Den store transferrygte-tråd

3 år 6 dage siden #3325 af Lars1991
​Der er også et sted imellem de her ekstremer :D jeg synes sgu heller ikke Gundogan er en særlig imponerende signing. Manden bliver 33 og har haft problemer med skader før i sin karriere, så der er også en risiko der.
Og hvor er det lige han skal spille henne? Jeg tænker næsten at Xavi håber han kan være deres nye pivot på 6'eren, da han er en klog og boldsikker spiller. Men det jo ikke der han har spillet sit bedste spil. På de andre midtbanepladser har de Pedri, Gavi og De Jong. De har tit spillet med Gavi på kanten bare for at få plads til dem alle tre. Så hvem er det lige der skal tage over for Busquets? Det et puslespil som Xavi skal få til at gå op, men tvivler på det kommer til at gå smurt. Der er ingen oplagte kandidater i deres trup lige nu, heller ikke efter den her signing. Det nok også derfor de er efter Merino. Han er uprøvet på det niveau, men det ville da i det mindste være en oplagt signing med fremtidsudsigter. 

Men jojo, Gundogan var transfer fri, så det jo heller ikke en elendig signing. Han tager selvfølgelig en bid af lønbudgetet, et sted Barcelona allerede har det svært. Men han har sikkert nogle gode kampe i sig, hvis han kan holde sige skadesfri. Jeg tror ikke han kommer til at hæve topniveauet på Barcelona, men han kan være med til at gardere sig imod skader og lignende, enten ved at han sætter Gavi på bænken eller at han selv er på bænken. Det gør jo bredden en del bedre.

Så ja fin signing, men det løser jo ikke nogle af Barcelonas problemer på holdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 år 6 dage siden #3326 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Den store transferrygte-tråd
Det jo heller ikke fordi det er det eneste de gør, de henter jo netop også unge spillere til fremtiden. Det er fornuftigt det de gør, taget deres situation i betragtning.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, NadaMás

3 år 6 dage siden #3327 af NadaMás
​Eksempelvis er Roque-signingen jo ganske imponerende, deres situation taget i betragtning. Der har været andre storklubber, som tilmed har tilbudt en betydeligt højere løn (eftersigende).

Når økonomien er presset, kan man jo ikke hente de unge og dyreste spillere.
Gündogan er da en super signing. Han kan være forskellen til at gå videre fra gruppespillet i Chl, og deraf hjælpe dem mod en mere robust økonomi.

Siden Laporta tog over, har det de hentet unge spillere som blandt andet Roque, Koundé, Raphinha, Torres, Garcia osv. Det er selvfølgelig ikke alle de har været lige heldige med, men jeg syntes ikke at kortsigtede signings er kendetegnet ved deres projekt.
En blanding af dette samt mere rutinerede spillere som Lewan, AC etc., syntes jeg giver mening i deres situation.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE

3 år 6 dage siden #3328 af Bismo
Besvaret af Bismo på emne Den store transferrygte-tråd
Bappen laver ravage i PSG. Det er blevet bekræftet at 6 PSG spillere har klaget til Khilaifi over hans udtalelser til pressen. Shit show uden lige. Han bliver 100% solgt.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 6 dage siden #3329 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Madridista02 post=164630 skrev:

9eren post=164629 skrev: Det er midlertidig løsninger, at skaffe spillere der er på vej ind deres karriere afslutninger. Det er egentlig Koemans udtalelser og jeg er enig med ham.

Omkring mine indlæg, hay que sufrir

​Nogle gange er midlertidige løsninger, de rigtige løsninger, inden man kan lave fremtidige løsninger. Gündogan er super dygtig og hvis han har én eller to gode sæsoner tilbage i sig, så er han det hele værd. Lewandowski har allerede været det hele værd, da han var stor årsag til at de vandt ligaen. 
vi kunne eksempelvis godt lave en midlertidig løsning i forhold til vores angrebs dilemma. Men jeg tror du er typen der ville kritisere Barca selv hvis de hentede verdens bedste fodboldspiller. Selv dér, ville du kunne finde en fejl. 

