Den store transferrygte-tråd
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
det er som “The Office” i de sidste sæsoner efter Steve Carrell smuttedeFondo_Sur post=164660 skrev: Med Leonardos udtalelser er det vidst officielt, at PSG gerne vil sælge Mbappé nu. PSG står dog i en virkelig dårlig forhandlingssituation. Ved at snyde Mbappé fra Real Madrid har de snydt sig selv. De skal langt ned under de €200 mio, der har været nævnt. Derudover må Real Madrid, hvis man altså vil købe ham, have en alvorssnak med Mbappé, hvor man klargør værdierne i klubben samt præsenterer en lønpakke, der gør ham til den bedst betalte, men heller ikke meget mere end det. Den længste transfersaga er ved at blive afsluttet. Som en dårlig serie på 6. sæson, som man har været nødsaget til at se afslutning på.
Ja ok, det er en vigtig detalje, som jeg ikke var opdateret på. Øv, håbede at hans ord var en slags afklaring på situationen.Dybbøl post=164664 skrev: Leonardos ord er vel egentlig lidt ligegyldige da han ikke fungere som sports chef i PSG længere.
Men Presi bliver sgu nødt til at gøre det. På en eller anden måde få nogle garantier om at der ikke bliver noget bullshit med at spille 9’er - Og hvad nu ellers det måtte være.
Et skrækscenarie kunne jo hedde, at klubben køber ham for 200 mio., 5-6-årig kontrakt, han bomber løs men brokker sig over de mindste ting og føler sig hævet over holdet. Det ender så med at han bliver solgt om 4 år med tab, og Endrick har fået minimalt spilletid i en vigtig udviklingsfase.
Stillet på spidsen, men selv en Mbappé skal fandeme indordne sig. Han må hjertens gerne være stjernen, men han skal ikke tro at han kan snakke om Real, som han gør om PSG.
Men jeg syntes mere og mere det ligner, at det bliver denne sommer - Og så har det godt nok været bedste vindue siden 2009.
Men hvad taler pt for at han ikke "brokker sig over de mindste ting og føler sig hævet over holdet", jeg kan ikke for oeje paa et andet outcome end det lige nu, og derfor er jeg ikke fan. Hvis fodboldens Curling Barn nr. 1 pludselig vender sig 180 grader fordi han kommer til en storklub og behandler, spillere, traenere og klubben med respekt og ydmyghed, saa er det da helt fint, men der er absolut ingen pile der pt drejer i den retning. Saa det er imo der problemet ligger hvis han kommet til Real, han skal nok praestere paa banen, men det der foregaar uden for, baade overfor klub, traener og medspillere er pt meget usikkert...Og nu naevner du Endrick, men havd med Vini, hvad skal han synes om at der kommer en spiller ind der skal stjaele alt opmaerksomheden og alt rampelyset, der skal have flest penge og nurses mest af baade praesident og traener?NadaMás post=164666 skrev: Jeg syntes at det er svært at sige at Perez ‘lige skal tage en snak’ med Mbappé inden en handel indgåes. Et nyt samarbejde bliver jo sjældent godt, hvis det allerede startes med en løftet pegefinger.
Men Presi bliver sgu nødt til at gøre det. På en eller anden måde få nogle garantier om at der ikke bliver noget bullshit med at spille 9’er - Og hvad nu ellers det måtte være.
Et skrækscenarie kunne jo hedde, at klubben køber ham for 200 mio., 5-6-årig kontrakt, han bomber løs men brokker sig over de mindste ting og føler sig hævet over holdet. Det ender så med at han bliver solgt om 4 år med tab, og Endrick har fået minimalt spilletid i en vigtig udviklingsfase.
Stillet på spidsen, men selv en Mbappé skal fandeme indordne sig. Han må hjertens gerne være stjernen, men han skal ikke tro at han kan snakke om Real, som han gør om PSG.
Men jeg syntes mere og mere det ligner, at det bliver denne sommer - Og så har det godt nok været bedste vindue siden 2009.
Donde está la biblioteca?
Måske er jeg naiv..men..jeg tror på ingen måde at han vil opføre sig på samme måde i RMD. Jeg tror virkelig at han føler sig hævet over PSG og det forstår man egentlig godt, de gør jo alt hvad han beder dem om. RMD er en helt anden institution der indgyder respekt og han vil slet ikke blive tilladt alt det han kan i dag. Der er en helt anden "aura" over RMD..PSG har jo altid været et galehus.DeLaRed post=164667 skrev:
Men hvad taler pt for at han ikke "brokker sig over de mindste ting og føler sig hævet over holdet", jeg kan ikke for oeje paa et andet outcome end det lige nu, og derfor er jeg ikke fan. Hvis fodboldens Curling Barn nr. 1 pludselig vender sig 180 grader fordi han kommer til en storklub og behandler, spillere, traenere og klubben med respekt og ydmyghed, saa er det da helt fint, men der er absolut ingen pile der pt drejer i den retning. Saa det er imo der problemet ligger hvis han kommet til Real, han skal nok praestere paa banen, men det der foregaar uden for, baade overfor klub, traener og medspillere er pt meget usikkert...Og nu naevner du Endrick, men havd med Vini, hvad skal han synes om at der kommer en spiller ind der skal stjaele alt opmaerksomheden og alt rampelyset, der skal have flest penge og nurses mest af baade praesident og traener?NadaMás post=164666 skrev: Jeg syntes at det er svært at sige at Perez ‘lige skal tage en snak’ med Mbappé inden en handel indgåes. Et nyt samarbejde bliver jo sjældent godt, hvis det allerede startes med en løftet pegefinger.
