Den store transferrygte-tråd

8 måneder 1 uge siden #4201 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Det må i såfald betyde at vi spiller med Mbappe og Vini på toppen og fortsætter med diamanten. Så må vi håbe Vini bliver bedre til at spille 9'er, for lige nu fungerer det ikke. Han har det bedst med en mand i boksen han kan sigte efter.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 1 uge siden #4202 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Den store transferrygte-tråd

Ramos4 post=169215 skrev: Det må i såfald betyde at vi spiller med Mbappe og Vini på toppen og fortsætter med diamanten. Så må vi håbe Vini bliver bedre til at spille 9'er, for lige nu fungerer det ikke. Han har det bedst med en mand i boksen han kan sigte efter.

​Det må klubben vel snart indse fungerer utroligt dårligt... og jeg nægter at tro på, at carlo lavede den formation, hvis han havde en rigtig 9er som han var tilfreds med.

Men jeg er helt enig med dig i, at hvis vi skal forsætte med vini, så skal han være ren venstrekant, og så skal vi have en 9er i boksen han kan sigte efter. Og Mbappe er ikke den 9er.

8 måneder 1 uge siden #4203 af Lars1991
​Jeg synes slet ikke Vini har været så dårlig som i giver udtryk for. Han skulle lige bruge et par kampe på at komme tilbage fra sin skade, men siden har han været god, efter min mening. Jeg synes f.eks. han var man of the match imod Braga.

Han var pivelendig imod Barcelona selvfølgelig, men der foregik også meget, og det fik han ikke lige håndteret på den bedste måde.

8 måneder 1 uge siden #4204 af nono
Besvaret af nono på emne Den store transferrygte-tråd
Jeg er personligt ved at være ret træt af Vinicius. Jeg synes klubben gør mere for Vinicius end han gør for klubben. Ville man være helt vild efter at købe ham hvis han spillede i Aston Villa? Jeg kan godt nogle gange blive i tvivl og se en spiller der til dels lever højt på den storhed man låner af Real Madrid.

Han er så uendeligt modsætningsfyldt: driblekonge i den ene situation, boldspasser i den næste, assist-konge den ene kamp, ude af stand til at ramme i medspiller i den næste, målscorer i den ene kamp, totalt ufarlig i kampen efter. "Sikke en spiller" udbryder man i den ene kamp, og "Sikke en spiller", udbryder man i den næste, men man mener noget helt andet end man gjorde i sidste kamp... Han er ikke til at blive rigtig klog på.

En del kan naturligvis tilskrives hans alder, men er han virkelig en kommende Balon D'or vinder? Eller en top 5 i verden? Det smagte af det rigtige de sidste par sæsoner med Benzema, men jeg synes virkelig han har set bleg ud denne sæson, uden sin mentor.

Udover det uforløste potentiale er hans stigende intrigante behov for at diskutere med modstandere, gestikulere og interagere med fans i stedet for at fokusere på spillet virkelig et stigende problem. Et problem som Ancelotti er opmærksom på - og har adresseret meget direkte - men som det til trods er blevet endnu værre.

Racistiske tilråb har jeg intet til overs for. Men de øvrige modstanderfans der buher og vender tommelfingeren ned, kan man dårligt bebrejde. Jeg synes virkelig at han går ud af sit gode skind for at se usympatisk ud - ikke mindst i en tid hvor han burde fokusere en helt del mere på sit vaklende spil.

Jeg skal hverken gøre ham dårligere eller mere problematisk end han her, men jeg kan sgu godt nogle gange blive så irriteret over ham, at jeg får den tanke at en byttehandel med PSG ville være bedst for alle parter.

Sidste redigering: 8 måneder 1 uge siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, schreiber77, Dragam, Ramos4

8 måneder 1 uge siden #4205 af Estadio Santiago Bernabéu
​Real Madrid har netop forlænget med Vini
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

8 måneder 1 uge siden #4206 af Thomaskjensen
Hygger mig lidt over at man hellere ser frøen frem for Vini i klubben da Vini fylder for meget uden for banen.
Det er lige til sjov og spas tråden.

Samtidig er jeg helt enig og det begynder at bekymre mig, enligt facebook gav han Gavi en lussing i kampen.

Om frøen vil spille 7'er i RM så er han ikke på min top 10 for spillere jeg hellere ser i klubben, og som 9'er sniger han sig lige ind på top 5.

Skal frøen delbetales med en spiller så tror jeg mere på Rodrigo, ham kan vi faktisk godt leve uden.

8 måneder 1 uge siden #4207 af Thomaskjensen

Estadio Santiago Bernabéu post=169224 skrev: ​Real Madrid har netop forlænget med Vini

​Dagens bedste nyhed, burde bare havde været længere end til 2027. 

Nu kan han vel begynde at fokusere på fodbolden, og ikke på forhandlingerne. 

8 måneder 1 uge siden #4208 af nono
Besvaret af nono på emne Den store transferrygte-tråd
Sjovt med forlængelse 10minutter efter mit indlæg :) Så hænger vi sgu på ham. Ps ThomasKjensen. Jeg nævnte aldrig Mbappe - det gjorde du :)
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

8 måneder 1 uge siden #4209 af Thomaskjensen

nono post=169227 skrev: Sjovt med forlængelse 10minutter efter mit indlæg :) Så hænger vi sgu på ham. Ps ThomasKjensen. Jeg nævnte aldrig Mbappe - det gjorde du :)

​Meeen du følte dig truffen. <3 og du kan vel ikke skyde mig i skoen at jeg tænker Mbappe når du skriver en byttehandel med PSG. Eller mener du at vi skal bytte Vini med Asensio (STOR SMILEY) :) 

Kommentaren var også tiltænkt, Dragams or Ramos4 tese om Mbappe. 

8 måneder 1 uge siden #4210 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Den store transferrygte-tråd
​faktisk lidt fryd for dem der vil se vini hvor pebret gror haha.
Nu har vi ham frem til 2027 og formentlig endnu længere tid for at han skal nok blive endnu bedre.
Og nok os et vink til Mbappe om at han skal 'rette ind' og smide sine primadonna nykker langt væk hvis han skullw til Madrid. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Fondo_Sur

8 måneder 1 uge siden #4211 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Det ville vist ikke være første gang en spiller forlængede sin kontrakt, for så at blive solgt.

Ift. Mbappe, så tænker jeg ikke så meget det handler om at han skal "rette ind" men mere om hvorvidt det vil fungere med ham som 9'er.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen, Dragam

8 måneder 1 uge siden #4212 af Fondo_Sur

mohbar post=169229 skrev: ​faktisk lidt fryd for dem der vil se vini hvor pebret gror haha.
Nu har vi ham frem til 2027 og formentlig endnu længere tid for at han skal nok blive endnu bedre.
Og nok os et vink til Mbappe om at han skal 'rette ind' og smide sine primadonna nykker langt væk hvis han skullw til Madrid. 

​Vini har pensioneret flere brugere fra at debattere herinde, så det er en farlig leg. 
Sidste redigering: 8 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Kialpe

Leveret af Kunena Forum