​Barcelona har lige sluppet Busquets og får en der er to år yngre. Det er sgu ikke særlig gennemtænkt. Barcelona er i en situation ( som jeg også forklarede jer i et indlæg som folk har det får hårdt med at læse) at de er i økonomiske problemer. (vi er i “es lo que hay” epoken hos Barcelona). En klub der har en gæld på
over 10 milliarder, udbygger nyt stadion har ingen fremtid i en 32 årig midlertidig spiller. Mon ikke også det er derfor de har det så svært om at Arda er kommet til os. Sorry men Lewandowski har vundet slaget 2022-23 men vinder ikke krigen for klubben. Hvad nytter det at du sænker en af vores både, hvis vi tager hele jeres flåde. 
Sidste redigering: 3 år 6 dage siden ved 9eren.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 6 dage siden #3330 af Madridista02

9eren post=164635 skrev:

9eren post=164629 skrev: Det er midlertidig løsninger, at skaffe spillere der er på vej ind deres karriere afslutninger. Det er egentlig Koemans udtalelser og jeg er enig med ham.

​Nogle gange er midlertidige løsninger, de rigtige løsninger, inden man kan lave fremtidige løsninger. Gündogan er super dygtig og hvis han har én eller to gode sæsoner tilbage i sig, så er han det hele værd. Lewandowski har allerede været det hele værd, da han var stor årsag til at de vandt ligaen. 
vi kunne eksempelvis godt lave en midlertidig løsning i forhold til vores angrebs dilemma. Men jeg tror du er typen der ville kritisere Barca selv hvis de hentede verdens bedste fodboldspiller. Selv dér, ville du kunne finde en fejl. 

​Barcelona har lige sluppet Busquets og får en der er to år yngre. Det er sgu ikke særlig gennemtænkt. Barcelona er i en situation ( som jeg også forklarede jer i et indlæg som folk har det får hårdt med at læse) at de er i økonomiske problemer. (vi er i “es lo que hay” epoken hos Barcelona). En klub der har en gæld på
over 10 milliarder, udbygger nyt stadion har ingen fremtid i en 32 årig midlertidig spiller. Mon ikke også det er derfor de har det så svært om at Arda er kommet til os. Sorry men Lewandowski har vundet slaget 2022-23 men vinder ikke krigen for klubben. Hvad nytter det at du sænker en af vores både, hvis vi tager hele jeres flåde. 

​Hvordan har du det egentlig med at Barca lige har vundet ligaen over os, med deres piv elendige hold og elendige indkøbspolitik hvor de kun kan finde ud af at lave midlertidige løsninger?:/ Og at de vandt Super Cuppen over os? Og at de vandt tre El Classicos i streg? Det må virkelig have holdt dig søvnløs i mange nætter.

Jeg savner Pepe :(

3 år 6 dage siden #3331 af Lars1991

Madridista02 post=164638 skrev:

9eren post=164635 skrev:

​Hvordan har du det egentlig med at Barca lige har vundet ligaen over os, med deres piv elendige hold og elendige indkøbspolitik hvor de kun kan finde ud af at lave midlertidige løsninger?:/ Og at de vandt Super Cuppen over os? Og at de vandt tre El Classicos i streg? Det må virkelig have holdt dig søvnløs i mange nætter.

Hvad er det du vil med det der? Kan du ikke i stedet for sige, hvorfor du synes Gundogan er sådan en fremragende signing? Hvor passer han ind på Barcelonas hold? Det ville jeg synes var meget mere spændende at læse, end det der.

3 år 6 dage siden #3332 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
pbs.twimg.com/media/F0i3eUHWAAE3Bsb?format=jpg&name=large

En god oversigt over, hvorfor vi har råd til at købe Mbappe. Fra 2016-2023 dvs. til og med denne sommer er vi gået i nul når man trækker salg af spillere fra indkøb af spillere.

