Den store transferrygte-tråd
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
CR7 trivedes tydeligvis når han blev booet, det var nærmest der han spillede bedst. Han har også udtalt for nyligt (også andre gange før), at han elsker når han bliver booet, det giver ham ild i øjnene. Det viser også bare hvilken vanvittig mentalitet han havde, fordi det kan man ikke forvente at mennesker skal reagere konstruktivt på, at blive svinet til. Men et eller andet skal gøres, fordi hverken Vini eller Real Madrid, er godt tjent med den onde spiral Vini er i lige nu.
Vil dog også mene, at det er set før, at Vini top præsterer når hele stadion er efter ham, så jeg tror godt han kan lære at bruge det som motivation, men det er en hård fin grænse , fra at blive succes, til at han har en dårlig kamp.
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Gæst
-
Dertil har vi flere talenter på vej frem! Spændende at se hvilke emner der er mere til backpladserne
- 9eren
- Gæst
-
Gad virkelig godt se Wirtz i klubben, men han spiller vel samme position som Bellingham (og Güler) og har først kontraktudløb i 2027, så han bliver ekstremt dyr. Ser hellere vi går efter en kontrollerende, dybereliggende midtbanespiller, som f.eks Zubimendi, og skipper Tchouameni afsted til PSG.9eren post=182727 skrev: William Saliba er ifølge flere medier top prioritet til sommer. Jeg håber også at Wirtz og Frimpong er på listen.
Dertil har vi flere talenter på vej frem! Spændende at se hvilke emner der er mere til backpladserne
Ifht Saliba, så har Arsenal ingen grund til at sælge, så han ville også koste 100M+ og det ser jeg ikke klubben gøre.
På højrebacken kommer TAA.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- 9eren
- Gæst
-
Alaba, Militao xer fingre på at de kommer tilbage og at Asencio jo ikke skal ind og bromme den. Det burde være nok.
Jeg arbejder stadig på backs, hvor Frimpong og Carvajal skal spille samt Fortea som backup. Fran backup men ved ikke om der kommer et indkøb mere!?
Det ville bare passe godt til så mange af vores spillere, udover vi bedre vil kunne styre kampene igen. Jeg så personligt gerne Zubimendi komme ind (med Tchouameni/Camavinga som den ene 8'er), så Valverde og Jude kan komme mere frem. Og ikke mindst vil det give mening hvis vi skal til at have offensive backs i TAA og Miguel/X.
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Der kommer ingen nye spillere udefra i næste sæson. Asencio og Chema bliver en del af førsteholdstruppen,. Arda og Endrick bliver udlejet. Vallejos kontrakt udløber. Slut