Den store transferrygte-tråd
@Ramon_AlvarezMM
#rmalive
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
DC19
Fabrizio Romano bekræfter at der kommer en afklaring i denne uge, senest næste, så ikke ligefrem langt væk (hvis det da bliver til Madrid) - gudskelov :)Kiwes post=164682 skrev: Lad os nu lige lande ham først....vi er stadig langt derfra, løse rygter eller ej :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Han skal skrive under på 6 år, som alle andre, alt under og der går to år før hans mor kræver flere penge på bordet.-#7- post=164681 skrev: Jeg vil håbe at man i det mindste skriver en god lang kontrakt med ham, for det bliver da et fucking mareridt af den anden verden at skulle forlænge hans kontrakt engang i fremtiden. Hvis vi synes Sergio Ramos og Cristiano Ronaldo brugte ufine metoder, så tror jeg vi har en brat opvågning i sigte.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Men omvendt så glemmer du vel også en smule hvad han gjorde sidste sommer, det er vel der ideen om “penge” kommer fra? Altså det spil han spillede sidste år var vel enten fordi han er historiens største narcisist og ellers gjorde han det netop for at trække så mange penge ud af PSG som muligt. Spm om det er rigtigt eller forkert, så er det vel naturligt at pressen og fans igen vender blikket mod penge først.Mathiaska post=164673 skrev:
Spørgsmålet bør snart være om det virkelig kan være sandt, at en spiller der har tjent så mange penge så tidligt i sin karriere, lader en bonus - eller dele af den - diktere sin karriere og videre færden. Alle mener det hele handler om penge og at Mbappe er den mest grådige (/snedige - alt efter hvilke briller der ser) person i verden.Kasillas post=164671 skrev: Der er noget anderledes denne sommer i forhold til forrige sommer: Forrige sommer plejede al-Khelaifi ikke at tale så ”grimt” om Mbappe, men det gør han denne sommer, hvor ord som ”uacceptabel”, eller at seks spiller angiveligt klagede (lækket af al-Khelaifi?) og hvor al-Khelaifi truer med 'plettet arv', hvis man forlader klubben gratis efter at den har "hjulpet ham i sin ungdom" (fnis!).
Også bettingsfirmaer har Real Madrid som smal favorit foran PSQ hvad angår Mbappes næste klub efter sommer: www.oddschecker.com/football/football-sp...mmer-transfer-window
Spørgsmålet er om Mbappe virkeligt pønser på at blive hele sæsonen ud for at få ALT ud af sin loyal-bonus, som klubben skylder ham? Eller pønser han ”bare” på at blive denne måned, så han få DELE af sin loyalbonus? – Spørgsmålet er også i det hele taget om Mbappe vil blive i PSQ selv med alt den støj omkring sig? - Jeg venter spændt på udfaldet.
Jeg synes debatten er vildt unuanceret omend der naturligvis kan være sandhed i det, men det forekommer mig efterhånden mere og mere usandsynligt at alt bare drejer sig om penge for knægten. Jeg ved hverken til eller fra alle andre, men det er forbavsende få personer på det store internet der spekulerer i andet end pengene når det kommer til denne transfer.
Når det er sagt er jeg helt enig med dig Kasillas, at tonen og "spillet" i medierne er markant anderledes denne sommer. Knægten er igang med at presse et skifte igennem og tvinger ledelsen til at acceptere det, omend det jo ud fra diverse udtalelser fra Saudi lejren ikke bør være et problem. Så hvad er hans plan? Er han igang med at gøre sig selv til et "problem" og dermed tvinge PSG til at acceptere et lavere bud? Og så er det naturligvis meget interessant at konspirere i hvor involveret Real Madrid/Perez er i hele det her offentlige stunt. Det bliver vi næppe klogere på før der om 10-30 år kommer noget dokumentar værk om knægten, medmindre vi da stik mod forventing får noget indblik i dette i det stykke TV der er igang/på bedding om ham i den kommende tid.
Det er både spændende og trættende, men helt sikkert er det (for mig) også, at Mbappé er Real Madrid spiller om under 2 måneder.
Donde está la biblioteca?
PSG want Mbappe to LEAVE. Mbappe is the one that has not changed his position
PSG intends to use all possible PRESSURE methods that would ruin Kylian Mbappé's life and force him OUT.
PSG is looking for all possible means of PRESSURE that could pollute Mbappé, who could be WHISTLED by part of the public at the Parc des Princes in August
PSG are FURIOUS with Kylian Mbappe because the player has not changed his mind: STAYING and NOT renewing
The conflict between Kylian Mbappé and PSG is growing a little more EVERY day.
Kylian Mbappe has NOT changed his mind. He wants to STAY this season.
@le_Parisien
Alligevel en voldsom omgang at melde ud...lol
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Men fandens effektivt, hvis Real kan hente Mbappé til en god pris (150 ink add ons eksempelvis).
Situationen er jo ideel som købende klub. PSG er nødsaget til at sælge, hvorfor de bør være til at forhandle med. Alternativt bliver han transferfri om et år.
Jeg tror sgu på den - 70% overbevist om at det bliver denne sommer. Håber ikke lønbudgettet bliver helt skævvredet.
Omvendt må real og Perez sidde og gnide sig i hænderne. Jeg har sådan en lille mistanke/ønske om at vores kære Don Perez har en eller anden form for finger med i de ting der forgår.