Den store transferrygte-tråd
Hvis der er en mulighed for at hente ham i 2024 er det klart ham vi skal gå efter og ikke den narcissistiske franskmand.
Han klikker også ret godt med Bellingham
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Jeg tror ikke på Mbappe på noget tidspunkt!
Vi skal sturdere markedet eller håbe på at Endrick er den stjerne som han er lovet til at blive. Jeg sagde i går, hold øje med Boniface fra Leverkusen!
- FranciscoISCO
-
- Platin bruger
-
Altid Real Madrid.
Han kommer til at koste det dobbelte af hans værdi.FranciscoISCO post=167181 skrev: Evan Ferguson kunne godt gå hen og blive interessant engang i en ikke så fjern fremtid
- 9eren
- Gæst
-
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Spørgsmålet er bare om Endrick bliver en ny Vinicious eller en ny Reiner.
madrid2000 post=167219 skrev: Det er lidt ærgeligt, at Endrick ikke er 18 år nu. Også lidt ærgeligt i dette tilfælde, at han ikke må komme allerede nu. Det er jo næste det perfekte sæson for ham. Han har kun Joselu foran sig.
Spørgsmålet er bare om Endrick bliver en ny Vinicious eller en ny Reiner.
Joselu er kun på lån.
I stedet for Boniface, så hellere gå direkte til Osimhen, som blot er to år ældre, mere etableret, og også står foran Boniface i køen på det nigerianske landshold.9eren post=167218 skrev: Udover vi skal holde øje med Boniface, så skal vi også have fokus på Sesko
Og i stedet for Sesko, som jeg synes er meget stationær, og hans udvikling træder lidt vande, så synes jeg Evan Ferguson er langt mere interessant.
- 9eren
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Der er selvfølgelig noget med hans ikke eu-borgerskab, men nu når Vini har fået spansk pas, burde der være plads.
Jeg savner Pepe :(
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-