Den store transferrygte-tråd

2 år 10 måneder siden #4117 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Det var det. Godnat.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #4118 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd
​Jeg synes vi er oppe på 8/10. Jeg er lidt øv over at vi missede Kane fordi det franske pattebarn ville trolle igen. Sådan er det, jeg forstår godt at Perez lever i det håb. Uanset hvad har vi arbejdet med både at forstærke truppen, arbejdet hurtigt på de problemer vi er løbet ind i og så er der blevet luget ud i alle de spillere som vi bare ryster på hovedet af. Vi har vel ikke flere spillere tilbage hvor vi tænker at de bare sidder og hæver løn?

Hazard og Mariano er gode at komme af med da det giver ro. Uanset prisen for Hazards afgang så har vi købt en situation hvor der ingen snak er om han

Bellingham alene trækker gevaldigt op. Det er en perfekt signing og åbenbart en type som vi ikke har fra det offensive udgangspunkt. 10/10 på denne handel.

Fran Garcia lukker det problem vi havde på backen trods en svingende start. Jeg tror vi bliver glade for ham. 

Ards Güler er et kæmpe talent til billige penge at få. Alle de klip fra træning inden skadet var så fede at se. Han er virkelig spændende og en vigtig handel at få ind.

Joselu er en notorisk målscorer, madridista og løser 2 problemer. Vores manglende bredde og behovet for at have fylde i feltet hvilket var med til at give os 3 point da han forlængede til Bellingham. God handel men en førsteangriber kunne godt have været købt. 

Kepa på leje uden tvunget option er spot on og hurtigt løst. Virkelig flot arbejde. Brahim Diaz tror jeg også vi bliver glade for og han kan passe rigtig godt til vores kombinationsstærke spillere offensivt. 

Vi kan ikke gardere os 100% mod skader og det er bare ærgerligt at det sker nu. Men Vinicius kan erstattes ved at flytte Rodrygo derover og så har vi stadig en farlig venstrekant da det er Rodrygos bedste udgangspunkt. Militao erstattes også ret simpelt og det eneste problem er at vi står med 3 CBs. Vi er tilmed heldige at Carvajal har løftet sit niveau for højre back kan også mangle lidt.

Alt i alt er jeg godt tilfreds. Alt det der pjat med at sæsonen er slut og at det er en katastrofe er så fjernt for mig. Vi henter tre typer spillere: Unge brugbare talenter som Güler, proven verdensklassespillere som Bellingham og Rudiger sidste år og så de helt billige (evt leje) som løser akutte problemer og lapper huller som Kepa og Joselu 

Økonomisk ansvarligt og efter behov. Ville jeg ønske en verdensklasse angriber i Kane? Jep. Men når han og Mbappe ikkke kom, så er der ikke flere tilbage. Daniel bruger ofte ordet leverpostej på podcasten. Joao Felix, Havertz, Muani og hvad der ellers er nævnt lyder for mig som breddespillere og måske også leverpostej. Vi har lagt en milliard for Bellingham. Ingen siger vi kan og skal lægge en milliard mere.

Vores trup er i forvejen vanvittig og vi har de bedste i verden som ikke er i nærheden af 30. Det er svært at gøre det meget bedre i en verden hvor vi kæmper mod uendelige summer fra Mellemøsten eller skal løbe med på et økonomisk kaos for at hente leverpostej eller spillere der snart går på pension.

Mere end godkendt.

2 år 10 måneder siden #4119 af Lars1991
​Ja enig, vi mangler en spiller mere oppe foran, men ellers et ret perfekt transfervindue. Vi har hentet Fran Garcia ind som forhåbentlig slår Mendy af. Vi er kommet af med spillere vi ikke gad at bruge.. Mariano, Hazard, Odriozola. Og fået Brahim, Joselu og Guler ind oppe foran, som jeg tænker er langt bedre end det vi havde før. Og så selvfølgelig den bedste engelske spiller nogensinde (forudsigelse) i Bellingham. 

Vi skal selvfølgelig ikke ud og købe ind for Militaos skade, når vi allerede har løsningerne i truppen. Og da heller ikke fordi Vini er ude i nogle uger. Men godt vi fik Kepa ind for at dække ind for Courtois.

Vi fik ikke erstattet Benzema, hvilket trækker ned, men vi også gået over til en formation, hvor der er lidt mindre brug for det. Ville også give den 8/10.

2 år 10 måneder siden #4120 af Ramos4
Vi har ikke erstattet Benzema overhovedet. Vores træner har måtte ændre hele formationen.

8/10 haha. Jamen altså.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 10 måneder siden #4121 af Ramos4
Ancelotti har været nødsaget til at ændre formation fordi han ikke fik Osimhen eller Kane, som han ønskede. To spillere vi aldrig helhjertet gik efter. Det at vi er skiftet til den smalle diamant, betyder at Kroos og Modric slet ikke passer ind på holdet mere, da de to 8'ere skal løbe mange meter i denne formation.

