Den store transferrygte-tråd
Nååh okay, jeg har ikke fulgt med på det seneste, så har ikke hørt at han vil holde tale efter kampen på lørdag.Ramos4 post=166599 skrev:
Regner med? Aner det ikke. Forholder mig bare til, at jeg har hørt han vil tale.Real HWL post=166596 skrev: Han har sagt fra dag et af at han bliver sin kontrakt ud. Så hvad er det lige folk regner med han skal sige efter kampen på lørdag?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg kan ikke flere Mbappe rygter, så jeg har lukket af :)Ramos4 post=166601 skrev: Det er kun et rygte. Ligesom det rygtes at vi vil byde €103m efter PSGs kamp lørdag. Meget specifikt beløb i øvrigt.
www.oddschecker.com/football/football-sp...mmer-transfer-window
Som en anden bruger har bemærket et andet sted, så kan Mbappe blive kontrakten ud... og dermed 'opgive' noget af sin loyal-bonus til P$G, og dermed kan klubben opfatte det som en gestus for, at han ikke "smutter gratis". På den måde har Mbappe kontrol over sin situation i næste sommer, så han selv kan bestemme sin fremtid.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Nah, han bliver sgu.Mathiaska post=166757 skrev: Så der kom ikke nogen udtalelser fra Mbappe igår?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Håbet har man da lov at have.Ramos4 post=166758 skrev:
Nah, han bliver sgu.Mathiaska post=166757 skrev: Så der kom ikke nogen udtalelser fra Mbappe igår?
Og det er fint i tråd med hans ønske hele sommeren, nemlig at blive.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- RM i hjertet
- Forum begynder
-
Det løb er med 95% sikkerhed kørt for i år, og hvis vi synes ledelsen har placeret sit fokus forkert på en spiller, vi ikke får, så behøver vi vel ikke at bruge endnu mere tid på det…
Der findes også andre angribere i verden - Lukaku, Martial, Vlahovic, andre?
Mulighederne er i den grad ved at være få (og ikke optimale). Sikkert modsat mange andre så jeg faktisk gerne en lejeaftale med Lukaku - Chelsea virker desperate med at skille sig af med ham, og han har altid været garant for mål (inklusiv sidste sæsons udleje i Inter). Det skal dog naturligvis være til en pris, der afspejler Chelseas desperation..
Martial :D Så vil jeg faktisk hellere læse løse rygter fra suspekte Twitter-konti end at bruge energi på at tænke på, om vi nogensinde skal trækkes med ham. Og det siger ikke så lidt, for jeg er sygt træt af Mbappe-rygter.
- RM i hjertet
- Forum begynder
-
Håber bestemt heller ikke på Martial, men der skal hentes noget ind til bredden..
- 9eren
- Gæst
-