Vi er suverænt den bedst drevne klub i Europa på dét parameter. De fleste storklubber har brugt flere hundrede millioner mere end de har fået ind på transfersiden.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 3 år 6 dage siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Madridista02

3 år 6 dage siden #3333 af Raul7-2880
​Dagen i dag, burde man stadig have en del gode år i sig som 32 årige midtbanespiller. 
Hvem husker ikke Pirlo der også blev hentet af Juventus som 32 årige. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
3 år 6 dage siden #3334 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Enig, Pirlo var i en anden kategori som 32 årig ligesom Modric var det.
Spørgsmålet er bare om Barcelona har signet ham og Iñigo fordi man ikke kan andet.

Barcelona vil det samme som os, det stadion byggeri de har gang i nu, hvor længe har det været undervejs? De har brug for flere indtægter og smider alt hvad de har af værdier og holdninger til side for at komme til penge!
Men vores transfer strategi har ændret sig enormt ift indkøb af spillere og det er med et fremtid perspektiv på. Barcelona har da selvfølgelig et konkurrence dygtigt hold til næste sæson, men dette transfer vindue fortæller enormt meget, at Real Madrid kommer meget stærkt ud af det ift Barcelona.

Hvem skal Barcelona få fat i til 150 millioner euro denne gang. Det kan de ikke.

Vi mangler stadig et par indkøb
(Fresneda, Mbappe, Davies)

Til Madridista02
Du forstod ikke “you have won the battle but you have lost the war” så hold dig til Lars1991s indlæg.

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 6 dage siden #3335 af Madridista02

Lars1991 post=164639 skrev:

Madridista02 post=164638 skrev:

9eren post=164635 skrev:

Hvad er det du vil med det der? Kan du ikke i stedet for sige, hvorfor du synes Gundogan er sådan en fremragende signing? Hvor passer han ind på Barcelonas hold? Det ville jeg synes var meget mere spændende at læse, end det der.

​Synes egentlig det er ret tydeligt, hvad det er jeg vil. Jeg vil høre hvordan han har det med, at Barca vandt. Det er også lidt det jeg skriver i indlægget.
I Forhold til Gündogan, har jeg været lidt inde på det tidligere. Han bringer routine, verdensklasse, erfaring, mål, assist og så kan han lære fra sig til de unge. Han bidrager til bredden også, som en anden bruger har været inde på. Bussi er lige smutte fra Barca, og selvom han og Gündogan ikke er 100procent ens typer, så ser jeg det som en klasse signing. Var Lewandowski heller ikke en klasse signing fordi han er gammel? Selvfølgelig var han det. Han blev topscorer og bidrog tydeligt til de trofæer Barca vandt. Gündogan passer godt ind som den spiller han er, men også fordi han har spillet under Pep I 7år og derfor formoder jeg, at han kan spille på den måde Xavi ønsker det. 

• Madridista02
  • Platin bruger
  • Platin bruger
3 år 6 dage siden #3336 af Madridista02

9eren post=164642 skrev: Enig, Pirlo var i en anden kategori som 32 årig ligesom Modric var det.
Spørgsmålet er bare om Barcelona har signet ham og Iñigo fordi man ikke kan andet.

Barcelona vil det samme som os, det stadion byggeri de har gang i nu, hvor længe har det været undervejs? De har brug for flere indtægter og smider alt hvad de har af værdier og holdninger til side for at komme til penge!
Men vores transfer strategi har ændret sig enormt ift indkøb af spillere og det er med et fremtid perspektiv på. Barcelona har da selvfølgelig et konkurrence dygtigt hold til næste sæson, men dette transfer vindue fortæller enormt meget, at Real Madrid kommer meget stærkt ud af det ift Barcelona.

Hvem skal Barcelona få fat i til 150 millioner euro denne gang. Det kan de ikke.

Vi mangler stadig et par indkøb
(Fresneda, Mbappe, Davies)

Til Madridista02
Du forstod ikke “you have won the battle but you have lost the war” så hold dig til Lars1991s indlæg.

​Jeg kan ikke engelsk, kan du oversætte det til mig ven?

Leveret af Kunena Forum