Den store transferrygte-tråd

2 år 10 måneder siden #4129 af NadaMás
​Benz’ (og Asensios) mål kommer ikke til at blive erstattet af nuværende trup. Har meget svært ved at se en verden, hvor holdet scorer lige så mange mål som forrige sæson, 127 i alle turneringer.
Jeg regner med at både Rodrygo og Vini kommer til at lægge på deres respektive måltotaler fra sidste sæson, qua deres nye positioner. Men kommer Valverde til at score lige så mange mål? Det er jo heller ingen garanti. Arda og Brahim ender vel nok på 0-5, og Joselu er vel 5-10. Nu må vi se.
Så skulle man selvfølgelig håbe på en bundsolid defensiv, men med Courtois og Militao ude hele sæsonen, er det jo heller ikke fordi vi står stærkere der end forrige sæson. 
Nøglen til en god sæson bliver vel derfor at få holdets fremragende midtbane til at fylde og bidrage mest muligt, i begge ender. Overtalssituationer via stort løbepensum.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam, Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #4130 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg kan ærlig talt ikke se Vini score med end de 20 mål han plejer. Han er simpelthen ikke en god afslutter. Synes ikke starten af sæsonen tyder på han kommer til at score mere end han plejer. Rodrygo? Måske lidt flere.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 10 måneder siden #4131 af Real HWL

Ramos4 post=167001 skrev:

Real HWL post=166998 skrev: ​Jeg ligger på en 8er pga Billingham. Det bedste køb i mange år. En spiller alle de store klubber var ude efter, men han ville kun Real. Og så har vi ind da fået ham til spot pris. Fedt vi ikke har kastet om os med penge efter dyre gamle eller middelmådige angribere. Jeg hilser den nye formationsændring velkommen så vores nye unge midtbane darlings kan få massere af spilletid. Det skal nok blive en god sæson med massere af titler. Husk på vi må også handle til vinter. Tic Tac!!

​Vores midtbane er rigtig god, men hvem skal score målene? Bellingham har trukket læsset i alle tre kampe indtil videre, men det er utopi at tro han kan blive ved.

Vi skal erstatte Benzemas 40 mål.

Der skal sadles om i denne sæson, holdet skal være stjernen. Målene skal komme fra hele holdet. Ja billingham har trukket læsset, det er vel derfor vi har købt ham. Han bidrager ikke kun med mål, han gør også de andre bedre. Han er en kæmpe stjerne. Det kan godt være alle jer pessimister sidder til Marts og siger, hvad sagde vi bla bla bla. Og tillykke med det. Jeg gider bare ikke sidde med bæmund på fra start af. Vi kunne ikke have hentet en 9er i dette transfervindue der kunne forbedre os alligevel. Jo måske Kane. Men som jeg har skrevet så mange gange før så ville jeg aldrig have hentet ham som Benzamas afløser pga pris og alder. Så hellere køre med det vi har. Jeg tror Courtois og Militaos skader er et større problem end at vi ikke har hentet en ny middelmådig 9er.

Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Real HWL.

2 år 10 måneder siden #4132 af Ramos4
Jeg kan godt forstå at man tager de positive briller på. Nu er vinduet lukket, så der er ikke rigtig andet at gøre. Vi er foran Barca og de har endda en svær udekamp mod Osasuna i morgen. Skulle vi være 4 point foran efter 4 kampe så vil jeg da også være positiv. Skulle Valverde finde formen igen, vil jeg også være positiv osv.

Håber da på en fed kamp i dag på Bernabéu og en storsejr.

Jeg synes bare ikke objektivt, der er noget at være positiv over efter dette transfervindue, når man holder plusserne op mod minusserne. Bellingham er et godt køb og Fran Garcia er spændende, men jeg havde da heller ikke forventet mindre af et transfervindue.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete, Dragam

2 år 10 måneder siden #4133 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Real HWL post=167009 skrev:

Real HWL post=166998 skrev: ​Jeg ligger på en 8er pga Billingham. Det bedste køb i mange år. En spiller alle de store klubber var ude efter, men han ville kun Real. Og så har vi ind da fået ham til spot pris. Fedt vi ikke har kastet om os med penge efter dyre gamle eller middelmådige angribere. Jeg hilser den nye formationsændring velkommen så vores nye unge midtbane darlings kan få massere af spilletid. Det skal nok blive en god sæson med massere af titler. Husk på vi må også handle til vinter. Tic Tac!!

