Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3301 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Barcelonas journalister har meget brug for creme til numsen. De klager over at Real Madrid intet har kendt til Arda, og har hapset ham, fordi Barcelona i sidste moment af deres handel med Arda har givet lidt oplysninger som Madrid har reageret på.

Kom nu ind i kampen,

Arda valgte et bedre projekt i en klub, som ikke i 14 år har betalt penge til dommer kommiteen, ikke har gæld på over 10 milliarder, ikke må skærer i lønnen på spillere og sælge ud og ikke må lade deres bedste spiller gå fordi man ikke har råd.

Barcelona ser ud til at gå fri for deres ulovligheder, så jeg tænker at Real Madrid gør deres for at straffe Barcelona så meget på det sportslige plan. Jeg giver ikke en meter for hvem der har fuldt ham længst tid. Det er op til spilleren om hvor han vil spille.

Så vælger journalisterne oveni at skrive at det er pga bedre lønninger alene, at han valgte Real Madrid. Hvad med at kigge på, hvem Real Madrid står til at signe!!! Bellingham er lige kommet til, og der er flere spillere på vej, plus dem der allerede er i klubben. Jeg mener ikke at Barcelona har et mere interessant hold end os på noget plan og på sigt kan de heller ikke signe de store stjerner. De første indkøb de har gjort sig har været 2 spillere på 32 LOL

Koeman står på første række til at kritisere Barcelona i deres ageren på transfermarkedet. Økonomisk og sportsligt har det ikke hjulpet Barcelona end meter at skaffe Gündogan og Iñigo.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 1 uge siden #3302 af NadaMás

9eren post=164602 skrev: Barcelonas journalister har meget brug for creme til numsen. De klager over at Real Madrid intet har kendt til Arda, og har hapset ham, fordi Barcelona i sidste moment af deres handel med Arda har givet lidt oplysninger som Madrid har reageret på.

Kom nu ind i kampen,

Arda valgte et bedre projekt i en klub, som ikke i 14 år har betalt penge til dommer kommiteen, ikke har gæld på over 10 milliarder, ikke må skærer i lønnen på spillere og sælge ud og ikke må lade deres bedste spiller gå fordi man ikke har råd.

Barcelona ser ud til at gå fri for deres ulovligheder, så jeg tænker at Real Madrid gør deres for at straffe Barcelona så meget på det sportslige plan. Jeg giver ikke en meter for hvem der har fuldt ham længst tid. Det er op til spilleren om hvor han vil spille.

Så vælger journalisterne oveni at skrive at det er pga bedre lønninger alene, at han valgte Real Madrid. Hvad med at kigge på, hvem Real Madrid står til at signe!!! Bellingham er lige kommet til, og der er flere spillere på vej, plus dem der allerede er i klubben. Jeg mener ikke at Barcelona har et mere interessant hold end os på noget plan og på sigt kan de heller ikke signe de store stjerner. De første indkøb de har gjort sig har været 2 spillere på 32 LOL

Koeman står på første række til at kritisere Barcelona i deres ageren på transfermarkedet. Økonomisk og sportsligt har det ikke hjulpet Barcelona end meter at skaffe Gündogan og Iñigo.

​Den her handel, er endnu et bevis på, at Real fylder meget mere i Barcelonas bevidsthed, end omvendt. 

3 år 1 uge siden #3303 af Raul7-2880

9eren post=164602 skrev: Barcelonas journalister har meget brug for creme til numsen. De klager over at Real Madrid intet har kendt til Arda, og har hapset ham, fordi Barcelona i sidste moment af deres handel med Arda har givet lidt oplysninger som Madrid har reageret på.

Kom nu ind i kampen,

​Kom nu ind i kampen 
LOL
Fokusér mindre på Barca og mere på Real. Vi kan selvfølgelig scrolle forbi dine indlæg - men det sgu efterhånden trættende og en smule komisk…

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3304 af 9eren
Jamen så scroller du bare forbi. Det er vel ikke hårdt for din finger

3 år 1 uge siden #3305 af NadaMás
​Jeg kan se på Real Madrids hjemmeside, at Arda Güler er anset som midtbanespiller på deres squad-list. 
Jeg håber da godt nok, at han kommer til at husere på højrekanten, i hvert fald kommende sæson. 

