Den store transferrygte-tråd

1 år 3 uger siden #4189 af Thomaskjensen

mohbar post=169186 skrev:

Matamoro post=169185 skrev: Jeg så gerne at vi sælger Vinicius, Brahim, Vazquez, og Mendy

Og at vi henter Mbappe, Sesko og en venstre og højre back

​Vinicius er en af vores bedste spillere og største trussel mod de andres forsvar så helt uenig.

Brahim er en ganske habil breddespiller som kommer i brug så snart Ancelotti forhåbentlig er væk. Han har alderen og så vigtigt at vi har lidt spanske spillere på holdet.

Mendy er jeg er enig med. Han skal sælges

Vazques er jeg lidt ambivalent med. Sålænge ham finder sigvi lidt minutter hver 2/3 kamp er det ok.

Og så bør Rodrygo enten sælges ellers må han finde sig at blive supersub. Han bliver aldrig god nok til starteren.

​Vini er gået fra at være den bedste til en af de bedste, og PT er jeg snot forælsket i Rudiger, Camawinga, Bellingham naturligvis og stadig som en af de første fanboyz til Vini. 
Dog kan jeg godt følge kritikken af Vini, helt blind er jeg ikke. For han behøver ikke hoppe over bolden 6 gange, og han skal ikke lade sig provokere helt så meget. Samtidig skal han ikke finde sig i en skid, så længe det ikke påvirker hans spil. 

Det er kort sagt tid til at drengen skal blive til en mand, og det syntes selv jeg er et rimligt krav efterhånden. 

Men sælges, lad os bare sige vi er kapitalt uenige der :) 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 uger siden #4190 af NadaMás
​Det er vildt at foreslå, at Vini skal sælges.
Skal vi bare glemme hans betydning de sidste to år, pga. at han tydeligvis er frustreret for tiden (og har været det længe)?
Real Madrid mister i mine øjne meget kredibilitet, hvis de vender egne spillere ryggen, grundet at der er meget negativ opmærksomhed om spilleren. I Vinis tilfælde, er der jo også nogle klare eksterne årsager - Dommerlinjen eller abelydene, pick your posion.. 

Jeg er helt klart enig i, at Vini er en svag udgave af sig selv for tiden. Han laver alt for mange meningsløse ting. Sammenligner man ham med 21/22-sæsonen, var hans niveau meget højere, og der var ikke nær så meget bullshit. Det skal det komme styr på. 

Men, salg af Vini sker ikke, og det vil heller ikke give mening.

Om transfers generelt:
Jeg vil meget gerne tilbage til en 4-3-3.
Der skal vi, optimalt set, have en ny angriber, højrekant (der kan skubbe Rodrygo på bænken), en ny hb i stedet for Vazquez, og en ny vb i stedet for Mendy. De skal begge forlade klubben. Det samme skal Joselu, såfremt der kommer en 9’er, udover Endrick. 

1 år 3 uger siden #4191 af Matamoro
Jeg var stor fan af Vini og en af de få der fra starten af mente, at vi skulle satse på Vini fremfor Hazard. Vini er stadig i min bog en af verdens bedste wingspillere, men han er en kæmpe klovn. Gider ikke se ham lalle rundt og lave den ene pinlige optræden efter den anden. Han hører ikke til i Real Madrid. Ligesom man på ingen måde kan forsvare de racistiske tilråb, kan man heller ikke ignorere at manden opfører sig på uværdig og usportslig vis i stort set hver tredje kamp.

Sælg ham og hent Mbappe. Så har vi Mbappe og Bellingham. Verdens to bedste fodboldspillere. så kan vi tale om Real Madrid som favoritter til at vinde champions.

1 år 3 uger siden #4192 af PMO
Besvaret af PMO på emne Den store transferrygte-tråd

NadaMás post=169191 skrev: ​
Men, salg af Vini sker ikke, og det vil heller ikke give mening.

Et salg giver vel, hvis Mbappé hentes udemærket mening. Mbappé VIL spille i venstre side, der er ikke plads til dem begge. Vini bliver konstant jagtet i Spanien og det kunne meget nemt tænkes han snart får nok. 

