Den store transferrygte-tråd

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #4705 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Vini jr har lige smidt et nyt billede op med hvor han kysser RM logoet. Han ryger ingen steder

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 5 måneder siden #4706 af El Siete
​Spørgsmålet er også hvor længe Vinicius selv egentlig har lyst til at være i Madrid, med alt hvad der foregår omkring hans person. Han har været i klubben i syv år, er snart 25 og i næste sæson vil modstanderne stadig være efter ham, og der vil stadig være racistiske tilråb fra tilskuerne. Det er tydeligt at han er presset mentalt, men det er da bekymrende at man fra klubbens side ikke lykkes med at hjælpe og påvirke ham. Han er i en ond spiral, hvor modspillere og fans er efter ham og hans reaktioner og attitude blot kører dem endnu mere op, og han reagerer igen, osv, osv. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 år 5 måneder siden #4707 af Madridista02
Ja det er interessant med Vinicius og situationen omkring ham. Jeg tror også han bliver, men det må være i alles interesse, at finde et redskab Vini kan bruge til at håndtere presset fra modstanderens fans.
CR7 trivedes tydeligvis når han blev booet, det var nærmest der han spillede bedst. Han har også udtalt for nyligt (også andre gange før), at han elsker når han bliver booet, det giver ham ild i øjnene. Det viser også bare hvilken vanvittig mentalitet han havde, fordi det kan man ikke forvente at mennesker skal reagere konstruktivt på, at blive svinet til. Men et eller andet skal gøres, fordi hverken Vini eller Real Madrid, er godt tjent med den onde spiral Vini er i lige nu.
Vil dog også mene, at det er set før, at Vini top præsterer når hele stadion er efter ham, så jeg tror godt han kan lære at bruge det som motivation, men det er en hård fin grænse , fra at blive succes, til at han har en dårlig kamp.

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #4708 af 9eren
William Saliba er ifølge flere medier top prioritet til sommer. Jeg håber også at Wirtz og Frimpong er på listen.

Dertil har vi flere talenter på vej frem! Spændende at se hvilke emner der er mere til backpladserne

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #4709 af 9eren
W

Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved 9eren.

1 år 5 måneder siden #4710 af El Siete

9eren post=182727 skrev: William Saliba er ifølge flere medier top prioritet til sommer. Jeg håber også at Wirtz og Frimpong er på listen.

Dertil har vi flere talenter på vej frem! Spændende at se hvilke emner der er mere til backpladserne

​Gad virkelig godt se Wirtz i klubben, men han spiller vel samme position som Bellingham (og Güler) og har først kontraktudløb i 2027, så han bliver ekstremt dyr. Ser hellere vi går efter en kontrollerende, dybereliggende midtbanespiller, som f.eks Zubimendi, og skipper Tchouameni afsted til PSG. 

Ifht Saliba, så har Arsenal ingen grund til at sælge, så han ville også koste 100M+ og det ser jeg ikke klubben gøre.
På højrebacken kommer TAA. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #4711 af 9eren
Jeg er så småt ved at have mine targets klar til centerforsvaret til sommer. William Sliba, Gila samt tilføjelsen af Jacobo og evt Joan som backup.

Alaba, Militao xer fingre på at de kommer tilbage og at Asencio jo ikke skal ind og bromme den. Det burde være nok.

Jeg arbejder stadig på backs, hvor Frimpong og Carvajal skal spille samt Fortea som backup. Fran backup men ved ikke om der kommer et indkøb mere!?

1 år 5 måneder siden #4712 af NickyMad
Afhænger det ikke også meget af hvad der sker med Vinicius til sommer. Det er ikke fordi jeg selv ønsker Vinicius væk, men for holdets bedste kunne det på mange måder give mening at tage imod de 2-3 mia og gå tilbage til sidste sæsons formation - hvis han selv vil væk.

Det ville bare passe godt til så mange af vores spillere, udover vi bedre vil kunne styre kampene igen. Jeg så personligt gerne Zubimendi komme ind (med Tchouameni/Camavinga som den ene 8'er), så Valverde og Jude kan komme mere frem. Og ikke mindst vil det give mening hvis vi skal til at have offensive backs i TAA og Miguel/X.

Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #4713 af 9eren
Jeg vil hellere satse på Chema end Zunimendi

1 år 5 måneder siden #4714 af NickyMad
Det har så nok også lidt længere udsigter. Nu har vi hele sæsonen brugt Kroos undskyldningen for vores dårlige spil, så det skulle der jo gerne gøres noget ved næste sæson. Det kommer Chema ikke til at ændre på ved at få 10 min hist og pist - hvis han da overhovedet får chancen.
Sidste redigering: 1 år 5 måneder siden ved NickyMad.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 5 måneder siden #4715 af 9eren
Det er selvfølgelig spørgsmålet, men kommer han til at inkluderes med i førsteholds truppen så er der ingen grund til at bruge en halv milliard på en spiller vi allerede har

1 år 5 måneder siden #4716 af Matamoro
Her kommer mit bud.

Der kommer ingen nye spillere udefra i næste sæson. Asencio og Chema bliver en del af førsteholdstruppen,. Arda og Endrick bliver udlejet. Vallejos kontrakt udløber. Slut

Leveret af Kunena Forum