​Vores midtbane er rigtig god, men hvem skal score målene? Bellingham har trukket læsset i alle tre kampe indtil videre, men det er utopi at tro han kan blive ved.

Der skal sadles om i denne sæson, holdet skal være stjernen. Målene skal komme fra hele holdet. Ja billingham har trukket læsset, det er vel derfor vi har købt ham. Han bidrager ikke kun med mål, han gør også de andre bedre. Han er en kæmpe stjerne. Det kan godt være alle jer pessimister sidder til Marts og siger, hvad sagde vi bla bla bla. Og tillykke med det. Jeg gider bare ikke sidde med bæmund på fra start af. Vi kunne ikke have hentet en 9er i dette transfervindue der kunne forbedre os alligevel. Jo måske Kane. Men som jeg har skrevet så mange gange før så ville jeg aldrig have hentet ham som Benzamas afløser pga pris og alder. Så hellere køre med det vi har. Jeg tror Courtois og Militaos skader er et større problem end at vi ikke har hentet en ny middelmådig 9er.

Der er flere alternativer der kunne have været interessante ift 9'er. Osimhen var den oplagte, men det kunne også have været frækt at nuppe Citys reserve 9'er, som jeg tror spillemæssigt ville have passet rigtig godt til RM.

Jeg ser vores angreb (eller mangel på samme) som et LANGT større problem end forsvaret, hvor vi er godt dækket ind.
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Dragam.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 10 måneder siden #4134 af Cristiano7

Brylle post=167002 skrev:

Cristiano7 post=166994 skrev: 5/10. (Indtil videre pga. manglende spilletid fra Brahim og Güler)

Bellingham - Mere end godkendt.
Fran Garcia - Godkendt (frygter Ancelotti vælger Mendy når han er klar)
Brahim - Har ikke fået nok chancer til at blive vurderet.
Joselu - Suk.
Kepa - Mere end godkendt som afløser for Courtois.
Arda Guler - Ingen vurdering pga skade.

Generelt truppens styrke = middel.
Vi har ikke stærk bredde hvis der opstår skader til fx Alaba, Carjaval, Bellingham, Vini & Rodrygo i løbet af sæsonen, så vi vil være ret sårbart.

​Jeg køber gerne bekymringen omkring bredden. Vi bliver meget sårbare på de to backs og vi kunne godt bruge en alsidig spiller der kan dække CB og en anden plads (gerne 6'er) netop grundet Alabas skrøbelighed og behovet for Nacho nu hvor han kan være nødsaget til at gardere på alle 4 pladser grundet Carvajal og Mendys skadeshistorik. Det er lidt ærgerligt med Lucas som backup. Ligeledes mangler vi en 6'er mere da Kroos dernede gør os alt for sårbare når backsne skal afsted. 

Bellingham kan erstattes på mange måder. Hvis vi skal have en lige så god spiller til at erstatte ham, så skal vi bruge en milliard på en backup, så det er utopi. Arda Güler synes jeg er et super godt bud på en backup og Brahim Diaz er ligeledes kombinationsstærk, arbejdsom og pågående. Vi er ret godt dækket ind på 10'eren ligesom Rodrygo også har kvaliteter her hvis man så vil smide Joselu ind når Vinicius er klar. Den er jeg sådan set ikke bange for. 

Jeg er lidt i tvivl om hvad der gør truppen middel generelt? Vi har verdensklassespillere på samtlige positioner i start 11'eren og fra reserverne snakker vi Rudiger, Güler, Mendy (brandvarm sæson i den sidste CL-sejr), Modric, Kroos og Joselu når alle er klar. Det er fandme en stærk bænk at sætte. Brahim Diaz synes jeg er utroligt undervurderet herinde. 

Jeg køber langt hen ad vejen vurderingen, men jeg har godt nok ja-hatten mere på må jeg indrømme :D

​Jeg tænker at truppen er middel primært på grund af den manglende bredde til kommende skader i forsvaret samt angrebet. Ancelotti har tendens til at benytte de samme spillere over en længere periode så der kommer nok belastningsskader af og til. 