Dvs. Modric og Kroos kommer ikke til deres ret. Desuden bliver Carvajal skadet på et tidspunkt som altid, og vi har stadig kun Lucas som backup. Specielt nu hvor Nacho skal dække af i midterforsvaret som eneste mulighed der.

Ledelsen har hentet Brahim hjem. En spiller det er tydeligt Carlo ikke har bedt om og ikke gider bruge.

Arda Güler hentede man kun fordi han pludselig var tæt på Barca og andre klubber. Ellers var det vel aldrig planen at hente ham. Truppen kunne altså sagtens have været endnu smallere og lukket i juni-måned.

Vi var 10 point efter Barca sidste sæson og aldrig i nærheden af at slå City, som er holdet to-beat hvis man skal vinde CL. Står vi stærkere i år? Nej vel.

8/10 indeed.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 10 måneder siden #4122 af Cristiano7
5/10. (Indtil videre pga. manglende spilletid fra Brahim og Güler)

Bellingham - Mere end godkendt.
Fran Garcia - Godkendt (frygter Ancelotti vælger Mendy når han er klar)
Brahim - Har ikke fået nok chancer til at blive vurderet.
Joselu - Suk.
Kepa - Mere end godkendt som afløser for Courtois.
Arda Guler - Ingen vurdering pga skade.

Generelt truppens styrke = middel.
Vi har ikke stærk bredde hvis der opstår skader til fx Alaba, Carjaval, Bellingham, Vini & Rodrygo i løbet af sæsonen, så vi vil være ret sårbart.
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Cristiano7.

2 år 10 måneder siden #4123 af madrid2000
3/10

Det bliver langtrukken og kedeligt. Der vil være masser af kampe, hvor vi ikke kan scorer mål. Masser af kampe, hvor vi vinder 1-0 efter et tilfældigt mål på dødbolde. Ingen flot offensivt fodbald i år. Det var derfor jeg blev RM fan. 

Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen, Dragam, Ramos4

2 år 10 måneder siden #4124 af Real HWL
​Jeg ligger på en 8er pga Billingham. Det bedste køb i mange år. En spiller alle de store klubber var ude efter, men han ville kun Real. Og så har vi ind da fået ham til spot pris. Fedt vi ikke har kastet om os med penge efter dyre gamle eller middelmådige angribere. Jeg hilser den nye formationsændring velkommen så vores nye unge midtbane darlings kan få massere af spilletid. Det skal nok blive en god sæson med massere af titler. Husk på vi må også handle til vinter. Tic Tac!!

2 år 10 måneder siden #4125 af El Chino

Brylle post=166988 skrev: ​Jeg synes vi er oppe på 8/10. Jeg er lidt øv over at vi missede Kane fordi det franske pattebarn ville trolle igen. Sådan er det, jeg forstår godt at Perez lever i det håb. Uanset hvad har vi arbejdet med både at forstærke truppen, arbejdet hurtigt på de problemer vi er løbet ind i og så er der blevet luget ud i alle de spillere som vi bare ryster på hovedet af. Vi har vel ikke flere spillere tilbage hvor vi tænker at de bare sidder og hæver løn?

Hazard og Mariano er gode at komme af med da det giver ro. Uanset prisen for Hazards afgang så har vi købt en situation hvor der ingen snak er om han

Bellingham alene trækker gevaldigt op. Det er en perfekt signing og åbenbart en type som vi ikke har fra det offensive udgangspunkt. 10/10 på denne handel.

Fran Garcia lukker det problem vi havde på backen trods en svingende start. Jeg tror vi bliver glade for ham. 

Ards Güler er et kæmpe talent til billige penge at få. Alle de klip fra træning inden skadet var så fede at se. Han er virkelig spændende og en vigtig handel at få ind.

Joselu er en notorisk målscorer, madridista og løser 2 problemer. Vores manglende bredde og behovet for at have fylde i feltet hvilket var med til at give os 3 point da han forlængede til Bellingham. God handel men en førsteangriber kunne godt have været købt. 

Kepa på leje uden tvunget option er spot on og hurtigt løst. Virkelig flot arbejde. Brahim Diaz tror jeg også vi bliver glade for og han kan passe rigtig godt til vores kombinationsstærke spillere offensivt. 

Vi kan ikke gardere os 100% mod skader og det er bare ærgerligt at det sker nu. Men Vinicius kan erstattes ved at flytte Rodrygo derover og så har vi stadig en farlig venstrekant da det er Rodrygos bedste udgangspunkt. Militao erstattes også ret simpelt og det eneste problem er at vi står med 3 CBs. Vi er tilmed heldige at Carvajal har løftet sit niveau for højre back kan også mangle lidt.

