.

Bellingham Camavinga Tchouameni

3 år 1 uge siden #3316 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd

​​​​​​

​​​
​Hvordan blokerer man indlæg fra bestemte medlemmer? Sælge Vini/Rodrygo.... Wtf .. 
Sidste redigering: 3 år 1 uge siden ved Bismo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, schreiber77, Kialpe

3 år 1 uge siden #3317 af Bismo
Anyways . Kyle Walker til HB ville være giftigt! Han overvejer pt sin fremtid. Heller ham end Davies. Med Fran og Mendy er vi ok dækket ind på VB. Nacho og Alaba kan til nøds også spille den position.

3 år 1 uge siden #3318 af Petroleum

9eren post=164616 skrev: Mbappe er blevet fjernet på posteren over PSG spillere der skal spille træningskamp mod CR7 i Japan

​it.never.stops.

3 år 1 uge siden #3319 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Mbappe var aldrig på den omtalte plakat til at starte med. Det er blevet debunked.

Mht. Mbappe, så skrives der at mange PSG spillere og ledelsen er sure over hans seneste udtalelser - fra Cameroon - hvor han skyder skylden på manglende succes i PSG over på ledelsen.

Mht. Davies, så har han været nedadgående de senere sæsoner. Så lad os da give Fran Garcia chancen i år og så se hvordan Davies har udviklet sig i mellemtiden. Han vil også være billigere næste sommer.

Jeg glæder mig meget til at se Fran Garcia i aktion.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 år 1 uge siden #3320 af Bismo
Håber at Perez ved hvad han har gang i. Mbappe er en omvandrende red flag. 

Jeg er ikke nogen fan af PSG eller Khilaifi, men det er usympatisk måden han behandler dem på. 
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

3 år 1 uge siden #3321 af Hamid8210
Mbappe er at lave et Ronaldo -Interview….. spændende hvad det ender med

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 1 uge siden #3322 af Madridista02

9eren post=164606 skrev: Jamen så scroller du bare forbi. Det er vel ikke hårdt for din finger

​Tilgengæld hårdt at skulle læse dine indlæg. Gündogan hjælper ikke Barca sportsligt? Giver ingen mening.

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3323 af 9eren
Det er midlertidig løsninger, at skaffe spillere der er på vej ind deres karriere afslutninger. Det er egentlig Koemans udtalelser og jeg er enig med ham.

Omkring mine indlæg, hay que sufrir

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 6 dage siden #3324 af Madridista02

9eren post=164629 skrev: Det er midlertidig løsninger, at skaffe spillere der er på vej ind deres karriere afslutninger. Det er egentlig Koemans udtalelser og jeg er enig med ham.

Omkring mine indlæg, hay que sufrir

​Nogle gange er midlertidige løsninger, de rigtige løsninger, inden man kan lave fremtidige løsninger. Gündogan er super dygtig og hvis han har én eller to gode sæsoner tilbage i sig, så er han det hele værd. Lewandowski har allerede været det hele værd, da han var stor årsag til at de vandt ligaen. 
vi kunne eksempelvis godt lave en midlertidig løsning i forhold til vores angrebs dilemma. Men jeg tror du er typen der ville kritisere Barca selv hvis de hentede verdens bedste fodboldspiller. Selv dér, ville du kunne finde en fejl. 

Jeg savner Pepe :(

Leveret af Kunena Forum