Midtbanen frygter jeg ikke - men jeg håber virkelig meget på at det bliver sæsonen hvor vores nye midtbanetrio slår til og overtager fra Kroos og Modric 100%.  Vi så jo hvordan City udspillede Kroos og Modric sidste sæson og vi er i gang med at køre Cama, Tchou og Valverde ind som stamspillere på midten. 

2 år 10 måneder siden #4135 af Real HWL

Ramos4 post=167010 skrev: Jeg kan godt forstå at man tager de positive briller på. Nu er vinduet lukket, så der er ikke rigtig andet at gøre. Vi er foran Barca og de har endda en svær udekamp mod Osasuna i morgen. Skulle vi være 4 point foran efter 4 kampe så vil jeg da også være positiv. Skulle Valverde finde formen igen, vil jeg også være positiv osv.

Håber da på en fed kamp i dag på Bernabéu og en storsejr.

Jeg synes bare ikke objektivt, der er noget at være positiv over efter dette transfervindue, når man holder plusserne op mod minusserne. Bellingham er et godt køb og Fran Garcia er spændende, men jeg havde da heller ikke forventet mindre af et transfervindue.

Jeg tror 85 mål burde være nok til at vinde La Liga i år, hvis vi selvfølgelig ikke lukker 40 mål ind :)
Rodrygo 20, Vini 17, Billingham 17, Valverde 10, Joselu 6. Og så de sidste 15 mål fordelt på resten af holdet. Det er da ikke urealistisk :)

Skader kommer også til at være afgørende. Vi skal ikke have flere lang tids skader til flere nøglespillere.

Jeg vil lige pointere at selvom jeg har de positive briller på, så er det kun i forhold til at vinde La Liga og Copa del ray. CL tror jeg simpelthen ikke på.

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Ramos4

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #4136 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Cristiano7 post=167012 skrev:

Brylle post=167002 skrev:

Cristiano7 post=166994 skrev: 5/10. (Indtil videre pga. manglende spilletid fra Brahim og Güler)

Bellingham - Mere end godkendt.
Fran Garcia - Godkendt (frygter Ancelotti vælger Mendy når han er klar)
Brahim - Har ikke fået nok chancer til at blive vurderet.
Joselu - Suk.
Kepa - Mere end godkendt som afløser for Courtois.
Arda Guler - Ingen vurdering pga skade.

Generelt truppens styrke = middel.
Vi har ikke stærk bredde hvis der opstår skader til fx Alaba, Carjaval, Bellingham, Vini & Rodrygo i løbet af sæsonen, så vi vil være ret sårbart.

​Jeg køber gerne bekymringen omkring bredden. Vi bliver meget sårbare på de to backs og vi kunne godt bruge en alsidig spiller der kan dække CB og en anden plads (gerne 6'er) netop grundet Alabas skrøbelighed og behovet for Nacho nu hvor han kan være nødsaget til at gardere på alle 4 pladser grundet Carvajal og Mendys skadeshistorik. Det er lidt ærgerligt med Lucas som backup. Ligeledes mangler vi en 6'er mere da Kroos dernede gør os alt for sårbare når backsne skal afsted. 

Bellingham kan erstattes på mange måder. Hvis vi skal have en lige så god spiller til at erstatte ham, så skal vi bruge en milliard på en backup, så det er utopi. Arda Güler synes jeg er et super godt bud på en backup og Brahim Diaz er ligeledes kombinationsstærk, arbejdsom og pågående. Vi er ret godt dækket ind på 10'eren ligesom Rodrygo også har kvaliteter her hvis man så vil smide Joselu ind når Vinicius er klar. Den er jeg sådan set ikke bange for. 

Jeg er lidt i tvivl om hvad der gør truppen middel generelt? Vi har verdensklassespillere på samtlige positioner i start 11'eren og fra reserverne snakker vi Rudiger, Güler, Mendy (brandvarm sæson i den sidste CL-sejr), Modric, Kroos og Joselu når alle er klar. Det er fandme en stærk bænk at sætte. Brahim Diaz synes jeg er utroligt undervurderet herinde. 

Jeg køber langt hen ad vejen vurderingen, men jeg har godt nok ja-hatten mere på må jeg indrømme :D

​Jeg tænker at truppen er middel primært på grund af den manglende bredde til kommende skader i forsvaret samt angrebet. Ancelotti har tendens til at benytte de samme spillere over en længere periode så der kommer nok belastningsskader af og til. 