1 år 3 uger siden #4193 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd

Matamoro post=169192 skrev: Jeg var stor fan af Vini og en af de få der fra starten af mente, at vi skulle satse på Vini fremfor Hazard. Vini er stadig i min bog en af verdens bedste wingspillere, men han er en kæmpe klovn. Gider ikke se ham lalle rundt og lave den ene pinlige optræden efter den anden. Han hører ikke til i Real Madrid. Ligesom man på ingen måde kan forsvare de racistiske tilråb, kan man heller ikke ignorere at manden opfører sig på uværdig og usportslig vis i stort set hver tredje kamp.

Sælg ham og hent Mbappe. Så har vi Mbappe og Bellingham. Verdens to bedste fodboldspillere. så kan vi tale om Real Madrid som favoritter til at vinde champions.

​Favoritter til at vinde champions? Vinicius var en vigtig faktor i at vi vandt BÅDE Champions League og La liga.

Pt. lider holdet af, at vi spiller uden nr. 9 og det kan mærkes især Vini lider under det. Får han en han kan spille 1-2 med (ligesom med Benzema), så skal han nok få slutprodukt .

Mht den konstante mobning, så er det helt uhørt at han udsættes for det (i Champions League kampene får han trods alt mere respekt af spillerne og fans, så det er tydeligt at det er et laliga problem).
At sælge ham pga det, vil være et erklæret nederlag og dårligt signal at sende udadtil. Så kan modstanderholdenes fans fortsætte deres mobning mod det næste offer: Camavinga, Tchouameni, Rudiger, Mbappe ... Nuvel Vini har noget mentalt der SKAL arbejdes med. Men det har mange superstars (Bellingham undtaget). Mbappe ligeså. 

Salg af Vinicius på baggrund at de 10-15 dårlige kampe er fuldstændig no-go herfra ihvertfald :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Ramos4

1 år 3 uger siden #4194 af PMO
Besvaret af PMO på emne Den store transferrygte-tråd

mohbar post=169197 skrev:

Matamoro post=169192 skrev: Jeg var stor fan af Vini og en af de få der fra starten af mente, at vi skulle satse på Vini fremfor Hazard. Vini er stadig i min bog en af verdens bedste wingspillere, men han er en kæmpe klovn. Gider ikke se ham lalle rundt og lave den ene pinlige optræden efter den anden. Han hører ikke til i Real Madrid. Ligesom man på ingen måde kan forsvare de racistiske tilråb, kan man heller ikke ignorere at manden opfører sig på uværdig og usportslig vis i stort set hver tredje kamp.

​Favoritter til at vinde champions? Vinicius var en vigtig faktor i at vi vandt BÅDE Champions League og La liga.

Pt. lider holdet af, at vi spiller uden nr. 9 og det kan mærkes især Vini lider under det. Får han en han kan spille 1-2 med (ligesom med Benzema), så skal han nok få slutprodukt .

Mht den konstante mobning, så er det helt uhørt at han udsættes for det (i Champions League kampene får han trods alt mere respekt af spillerne og fans, så det er tydeligt at det er et laliga problem).
At sælge ham pga det, vil være et erklæret nederlag og dårligt signal at sende udadtil. Så kan modstanderholdenes fans fortsætte deres mobning mod det næste offer: Camavinga, Tchouameni, Rudiger, Mbappe ... Nuvel Vini har noget mentalt der SKAL arbejdes med. Men det har mange superstars (Bellingham undtaget). Mbappe ligeså. 

Salg af Vinicius på baggrund at de 10-15 dårlige kampe er fuldstændig no-go herfra ihvertfald :-)

​Nu kan det jo også være at Vini får nok? RM holder jo ikke på spillere. 

1 år 3 uger siden #4195 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd
HVIS Mbappe rent faktisk kommer (og dette er et kæmpe hvis), så giver det ikke mening at beholde vini uanset hvad, da de spiller samme position, uagtet at folk her på forummet drømmer om at mbappe skal være 9er for os - han har selv udtalt at han ikke bryder sig om at spille 9er, så selvfølgelig skifter mbappe ikke til os for at spille 9er.

Læg dertil vinis yderst umodne opførsel, bedst eksemplificeret i seneste kamp, hvor carlo bliver nødsaget til bogstaveligt talt at hive vini væk fra banen, for at stoppe hans opførsel...

Ydermere er han en rimelig uintelligent spiller, så tror jeg ikke at han kommer til at blive særlig meget bedre end han er nu - hovedløs høne det meste af tiden, med få verdensklasse momenter, primært qua hans fart... men med uendeligt mange boldtab grundet elendigt overblik og elendige beslutninger.

