Den store transferrygte-tråd

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 4 uger siden #4165 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Den store transfer-tråd
Jeg vil lige høre jer andre i forhold til Kubo; hvis han fortsætter sit niveau sæsonen ud, er han så ikke en no brainer? Hvad taler imod? Han kommer til at tælle som en ikke-eu spiller, men udover det? Han er vanvittig i øjeblikket. I weekenden blev han skiftet ind i anden halvleg, og kort tid efter, laver han assist. Han er højrekant, lige hvad vi mangler (hvis vi får en angriber og spiller med tre foran). Han er god i presspillet og kæmper hårdt. Taler flydende spansk. Jeg synes han er mega fed!

Og hvad med Frimpong som højreback? Eller er han ikke helt back men mere wingback? Han er virkelig dygtig offensivt ihvertfald. Defensivt kender jeg ham ikke så godt.
Hvad siger I?

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 uger siden #4166 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Den store transfer-tråd

Madridista02 post=168886 skrev: Jeg vil lige høre jer andre i forhold til Kubo; hvis han fortsætter sit niveau sæsonen ud, er han så ikke en no brainer? Hvad taler imod? Han kommer til at tælle som en ikke-eu spiller, men udover det? Han er vanvittig i øjeblikket. I weekenden blev han skiftet ind i anden halvleg, og kort tid efter, laver han assist. Han er højrekant, lige hvad vi mangler (hvis vi får en angriber og spiller med tre foran). Han er god i presspillet og kæmper hårdt. Taler flydende spansk. Jeg synes han er mega fed!

Og hvad med Frimpong som højreback? Eller er han ikke helt back men mere wingback? Han er virkelig dygtig offensivt ihvertfald. Defensivt kender jeg ham ikke så godt.
Hvad siger I?

​Syntes helt klart, at Kubo bør være meget relevant, hvis han forsætter som hidtil.
Som du nævner, gør han sig jo netop på en position, hvor vi ikke han nogen spillere der er naturlige. Ift. ikke-EU bør det ikke være et problem, da Bellingham heller ikke fylder en plads der - Det kommer Endrick selvfølgelig også til at gøre, men så er det 2/3. 

Kan du huske hvilken handel klubben lavede med Sociedad? 
Jeg mener at det var en 50% af salgsprisen, lige som med Fran G. Kan være jeg tager fejl.

Ift. Frimpong, må han meget gerne komme, gerne samme med Xabi. Som Carvajal spiller lige nu, kan han dog sagtens være fast mand næste sæson, men lad os nu se om det bliver ved, har min tvivl. 

1 år 4 uger siden #4167 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transfer-tråd
Jeg har ikke den store tiltro til Kubo. Javist han har været god mod Madrid i en halvleg, men han faldt ret meget ud i anden. Handler det om hans fart og teknik, ja så er han kanon. Måske bedre end hvad Brahim har vist indtil videre. Jeg fortrækker bare Rodrygo derude og med en Vini i venstre samt en 9er, hvilket vi ikke kan nu pga Bellingham skal spille.

Galactico downfall version 2

1 år 4 uger siden #4168 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Den store transfer-tråd
​Jeg tænker også at Güler måske først skal have chancen til den plads? Men det kommer jo så meget an på hvilken formation vi skal spille. Kommer den her diamant til at være en permanent ting, også med den næste træner?

Kubo kunne være interessant under de rette omstændigheder. Men lad os hvordan spillere som Güler og Rodrygo ender sæsonen, og hvilken træner og formation vi skal have næste sæson, osv!
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 år 3 uger siden #4169 af Estadio Santiago Bernabéu

NadaMás post=168891 skrev: Kan du huske hvilken handel klubben lavede med Sociedad? 
Jeg mener at det var en 50% af salgsprisen, lige som med Fran G. Kan være jeg tager fejl.

Du tager desværre fejl. Vi har solgt ham 100 %.

Det eneste vi har tilbage af Kubo er en prismatch mulighed. Så hvis Manchester United byder 65 millioner Pund, kan vi købe ham for 65 millioner Pund. Hvis han altså vil spille for os og United ikke vil gå en Pund over.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

1 år 3 uger siden #4170 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Den store transfer-tråd

Estadio Santiago Bernabéu post=168895 skrev:

NadaMás post=168891 skrev: Kan du huske hvilken handel klubben lavede med Sociedad? 

Det eneste vi har tilbage af Kubo er en prismatch mulighed. Så hvis Manchester United byder 65 millioner Pund, kan vi købe ham for 65 millioner Pund. Hvis han altså vil spille for os og United ikke vil gå en Pund over.

Ahh. Den mest ligegyldige option i fodbold. Har aldrig hørt om den taget i brug.

Tak for svar!
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

1 år 3 uger siden #4171 af Thomaskjensen
Nej Kubo skal ikke være et emne til sommer, one-seasson-wonders har vi brugt mange penge på, så vil jeg hellere at vi satser på Endrick.

Güler og Rodrygo kan stadig spille sig ind på holdet, så min prioritering PT er 2 nye backs, som sikkert kommer koste €130-150m.

1 år 3 uger siden #4172 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transfer-tråd

Thomaskjensen post=168958 skrev: Nej Kubo skal ikke være et emne til sommer, one-seasson-wonders har vi brugt mange penge på, så vil jeg hellere at vi satser på Endrick.

Güler og Rodrygo kan stadig spille sig ind på holdet, så min prioritering PT er 2 nye backs, som sikkert kommer koste €130-150m.

​Nu er Kubo højrekant, hvor Endrick er angriber, så ser ikke lige at det ene udelukker det andet.

