Den store transferrygte-tråd
Jeg tror heller ikke, at noget af de tre forlader klubben.Lars1991 post=182102 skrev: Synes faktisk ikke vi har brug for en ny CB. I næste sæson har vi Rudiger, Militao, Alaba og Asencio. Og tænker ikke nogen af dem ryger til sommer. Men hvis den helt rigtige spiller med den rigtige alder dukker op, synes jeg også vi skal slå til. Jeg tænker umiddelbart ikke denne spiller er Tah dog.
Vi skal have en højre back og meget gerne også en venstre back. Det er de ultimative mål, efter min mening.
Problemet på CB, består også lidt i, at Alabas niveau allerede var dalende inden sin ACL, og Militao nu har fået sin anden ACL … De er usikre, både ift. niveau samt tilgængelighed.
Klubben tror og støtter dog Militao, og Alaba ryger efter alt at dømme ved kontraktudløb i ‘26.
Tror heller ikke der sker noget på CB til sommer.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
jeg har set en markant ændring i Fabrizio Romanos måde at lave journalistik på. Flere kommentere på at han køre meget anti madridista lige nu og pro FCB
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
#Negreira9eren post=182153 skrev: Altså det er stadig ikke offcielt med Davies og Bayern vel?
jeg har set en markant ændring i Fabrizio Romanos måde at lave journalistik på. Flere kommentere på at han køre meget anti madridista lige nu og pro FCB
- 9eren
- Gæst
-
#LaportaRaul7-2880 post=182155 skrev:
#Negreira9eren post=182153 skrev: Altså det er stadig ikke offcielt med Davies og Bayern vel?
Jeg har tænkt det samme omkring Hakimi. Han har kontrakt udløb 2026 med PSG. Han kunne også være god som højreback for os.
Derudover går der rygter om at Saudi er meget låst på Vini. Seriøst Don Perez, forlang 3 milliarder og se hvad der sker.
Personligt kan jeg godt lide Vini. Men for 3 milliarder så ja tak. Hvis han selv vil afsted selvfølgelig også.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Angående Vinícius, så udtaler han jo selv igen og igen, at han vil fortsætte i klubben, så sådan skal det selvfølgelig blive. Vi finder ikke spillere som Vinícius nogen steder.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Det vidst ikke helt officielt endnu, men Hakimi har vidst forlænget til 2029 (eller deromkring) med PSG. Desværre, han kunne være god.Dybbøl post=182158 skrev: asp3200
Jeg har tænkt det samme omkring Hakimi. Han har kontrakt udløb 2026 med PSG. Han kunne også være god som højreback for os.
Derudover går der rygter om at Saudi er meget låst på Vini. Seriøst Don Perez, forlang 3 milliarder og se hvad der sker.
Personligt kan jeg godt lide Vini. Men for 3 milliarder så ja tak. Hvis han selv vil afsted selvfølgelig også.
Personligt er jeg OK med at Davis også forlænger i Bayern. Var han kommet, så fint og kom han ikke også fint. Jeg tror i Bayern de har det lidt på samme måde. Dertil løber han nok i de samme rum som Vini. Jeg håber vi henter Miguel. 100%. Alternativt gad jeg godt et defensivt monster. Altså en som Mendy, men en der faktsik var stabil 365 dage om året. Jeg synes bare ikke der er sådan en på markedet. Jeg er total vild med Kounde og den rolle han har får Barca og kunne man bruge en CB på samme måde ude på VB, så kan vores offensive jo bare koncentere sig om det. Bliver det Miguel, som jeg tror, så får han jo en helt del at se til offensivt som deffensivt.
Men TAA every single day over Davis i min optik.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
- 9eren
- Gæst
-
Ifølge Matt Wiltse (skribent fra MM) er Miguel en mere offensiv venstreback end Fran Garcia.
Dette flugter helt fint med hvad Kiyan Sobhani (også fra MM) har nævnt sporadisk gange.
Jeg tror - og det er selvfølgelig en helt ukvalificeret gæt - at Real Madrid vil være bedst stillet med Mendy og Fran Garcia, da vi i det mindste vil have backs med helt forskellige karakteristisk træk. At Mendy pt. har formdyk bekymrer mig ikke det mindste, da alle spillere har det periodevis.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Det overhovedet ikke sikkert at Miguel kommer til at slå igennem i Real Madrid, men jeg synes det er tosset ikke at give ham chancen. Han er trods alt fra ungdomsafdelingen og viser et kæmpe potentiale. Især teknisk og offensivt. Og hvor er de kvaliteter dog savnet på den venstre back.