Den store transferrygte-tråd
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er i den grad en farce uden lige.Ramos4 post=166865 skrev: Sommeren og sidste sommer
Ankomsten af Mbappé har desværre ødelagt mit syn på klubben og hvad den (burde) stå for (Pérez din bastard), og dermed også stort set min interesse. Spillere som Asencio, Rüdiger, Camavinga, Modric, Bellingham, Valverde, Güler, Rodrygo og Endrick, holder den lidt i live.
Lukita post=166876 skrev: Nu kører rygtemøllen igen om at PSG's nummer syv er tæt på at skifte til os... Det er til at brække sig over og en komplet skam for klubben, hvis vi rent faktisk henter ham.
Hvem, hvad, hvor?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Nu er det vel hverken Mbappes eller Real Madrids skyld hvad de forskellige medier vælger at bringe af løgn historier.Lukita post=166876 skrev: Nu kører rygtemøllen igen om at PSG's nummer syv er tæt på at skifte til os... Det er til at brække sig over og en komplet skam for klubben, hvis vi rent faktisk henter ham.
Kampe. Lets goooo
Du kan være ganske rolig, der er ingen pålidelige kilder der gider bekræfte den historie :)Ramos4 post=166877 skrev:
Lukita post=166876 skrev: Nu kører rygtemøllen igen om at PSG's nummer syv er tæt på at skifte til os... Det er til at brække sig over og en komplet skam for klubben, hvis vi rent faktisk henter ham.
Hvem, hvad, hvor?
Den er jo nærmest sikker ;)
Vamooo Belli balon d’oro. På Bernabeu er alt muligt.Hamid8210 post=166879 skrev: Sætter min lid til st Bellingham banker 2-3 kasser ind pr kamp De næste 50
Kampe. Lets goooo
- 9eren
- Gæst
-
Så må vi jo håbe, at Perez ikke kommer til at bruge mere krudt på den.9eren post=166884 skrev: Mbappes kontrakt forlængelse med PSG næsten done
Jeg undrer mig stadig over, at han ikke rykkede på handlen omkring PSGs Japan-tur. Sådan skulle det ikke blive.
Det virker næsten til grin, at mene at man kan vinde La Liga uden en 9’er. Det er heller ikke længere tid siden, at ligaen bød på BBC og MSN.
Det siger måske mere om ligaens decline i det her tilfælde, meeeen syntes også Perez er optimistisk. Barcelona må være favoritter, forsvarende mestre, har en 9’er, og dertil skal skaderne også medregnes.
Nok om det, det kan stadig blive godt nok det hele. Forhåbentlig får Brahim og Arda flere chancer til at vise sig frem, nu fronten er så tyndt besat.