Jeg har set rygter om både Tchouameni til Arsenal, og/eller Valverde til Liverpool denne sommer - Noget ESPN også taler om nu (ikke at det på nogen måde er troværdigt). Tror bestemt ikke på at nogen af dem ryger, men der er pt. otte midtbanespillere til tre positioner (når man tæller Güler med). 
Men såfremt Real henter Mbappé for (plus minus) 200 mio., er spørgsmålet om der skal hentes penge ind, så er det jo kun rigtigt Tchou og Valverde der har nævneværdig værdi, os som kan ´undværes´. 
Hvis Mbappé kommer ind er truppen på 25 mand, og vel kun Odriozola der ser ud til at kunne skippes. Med god vind også Vallejo. Der er jo ikke nogen knaster i dem. 

Men jeg håber virkelig, at Carlo tager teten nu, og ´definitivt´ sætter Kroos og Modric ud af start 11´eren. Jeg er med på at hele tanken er at der skal være en større bredde end en specifik start 11´er, men minutterne er vigtigere for de unge, end for Kroos og Modric. Derfor kan de stadig sagtens gøre sig gældende i truppen, med profiler der passer til forskellige kampsituationer. 

Derfra skal det være Modric´ sidste sæson, og vel nok også gerne Kroos´ sidste. Nu må vi se. 
Hvis tanken har været at Mbappé først skulle hentes næste år, transferfrit, er spørgsmålet jo om det bliver for rødt i bøgerne, selv for Real, uden nogen transferindtægt (udover de frigivede lønkroner). 

3 år 1 uge siden #3306 af Cristiano7
Hvis Odri og Vallejo smutter - så kan Modric og Kroos bare snuppe deres pladser i truppen hvor det forventes at de skal være mentor for de andre spillere og gå på pension næste år. Det ville være vanvittigt at sælge Valverde og Tchou fordi vi har for mange midtbanespillere…vi har to kommende pensionerede midtbanespillere. Fint med for mange midtbanespillere.

3 år 1 uge siden #3307 af NadaMás
​Nu er det jo svært at vide hvor meget der præcis er at gøre godt med.

Men tror i at der er råd til Bellingham for 103, Mbappé for 200, Güler for 20 og Fran for 5 (328 mio), uden at der hentes transfersummer ind?

Lønkronerne fra Benz, Hazard (ved ikke hvor meget han får for resten af sin kontrakt), Asensio og Mariano er jo store. Selv Mariano fik en stor løn. Men man må antage at de lønkroner allerede er brugt, på Mbappé og Bellingham (give or take). 

3 år 1 uge siden #3308 af Cristiano7

NadaMás post=164609 skrev: ​Nu er det jo svært at vide hvor meget der præcis er at gøre godt med.

Men tror i at der er råd til Bellingham for 103, Mbappé for 200, Güler for 20 og Fran for 5 (328 mio), uden at der hentes transfersummer ind?

Lønkronerne fra Benz, Hazard (ved ikke hvor meget han får for resten af sin kontrakt), Asensio og Mariano er jo store. Selv Mariano fik en stor løn. Men man må antage at de lønkroner allerede er brugt, på Mbappé og Bellingham (give or take). 

​Forhåbentlig kan vi sælge Mendy samt tænker vi får penge for en evt salg af Arribas? 

3 år 1 uge siden #3309 af Matamoro
Jeg tror det er et must at sælge en af følgende spillere for at få råd til Mbappe

Tchou
Vini
Rodrygo
Fede

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 1 uge siden #3310 af 9eren
Odriozola, Mendy skal sælges

3 år 1 uge siden #3311 af NadaMás
​Et salg af Mendy åbner jo bare lidt op for et nyt problem - At vi igen kun står med én reel venstreback. 
Hvis pengene derfra skal gå til Mbappé, kan de jo ikke reinvesteres i en erstatning. 

Nacho var fantastisk på venstrebacken ude mod Liverpool. Camavinga var jo også fremragende der, og det vil også give ham muligheden for betydeligt flere minutter end han kan få udelukkende på den tætpakkede midtbane - Men han har jo også været vokal om, at det ikke er hans position. 

Det kan måske give mening.
Lucas kunne måske også være en salgsmulighed. Det vil så til gengæld kræve at man hentede en ny højreback (Fresneda eller Arnau Martinez eks.), men det tror jeg næppe. 

Mbappé er vel eneste resterende transfermål, og jeg tænker at der i så fald skal penge ind. Men det ville virkelig være bittersødt, hvis det skulle blive på bekostning af Valverde eller Tchouameni. 

3 år 1 uge siden #3312 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
For et år siden havde vi 0ver €400m i likvide midler. Det fremgår af årsrapporten. Vi burde altså godt kunne bruge €300m denne sommer.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum