Den store transferrygte-tråd

1 år 3 uger siden #4177 af Thomaskjensen
God diskussion det kan blive herinde når visse ikke blander sig...

Misforstå mig ret, det som Kubo render rundt og laver gør ham bestemt til en spiller vi skal holde øje med, og til potentielt et røverkøb for €30-40m så er han om udviklingen holder en NO-Brainer :)

Om vi satser på Endrick så kommer Rodrigo ud på kanten, som bliver ret overbefolket med Rodrigo, Guler, Fede og eventuelt Kubo.
Og så skal der moget seriøst talent til.

Nu vidste jeg ikke at han havde en klausul der giver RM 50% at et videresalg, og det ændre naturligvis en hel del på de krav der skal stilles, for kan man få ham for €35m, så skal det nok blive en god forretning.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jaetinh

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 uger siden #4178 af nono
Besvaret af nono på emne Den store transferrygte-tråd
Hvis Rodrygo ikke for alvor snart kommer igang og Güler fortsætter med at lege Eden Hazard, så giver Kubo helt ekstremt god mening - ikke mindst set i lyset af, hvor fattigt udbuddet af højrekantsspillere fra øverste hylde er pt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Estadio Santiago Bernabéu

1 år 3 uger siden #4179 af Thomaskjensen

nono post=168983 skrev: Hvis Rodrygo ikke for alvor snart kommer igang og Güler fortsætter med at lege Eden Hazard, så giver Kubo helt ekstremt god mening - ikke mindst set i lyset af, hvor fattigt udbuddet af højrekantsspillere fra øverste hylde er pt.

​Din kommentar fik mig at tænke at når nu Kubo er relativ billig, så er der vel plads til dem alle... 

Rodrigo dækker 3 positioner i angrebet. 
Güler backup til Rodrigo.
Fede midten og højre kant. 

Så igen erkender jeg at jeg ikke vidste bedre og Kubo naturligvis skal overvejes om formen holder i, så at sige. 

En Japaner er desuden RIGTIG god business :) 

1 år 3 uger siden #4180 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

Thomaskjensen post=168979 skrev: God diskussion det kan blive herinde når visse ikke blander sig...

Misforstå mig ret, det som Kubo render rundt og laver gør ham bestemt til en spiller vi skal holde øje med, og til potentielt et røverkøb for €30-40m så er han om udviklingen holder en NO-Brainer :)

Om vi satser på Endrick så kommer Rodrigo ud på kanten, som bliver ret overbefolket med Rodrigo, Guler, Fede og eventuelt Kubo.
Og så skal der moget seriøst talent til.

Nu vidste jeg ikke at han havde en klausul der giver RM 50% at et videresalg, og det ændre naturligvis en hel del på de krav der skal stilles, for kan man få ham for €35m, så skal det nok blive en god forretning.

​Nu vælger jeg så at blande mig. Du glemmer at Endrick også kan spille på kanten og har gjort det i en ret lang periode nu, så Rodrygo og Endrick kan sagtens spille 9er og kant hvor Endrick har kanten. Men det troede jeg du havde styr på, når du hæver dig over andre på den måde!

Du har endda haft en video inde under Endrick tråden fra hans seneste kamp, hvor du kan se hans position. Hans huk på overliggeren kommer han også
Inden fra kanten. Han bliver engang i mellem smidt helt i front som 9er også, dog grundet hans fart og vision for spillet sættes han som kant lige nu i Palmeiras. 

Så jeg ser ingen grund til at hente Kubo til den plads og så er jeg overbevist om at folks syn på Rodrygo slet ikke bliver delt i klubben. 

Galactico downfall version 2

1 år 3 uger siden #4181 af NadaMás
​Det ville blive crowded med Kubo, men hvis Modric og Kroos spiller sin sidste sæson, kan det godt give mening.

Mbappé/Lautaro/Joselu/Whatever
Endrick
Vini Jr.
Brahim Diaz
Rodrygo
Take Kubo

Bellingham
Arda Güler
Valverde
Ceballos
Camavinga
Tchouameni

Så betyder det, at Arda skal gøre sig på midtbanen, frem for kanten, hvor jeg ellers ser ham spille mest, i en evt. 4-3-3.

1 år 3 uger siden #4182 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg tror Modric kører på næstsidste sæson og Kroos på tredjesidste.

1 år 3 uger siden #4183 af Lars1991

Estadio Santiago Bernabéu post=169175 skrev: ​Jeg tror Modric kører på næstsidste sæson og Kroos på tredjesidste.

Jeg siger -1 til begge. Modric kører på sin sidste, og Kroos tager måske en mere. Men han vil også gerne stoppe på toppen, så det kan være han vælger at smutte. Kunne dog godt tænke mig at vi ikke mistede dem begge på samme tid, så håber han tager en mere.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam

1 år 3 uger siden #4184 af Matamoro
Jeg så gerne at vi sælger Vinicius, Brahim, Vazquez, og Mendy

Og at vi henter Mbappe, Sesko og en venstre og højre back

1 år 3 uger siden #4185 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd

Matamoro post=169185 skrev: Jeg så gerne at vi sælger Vinicius, Brahim, Vazquez, og Mendy

Og at vi henter Mbappe, Sesko og en venstre og højre back

​Vinicius er en af vores bedste spillere og største trussel mod de andres forsvar så helt uenig.

Brahim er en ganske habil breddespiller som kommer i brug så snart Ancelotti forhåbentlig er væk. Han har alderen og så vigtigt at vi har lidt spanske spillere på holdet.

Mendy er jeg er enig med. Han skal sælges

Vazques er jeg lidt ambivalent med. Sålænge ham finder sigvi lidt minutter hver 2/3 kamp er det ok.

Og så bør Rodrygo enten sælges ellers må han finde sig at blive supersub. Han bliver aldrig god nok til starteren.
Sidste redigering: 1 år 3 uger siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 år 3 uger siden #4186 af Estadio Santiago Bernabéu
​Der må være noget Bale/Jovic/Mariano stædighed agtigt over Mendy siden vi ikke kan komme af med ham. Jeg kan umuligt tro på at klubben ser en fremtid i ham.

Øv. Var ellers kæmpe fan af ham i første sæson.

1 år 3 uger siden #4187 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Moukoko er han stadig target for angrebs pladsen?

Galactico downfall version 2

1 år 3 uger siden #4188 af Estadio Santiago Bernabéu

9eren post=169188 skrev: Moukoko er han stadig target for angrebs pladsen?

Det har han aldrig været.

Leveret af Kunena Forum