Alt i alt er jeg godt tilfreds. Alt det der pjat med at sæsonen er slut og at det er en katastrofe er så fjernt for mig. Vi henter tre typer spillere: Unge brugbare talenter som Güler, proven verdensklassespillere som Bellingham og Rudiger sidste år og så de helt billige (evt leje) som løser akutte problemer og lapper huller som Kepa og Joselu 

Økonomisk ansvarligt og efter behov. Ville jeg ønske en verdensklasse angriber i Kane? Jep. Men når han og Mbappe ikkke kom, så er der ikke flere tilbage. Daniel bruger ofte ordet leverpostej på podcasten. Joao Felix, Havertz, Muani og hvad der ellers er nævnt lyder for mig som breddespillere og måske også leverpostej. Vi har lagt en milliard for Bellingham. Ingen siger vi kan og skal lægge en milliard mere.

Vores trup er i forvejen vanvittig og vi har de bedste i verden som ikke er i nærheden af 30. Det er svært at gøre det meget bedre i en verden hvor vi kæmper mod uendelige summer fra Mellemøsten eller skal løbe med på et økonomisk kaos for at hente leverpostej eller spillere der snart går på pension.

Mere end godkendt.

​100 % 

A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

2 år 10 måneder siden #4126 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd
Yes, det er mere end godkendt ikke at have en kvalitets 9'er, når man er Real Madrid, og har som mål at vinde alle trofæer, og gerne med flot offensiv fodbold...
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

2 år 10 måneder siden #4127 af Ramos4

Real HWL post=166998 skrev: ​Jeg ligger på en 8er pga Billingham. Det bedste køb i mange år. En spiller alle de store klubber var ude efter, men han ville kun Real. Og så har vi ind da fået ham til spot pris. Fedt vi ikke har kastet om os med penge efter dyre gamle eller middelmådige angribere. Jeg hilser den nye formationsændring velkommen så vores nye unge midtbane darlings kan få massere af spilletid. Det skal nok blive en god sæson med massere af titler. Husk på vi må også handle til vinter. Tic Tac!!

​Vores midtbane er rigtig god, men hvem skal score målene? Bellingham har trukket læsset i alle tre kampe indtil videre, men det er utopi at tro han kan blive ved.

Vi skal erstatte Benzemas 40 mål.

Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #4128 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Cristiano7 post=166994 skrev: 5/10. (Indtil videre pga. manglende spilletid fra Brahim og Güler)

Bellingham - Mere end godkendt.
Fran Garcia - Godkendt (frygter Ancelotti vælger Mendy når han er klar)
Brahim - Har ikke fået nok chancer til at blive vurderet.
Joselu - Suk.
Kepa - Mere end godkendt som afløser for Courtois.
Arda Guler - Ingen vurdering pga skade.

Generelt truppens styrke = middel.
Vi har ikke stærk bredde hvis der opstår skader til fx Alaba, Carjaval, Bellingham, Vini & Rodrygo i løbet af sæsonen, så vi vil være ret sårbart.

​Jeg køber gerne bekymringen omkring bredden. Vi bliver meget sårbare på de to backs og vi kunne godt bruge en alsidig spiller der kan dække CB og en anden plads (gerne 6'er) netop grundet Alabas skrøbelighed og behovet for Nacho nu hvor han kan være nødsaget til at gardere på alle 4 pladser grundet Carvajal og Mendys skadeshistorik. Det er lidt ærgerligt med Lucas som backup. Ligeledes mangler vi en 6'er mere da Kroos dernede gør os alt for sårbare når backsne skal afsted. 

Bellingham kan erstattes på mange måder. Hvis vi skal have en lige så god spiller til at erstatte ham, så skal vi bruge en milliard på en backup, så det er utopi. Arda Güler synes jeg er et super godt bud på en backup og Brahim Diaz er ligeledes kombinationsstærk, arbejdsom og pågående. Vi er ret godt dækket ind på 10'eren ligesom Rodrygo også har kvaliteter her hvis man så vil smide Joselu ind når Vinicius er klar. Den er jeg sådan set ikke bange for. 

Jeg er lidt i tvivl om hvad der gør truppen middel generelt? Vi har verdensklassespillere på samtlige positioner i start 11'eren og fra reserverne snakker vi Rudiger, Güler, Mendy (brandvarm sæson i den sidste CL-sejr), Modric, Kroos og Joselu når alle er klar. Det er fandme en stærk bænk at sætte. Brahim Diaz synes jeg er utroligt undervurderet herinde. 

Jeg køber langt hen ad vejen vurderingen, men jeg har godt nok ja-hatten mere på må jeg indrømme :D

Leveret af Kunena Forum