Midtbanen frygter jeg ikke - men jeg håber virkelig meget på at det bliver sæsonen hvor vores nye midtbanetrio slår til og overtager fra Kroos og Modric 100%.  Vi så jo hvordan City udspillede Kroos og Modric sidste sæson og vi er i gang med at køre Cama, Tchou og Valverde ind som stamspillere på midten. 

​Det er faktisk en god pointe at Ancelotti kan suge energien ud af holdet ved ikke at rotere. I starten synes jeg det er fint pga systemskifte og automatismer men hvis Brahim først får chancen i 12. spillerunde så er han helt kold og ikke inde på holdet og så bliver det ikke særlig godt. Det samme hvis Güler ikke spilles ind osv. 
Det er en svær balance men det bekymrer også mig at tilgangen kan slide for meget på spillerne og efterlade virkelig dygtige spillere helt ude af kampform.

2 år 10 måneder siden #4137 af Real HWL

Dragam post=167011 skrev:

Der er flere alternativer der kunne have været interessante ift 9'er. Osimhen var den oplagte, men det kunne også have været frækt at nuppe Citys reserve 9'er, som jeg tror spillemæssigt ville have passet rigtig godt til RM.

Jeg ser vores angreb (eller mangel på samme) som et LANGT større problem end forsvaret, hvor vi er godt dækket ind.

Jeg bliver sindssyg når folk nævner Osimhen ;) Han er langt fra det oplagte valg. Han havde kostet omkring de 1,3 milliarder. Fuldstændig sindssygt for en angriber der har haft en god sæson i Napoli. Og med den skadeshistorik han har. Jeg syntes det er dybt til grin at nævne ham som et oplagt valg. Julian Alvarez kan jeg godt forstå du nævner, men han har altså lige forlænget sin kontrakt med City. Så han havde jo ikke været et realistisk emne.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

2 år 10 måneder siden #4138 af Ramos4
Ang. rotationer: Jeg føler jeg taler for døve øre, men jeg prøver igen:

Problemet er at diamanten på midtbanen kræver at de to 8'ere løber rigtig meget. De skal ud og hjælpe backen med at dække af bredt i banen. Det kan Valverde og Camavinga (måske Ceballos). Men det kan Modric og Kroos overhovedet ikke qua deres alder/manglende stamina.

Jeg tror hurtigt vi finder ud af, at Modric og Kroos ikke bare kan roteres ind. Denne formation kræver simpelthen mere løbearbejde af 8'erne end de har. Modric kan måske spille 10'er.

Så hvis vi får en skade på midtbanen er vi alvorligt på den. Så er vi igen ude i at Kroos eller Modric eller begge skal starte i en kamp mod Barca eller City og så kollapser diamanten og holdet fuldstændig.

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam

2 år 10 måneder siden #4139 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Real HWL post=167019 skrev:

Jeg bliver sindssyg når folk nævner Osimhen ;) Han er langt fra det oplagte valg. Han havde kostet omkring de 1,3 milliarder. Fuldstændig sindssygt for en angriber der har haft en god sæson i Napoli. Og med den skadeshistorik han har. Jeg syntes det er dybt til grin at nævne ham som et oplagt valg. Julian Alvarez kan jeg godt forstå du nævner, men han har altså lige forlænget sin kontrakt med City. Så han havde jo ikke været et realistisk emne.

​Og jeg bliver sindssyg når folk siger at det er fint nok at vi ikke hentede en 9er.

Ja, vi hentede Joselu, men come on... alt andet havde været bedre. Han er 33, og kan dårligt flytte fødderne - han kommer ikke ligepludselig til at være verdensklasse.

Og at han ikke er valgt til startopstillingen idag siger da også bare alt om, at Carlo ingen tiltro har til ham.

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #4140 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=167022 skrev:

Real HWL post=167019 skrev:

​Og jeg bliver sindssyg når folk siger at det er fint nok at vi ikke hentede en 9er.

Ja, vi hentede Joselu, men come on... alt andet havde været bedre. Han er 33, og kan dårligt flytte fødderne - han kommer ikke ligepludselig til at være verdensklasse.

Og at han ikke er valgt til startopstillingen idag siger da også bare alt om, at Carlo ingen tiltro har til ham.

​Det er jo ikke et svar på tiltale xD

Leveret af Kunena Forum