Synes helt bestemt at vi bør gå efter en naturlig højrekant.

Og så er jeg ellers enig i, at første prioriteten er som minimum en ny højreback, men også meget gerne en ny venstreback.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 år 3 uger siden #4173 af Siempre Madrid

​Er du helt sikker på den? Alle medier snakker hele tiden om, at han kan hentes for 30 millioner €, beregnet ud fra den måde, at han har en frikøbsklausul på 60 millioner € og Real Madrid har 50% rettigheder på ham.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

1 år 3 uger siden #4174 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Den store transferrygte-tråd
​Ifølge denne artikel (udgivet for 1 mdr siden) som anvender Marca som kilde, er det stadig 50% af salgsprisen. Så vi kan få ham for €33 mio.

footbalium.com/top-leagues/34012-details...e-for-takefusa-kubo/

Transfermarkt skriver det samme:
Real Madrid: 50% capital gains from a future sale, no repurchase option.

Det ville være hjernedødt ikke at hente ham tilbage, hvis han fortsætter sin gode form. Hans værdi steg fra €9 mio. da vi solgte ham, til €50 mio. denne sæson og den bliver kun ved med at stige. Han kan spille offensiv midtbane (hvilket han nogle gange gør på det japanske landshold), højre side af angrebet (uden at tude over det, halløj Rodrygo) og højre wing. 

Han blev igen Man of the Match i går på udebane mod Benfica og i ligaen har han 5 MotM, 5 mål og 2 assist (3 hvis den mod os talte med) i 9 kampe og blev kåret til månedens spiller i September. 

1 season wonder? Jeg kunne godt forstå det, hvis vi talte om en 25 årig spiller som ingen havde hørt noget om før. Men da vi købte ham som 18-årig var der allerede pisse meget hype omkring ham og i sin første sæson i Mallorca var han en nøglespiller. Jovist, så gik der lige to sæsoner hvor det gik mindre godt. Han blev smidt rundt fra klub til klub, der var småskader osv., men siden sidste sæson i Sociedad har han været en nøglespiller som hjalp klubben med at opnå deres første CHL deltagelse i ca. 10 år. 

Denne sæson er han for alvor begyndt at vise sit værd, både for Sociedad, men også for det japanske landshold (som i øvrigt ikke skal undervurderes, tjek gerne deres seneste 6 kampe, heriblandt en 4-1 sejr mod et Tysk mandskab som stillede op med deres stærkeste opstilling, og her lavede han to assists). 

Det er helt fair, at folk ikke tror på, at der er brug for ham når vi har Rodrygo og to nye spillere som spiller i højre side (Arda og Brahim), men at kalde ham en one season wonder allerede nu? Argh, der er jeg sgu ikke enig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Madridista02

1 år 3 uger siden #4175 af Estadio Santiago Bernabéu

Siempre Madrid post=168960 skrev:

​Er du helt sikker på den? Alle medier snakker hele tiden om, at han kan hentes for 30 millioner €, beregnet ud fra den måde, at han har en frikøbsklausul på 60 millioner € og Real Madrid har 50% rettigheder på ham.

Nej jeg er ikke helt sikker. Jeg læste det mange gange i forbindelse med salget. Og jeg har ikke læst andet sidenhen fordi han først for nylig er blevet interessant igen. Det er da spændende hvis han kan fås billigt.

1 år 3 uger siden #4176 af Estadio Santiago Bernabéu

Jaetinh post=168961 skrev: ​Ifølge denne artikel (udgivet for 1 mdr siden) som anvender Marca som kilde, er det stadig 50% af salgsprisen. Så vi kan få ham for €33 mio.

footbalium.com/top-leagues/34012-details...e-for-takefusa-kubo/

Transfermarkt skriver det samme:
Real Madrid: 50% capital gains from a future sale, no repurchase option.

Det ville være hjernedødt ikke at hente ham tilbage, hvis han fortsætter sin gode form. Hans værdi steg fra €9 mio. da vi solgte ham, til €50 mio. denne sæson og den bliver kun ved med at stige. Han kan spille offensiv midtbane (hvilket han nogle gange gør på det japanske landshold), højre side af angrebet (uden at tude over det, halløj Rodrygo) og højre wing. 

Han blev igen Man of the Match i går på udebane mod Benfica og i ligaen har han 5 MotM, 5 mål og 2 assist (3 hvis den mod os talte med) i 9 kampe og blev kåret til månedens spiller i September. 

1 season wonder? Jeg kunne godt forstå det, hvis vi talte om en 25 årig spiller som ingen havde hørt noget om før. Men da vi købte ham som 18-årig var der allerede pisse meget hype omkring ham og i sin første sæson i Mallorca var han en nøglespiller. Jovist, så gik der lige to sæsoner hvor det gik mindre godt. Han blev smidt rundt fra klub til klub, der var småskader osv., men siden sidste sæson i Sociedad har han været en nøglespiller som hjalp klubben med at opnå deres første CHL deltagelse i ca. 10 år. 

Denne sæson er han for alvor begyndt at vise sit værd, både for Sociedad, men også for det japanske landshold (som i øvrigt ikke skal undervurderes, tjek gerne deres seneste 6 kampe, heriblandt en 4-1 sejr mod et Tysk mandskab som stillede op med deres stærkeste opstilling, og her lavede han to assists). 

Det er helt fair, at folk ikke tror på, at der er brug for ham når vi har Rodrygo og to nye spillere som spiller i højre side (Arda og Brahim), men at kalde ham en one season wonder allerede nu? Argh, der er jeg sgu ikke enig.

Ah okay. Jeg håber du har ret og jeg tog fejl!

Leveret af Kunena Forum