Så selv hvis mbappe ikke kommer, så skal der helt nye boller på suppen for vini, ellers ser jeg han gerne solgt uanset hvad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 år 3 uger siden #4196 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd

Dragam post=169204 skrev: HVIS Mbappe rent faktisk kommer (og dette er et kæmpe hvis), så giver det ikke mening at beholde vini uanset hvad, da de spiller samme position, uagtet at folk her på forummet drømmer om at mbappe skal være 9er for os - han har selv udtalt at han ikke bryder sig om at spille 9er, så selvfølgelig skifter mbappe ikke til os for at spille 9er.

Læg dertil vinis yderst umodne opførsel, bedst eksemplificeret i seneste kamp, hvor carlo bliver nødsaget til bogstaveligt talt at hive vini væk fra banen, for at stoppe hans opførsel...

Ydermere er han en rimelig uintelligent spiller, så tror jeg ikke at han kommer til at blive særlig meget bedre end han er nu - hovedløs høne det meste af tiden, med få verdensklasse momenter, primært qua hans fart... men med uendeligt mange boldtab grundet elendigt overblik og elendige beslutninger.

Så selv hvis mbappe ikke kommer, så skal der helt nye boller på suppen for vini, ellers ser jeg han gerne solgt uanset hvad.

​Enig. Det er kontroversielt, men jeg er enig i at vi må opgive Vini for Mbappe, såfremt det bliver muligt.
Hvis Mbappe ikke vil spille 9'er, så må Vini lade pladsen. Mbappe er simpelthen en bedre spiller. Med en vis margin endda imo. Har brillieret til to VM-slutrunder inkl. 2 finaler. Og så er han mere alsidig i sit spil. 

Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 år 3 uger siden #4197 af NadaMás
​Hot take:

Perez vil, trods sin mancrush på Mbappé, vælge ham fra, hvis det skal være på bekostning af Vini.

Jeg ser ikke et scenarie hvor Vini smutter, medmindre han selv vil væk. Selvfølgelig betinget af at niveauet ikke falder markant (og permanent).
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Thomaskjensen

1 år 3 uger siden #4198 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

NadaMás post=169210 skrev: ​Hot take:

Perez vil, trods sin mancrush på Mbappé, vælge ham fra, hvis det skal være på bekostning af Vini.

Jeg ser ikke et scenarie hvor Vini smutter, medmindre han selv vil væk. Selvfølgelig betinget af at niveauet ikke falder markant (og permanent).

​Det giver perfekt mening for business manden perez at financierer købet af mbappe med et salg af vinicious. Det gjorde perez jo også i sin tid med først salget af robinho for robben, og sidenhen robben for cristiano.

1 år 3 uger siden #4199 af NadaMás

Dragam post=169211 skrev:

NadaMás post=169210 skrev: ​Hot take:

​Det giver perfekt mening for business manden perez at financierer købet af mbappe med et salg af vinicious. Det gjorde perez jo også i sin tid med først salget af robinho for robben, og sidenhen robben for cristiano.

Som jeg sagde var det et hot take ;)
Robben ser jeg ikke som finansiering for Ronaldo, men det må være en snak til en anden gang.

Jeg ser det som om at der satses på Vini som frontfigur for Real. Nu tager Jude lidt spotlightet, og det udnyttes også på SoMe etc. Men Vini er the main man i Real, hvilket forestående kontraktforlængelse også understøtter. Hvis Mbappé kommer til Real, vil han jo nok blive frontfiguren, men han vil ikke få 7-tallet fra Vini. 

Sammenligningen med Perez i 00’erne til 20’erne holder ikke helt i min bog. Real er meget mere loyale for sine spillere, end tilfældet var dengang. De sidste “skandaløse” salg man kan pege på, er vel Özil i 2013, eller muligvis Dí María i 2014. At sælge Vini ville virke hovedrystende, og afvigende fra den linje Perez (kreditten skal nok gå til Calefat) har lagt på transfermarkedet de sidste mange år.

Der er i og for sig ingen grund til at diskutere det - Jeg tror vi har Vini til han er 30+. Igen, medmindre skader skulle ødelægge ham, eller han selv vil væk på et tidspunkt.

1 år 3 uger siden #4200 af NadaMás
​Forstå mig ret - Det er ganske fair at diskutere.

Men jeg æder min egen hat hvis Vini sælges, når/hvis Mbappé kommer til.

Leveret af Kunena Forum