Den store transferrygte-tråd

2 år 10 måneder siden #4057 af El Siete

Siempre Madrid post=166561 skrev: ​Sky Sports: Mbappé forhandler kontraktforlængelse med Paris SG.

Please, lad det nu ske! Og lad det bare være en lang kontrakt denne gang.

​Mon ikke det offentliggøres 1. september om aftenen, så vi akkurat ikke kan nå at hente nogen :D 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #4058 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Siempre Madrid post=166556 skrev:

9eren post=166552 skrev: Vores indkøb/salg er slut for denne gang siger Carlo Ancelotti.

Så nu er det sikkert, ikke flere transfers denne sæson.

​Mon ikke Papá tager plads i sofaen i weekenden og ser om telefonen ringer. Han taler mange forskellige sprog. Det har Varane og Benzema i hvert fald tidligere rost ham for. 

​Never say never, men der er ikke plads til en 9er i år. 

2 år 10 måneder siden #4059 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Hvis Mbappe forlænger bliver det på en kort kontrakt, så han kan lave samme nummer igen-igen. Det handler om at være i centrum og at have magten. Det sportslige er sekundært.

Der går vel max 5 år før hans eksplosive fart er væk. Han er allerede halvvejs i karrieren og viser absolut ingen tegn på at have sportslige ambitioner.

Men nu får han samlet det franske landshold hos PSG med Kolo Muani og Dembele og det bliver sikkert også hyggeligt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 10 måneder siden #4060 af Lukita
Besvaret af Lukita på emne Den store transferrygte-tråd
​Man tør jo ikke rigtigt tro eller håbe på det, men hvor jeg dog krydser alt hvad jeg har for at han forlænger på en lang kontrakt, så han kan blive i PSG for evigt, og så vi aldrig får ham at se i den gudesmukke hvide trøje!

Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Lars1991

2 år 10 måneder siden #4061 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=166566 skrev: Hvis Mbappe forlænger bliver det på en kort kontrakt, så han kan lave samme nummer igen-igen. Det handler om at være i centrum og at have magten. Det sportslige er sekundært.

Der går vel max 5 år før hans eksplosive fart er væk. Han er allerede halvvejs i karrieren og viser absolut ingen tegn på at have sportslige ambitioner.

Men nu får han samlet det franske landshold hos PSG med Kolo Muani og Dembele og det bliver sikkert også hyggeligt.

Det er jo præcis det... han er allerede halvvejs i karrieren, og det man typisk mister først er farten, hvilket er det han i høj grad lever på. Det er jo ikke fordi han har en fabelagtig teknik ala messi, som kommer til at kunne kompensere for når han ikke længere har farten.

Skulle vi have købt ham dyrt, så skulle det have været før han blev 25 - ligesom med Cristiano og Bale. At købe denne type spillere når de nærmer sig de 30 har vi forhåbentligt lært er en meget dårlig ide med Hazard.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #4062 af 9eren

Lukita post=166571 skrev: ​Man tør jo ikke rigtigt tro eller håbe på det, men hvor jeg dog krydser alt hvad jeg har for at han forlænger på en lang kontrakt, så han kan blive i PSG for evigt, og så vi aldrig får ham at se i den gudesmukke hvide trøje!

​Det siges at han bliver ved med at afvise kontrakt forlængelsen

2 år 10 måneder siden #4063 af Mathiaska

9eren post=166573 skrev:

Lukita post=166571 skrev: ​Man tør jo ikke rigtigt tro eller håbe på det, men hvor jeg dog krydser alt hvad jeg har for at han forlænger på en lang kontrakt, så han kan blive i PSG for evigt, og så vi aldrig får ham at se i den gudesmukke hvide trøje!

​Det siges at han bliver ved med at afvise kontrakt forlængelsen

​Han takker af i Paris i morgen efter kampen og skifter i næste uge 

2 år 10 måneder siden #4064 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​Jep den er så godt som sikker. Så en poll på Twitter og der mente de fleste han skifter :-)

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #4065 af 9eren
Jeg stoler på nada af hvad nogen siger. Er sikker på han bliver

2 år 10 måneder siden #4066 af Ramos4
Alt er åbent vil jeg sige. Lad os se hvad han udtaler efter PSGs kamp lørdag. Hvor han selvfølgelig kommer med en udtalelse - så han kan være i centrum igen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 10 måneder siden #4067 af Real HWL
Han har sagt fra dag et af at han bliver sin kontrakt ud. Så hvad er det lige folk regner med han skal sige efter kampen på lørdag? 

2 år 10 måneder siden #4068 af Ramos4

Real HWL post=166596 skrev: Han har sagt fra dag et af at han bliver sin kontrakt ud. Så hvad er det lige folk regner med han skal sige efter kampen på lørdag? 

​Regner med? Aner det ikke. Forholder mig bare til, at jeg har hørt han vil tale.

Leveret af Kunena Forum