Den store transferrygte-tråd
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Du har altid nogle yderst interessante bud på trup sammensætningen!Matamoro post=183162 skrev: Her kommer mit bud.
Der kommer ingen nye spillere udefra i næste sæson. Asencio og Chema bliver en del af førsteholdstruppen,. Arda og Endrick bliver udlejet. Vallejos kontrakt udløber. Slut
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Gæst
-
Potentielle tilføjelser indtil videre fra ungdommen
Chema, Gonzalo
Rygter
Saliba ✨✨✨
Nico ✨✨✨✨
Frimpong ✨✨
Wirtz ✨✨
At tænke sig at en træner ikke tør give minutter til dem men giver gladeligt minutter til en 40 årig Modric og en afdanket Alaba, specielt når en kamp forlængst er afgjort. Så forstår man dem udmærket.
Forhåbentligt er Ancelotti snart væk og vi kan satse på en spiller der har et koncept og tør udvikle fremfor afvikle de unge spillere. Var det ikke af ren nød og at han skinner så tydeligt igennem havde acensio aldrig nogensinde fået lov i Real.
Forstår udemærket godt at de overvejer deres nuværende situation, da der er et VM i 2026 hvor de helt sikkert gerne vil repræsentere deres lande.
Jeg tænker nogle gange hvor meget spille tid og hype Güler ville have haft nu, hvis han var skiftet til Barca i stedet for os.
Såh Carlo, vågn op :D
Jeg har set en del af Liverpools kampe. Alexander Arnold har slet ikke Valverdes niveau som højreback. Hvis vi kan få Valverde og Camavinga til at spille backs, så har vi to playmakende backs som ingen andre klubber. Vi har talt meget om betydningen af Kroos og Modric, men alt for lidt om Marcelo og Carvajal.
Ceballos er da bare en fornøjelse at have i klubben. Han er så undervurderet. Han har nærmest egenhændigt reddet sæsonen for klubben. Real Madrid er helt afhængige af hans evne til at binde spillet sammen. Hvis han kan holde sig skadefri får han en kæmpe sæson. Han bliver hele tiden bedre.
Arh, lad os nu lige lade være at melde fanden på væggen.Matamoro post=183592 skrev: Guler har fået sine chancer. Han har virkelig ikke vist at han har format til Real Madrid. Han er snart 20 år og ligner i den grad en akademispiller der overmatchet hver gang han er på banen. Han får aldrig et gennembrud i en af de helt store klubber. Han skal nok få en fin karriere i Serie A, men mere kan det heller ikke blive til. Lej ham ud til en mindre klub i næste sæson for derefter at sælge ham.
Jeg har set en del af Liverpools kampe. Alexander Arnold har slet ikke Valverdes niveau som højreback. Hvis vi kan få Valverde og Camavinga til at spille backs, så har vi to playmakende backs som ingen andre klubber. Vi har talt meget om betydningen af Kroos og Modric, men alt for lidt om Marcelo og Carvajal.
Ceballos er da bare en fornøjelse at have i klubben. Han er så undervurderet. Han har nærmest egenhændigt reddet sæsonen for klubben. Real Madrid er helt afhængige af hans evne til at binde spillet sammen. Hvis han kan holde sig skadefri får han en kæmpe sæson. Han bliver hele tiden bedre.
Jeg synes vi har set et stort potentiale og alle kan altså ikke peake som 20 årig - og da slet ikke i Real Madrid. Jeg synes der er mange eksempler på, at man kan få en gloværdig karriere i Real Madrid ved vedholdenhed og vente på at chancen kommer. Se fx Ceballos der peaker nu hvor han får chancen i en længere periode. Acensio ditto. Mon ikke den chance også kommer til Guler indenfor de næste sæsoner og så skal han selvfølgelig gribe den.
Jeg kan stadig huske dengang hvor folk var efter Valverde og det faktum at han ingen spidskompetencer havde (det viste sig så, at han var god til alt). Men sådan var snakken jo afgjort da han kom tilbage fra leje. Og Modric, hvor havde vi været, hvis vi ikke gav ham lidt tid inden hans mål mod Manchester United? Eller Casemiro, bare for at nævne et par stykker.
Jeg synes der er et klart billeder af, at i Real Madrid er alle virkelig stærke fodboldspiller (måske vi kan tage Vallejo ud, men han var jo et stort talent engang, som desværre virker til at være påvirket først af skader og nu måske noget psykisk). Men derfra er alle jo af høj kvalitet og viser sig godt frem når de får chancen. Det handler for mig om, at vente på chancen kommer, at der kommer en skade eller et vindue, som giver en vedvarende kampe og bide sig fast på den måde. Acensio ville jo aldrig få chancen udelukkende på hans talent (som ser ud til at være stort), men fordi der kom en skade. Vini havde vel næppe fået så meget spilletid, hvis Hazard var bare lidt god. Varane ventede i mange år.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten. Jeg ønsker ikke at deltage i den hetz der er mod Mbappe.
Güler har fået alt for lidt chancer. I sidste sådan knaldede han 6 mål ind i La Liga på virkelig få spilleminutter i slutningen af sæsonen. Han har potentiale. Desuden spillede han et forrygende EM , hvor han virkelig steppede op og tog et tyrkisk hold på sine spinkle skuldre. Husker ham især i den forrygende kamp mod Holland, hvor de desværre røg ud. Güler bliver ikke en ny Vinicius-type der løber og dribler fra alt og alle, men han tilbyder noget i vores spil med gode dødbolde, spil i små rum og finesse. Det vil være idioti at skippe ham videre allerede nu.Matamoro post=183592 skrev: Guler har fået sine chancer. Han har virkelig ikke vist at han har format til Real Madrid. Han er snart 20 år og ligner i den grad en akademispiller der overmatchet hver gang han er på banen. Han får aldrig et gennembrud i en af de helt store klubber. Han skal nok få en fin karriere i Serie A, men mere kan det heller ikke blive til. Lej ham ud til en mindre klub i næste sæson for derefter at sælge ham.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(