Fair nok, jeg haaber du har ret, men det ville jo ikke vaere foerste gang i historien at vi har en spiller der bare helt fundamentalt ikke passer ind i klubbne....Cassano kan naevnes som en spiller der ikke fulgte reglerne i Real.Kiwes post=164668 skrev:
Måske er jeg naiv..men..jeg tror på ingen måde at han vil opføre sig på samme måde i RMD. Jeg tror virkelig at han føler sig hævet over PSG og det forstår man egentlig godt, de gør jo alt hvad han beder dem om. RMD er en helt anden institution der indgyder respekt og han vil slet ikke blive tilladt alt det han kan i dag. Der er en helt anden "aura" over RMD..PSG har jo altid været et galehus.DeLaRed post=164667 skrev:
Donde está la biblioteca?
Også bettingsfirmaer har Real Madrid som smal favorit foran PSQ hvad angår Mbappes næste klub efter sommer: www.oddschecker.com/football/football-sp...mmer-transfer-window
Spørgsmålet er om Mbappe virkeligt pønser på at blive hele sæsonen ud for at få ALT ud af sin loyal-bonus, som klubben skylder ham? Eller pønser han ”bare” på at blive denne måned, så han få DELE af sin loyalbonus? – Spørgsmålet er også i det hele taget om Mbappe vil blive i PSQ selv med alt den støj omkring sig? - Jeg venter spændt på udfaldet.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Kasillas post=164671 skrev: Der er noget anderledes denne sommer i forhold til forrige sommer: Forrige sommer plejede al-Khelaifi ikke at tale så ”grimt” om Mbappe, men det gør han denne sommer, hvor ord som ”uacceptabel”, eller at seks spiller angiveligt klagede (lækket af al-Khelaifi?) og hvor al-Khelaifi truer med 'plettet arv', hvis man forlader klubben gratis efter at den har "hjulpet ham i sin ungdom" (fnis!).
Også bettingsfirmaer har Real Madrid som smal favorit foran PSQ hvad angår Mbappes næste klub efter sommer: www.oddschecker.com/football/football-sp...mmer-transfer-window
Spørgsmålet er om Mbappe virkeligt pønser på at blive hele sæsonen ud for at få ALT ud af sin loyal-bonus, som klubben skylder ham? Eller pønser han ”bare” på at blive denne måned, så han få DELE af sin loyalbonus? – Spørgsmålet er også i det hele taget om Mbappe vil blive i PSQ selv med alt den støj omkring sig? - Jeg venter spændt på udfaldet.
Mbappe ved udmærket at PSG aldrig nogensinde vil lade ham gå gratis, så det er ren forhandlingstaktik at han siger han vil blive næste sæson, for jo længere han trækker den, jo mere af sin bonus får han og jo mere falder prisen på ham også. Han holder alle kortene og Perez og co. har bare lænet sig tilbage og nyder showet.
I PSG's brev har Mbappe indtil 31 juli til at forny sin kontrakt eller blive solgt, men det er også her at han skulle modtage de første 40M af sin bonus, så mon ikke det for alvor spidser til deromkring.
Det virker bare også som om PSG ikke forstår et nej. Han har jo meldt ud at han ikke vil forlænge, velvidende at de aldrig vil give ham bort gratis, men de sætter nye deadlines og stiller et ultimatum. Altså, sæt nu bare en pris på ham så RM kan byde sig til.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Spørgsmålet bør snart være om det virkelig kan være sandt, at en spiller der har tjent så mange penge så tidligt i sin karriere, lader en bonus - eller dele af den - diktere sin karriere og videre færden. Alle mener det hele handler om penge og at Mbappe er den mest grådige (/snedige - alt efter hvilke briller der ser) person i verden.Kasillas post=164671 skrev: Der er noget anderledes denne sommer i forhold til forrige sommer: Forrige sommer plejede al-Khelaifi ikke at tale så ”grimt” om Mbappe, men det gør han denne sommer, hvor ord som ”uacceptabel”, eller at seks spiller angiveligt klagede (lækket af al-Khelaifi?) og hvor al-Khelaifi truer med 'plettet arv', hvis man forlader klubben gratis efter at den har "hjulpet ham i sin ungdom" (fnis!).
Jeg synes debatten er vildt unuanceret omend der naturligvis kan være sandhed i det, men det forekommer mig efterhånden mere og mere usandsynligt at alt bare drejer sig om penge for knægten. Jeg ved hverken til eller fra alle andre, men det er forbavsende få personer på det store internet der spekulerer i andet end pengene når det kommer til denne transfer.
Når det er sagt er jeg helt enig med dig Kasillas, at tonen og "spillet" i medierne er markant anderledes denne sommer. Knægten er igang med at presse et skifte igennem og tvinger ledelsen til at acceptere det, omend det jo ud fra diverse udtalelser fra Saudi lejren ikke bør være et problem. Så hvad er hans plan? Er han igang med at gøre sig selv til et "problem" og dermed tvinge PSG til at acceptere et lavere bud? Og så er det naturligvis meget interessant at konspirere i hvor involveret Real Madrid/Perez er i hele det her offentlige stunt. Det bliver vi næppe klogere på før der om 10-30 år kommer noget dokumentar værk om knægten, medmindre vi da stik mod forventing får noget indblik i dette i det stykke TV der er igang/på bedding om ham i den kommende tid.
Det er både spændende og trættende, men helt sikkert er det (for mig) også, at Mbappé er Real Madrid spiller om under 2 måneder.