Den store transferrygte-tråd
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han kan sagtens være starter for RM næste sæson. Men han kan også
ende bag Militao og Alaba når vi er kommet lidt ind i sæsonen.
Jeg havde samtidig geninvestere pengene i 23 årige William Saliba fra Arsenal.
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Kasillas post=176487 skrev: Som jeg forstod det, så gik rygtet ud på, at Rudiger blev tilbudt 100 mio. euro for fire års kontrakt. Med andre ord er det ikke Real Madrid, der modtager lige præcist det omtalte beløb. Så i tilfældet Rudiger bliver fristet, så skal Real Madrid have et transferbeløb, men næppe de omtalte 100 mio. euro. Ikke en gang Neymar kostede så meget.
Det lyder også langt mere sandsynligt. Jeg læste rygtet på bold.dk, og her fremgik det at de ville byde 100 mio. €., men bold.dk's kvalitet er også røget lige i lokummet efter Ekstra Bladet overtog, desværre.
DC19
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
Alaba er done på det her niveau.Dybbøl post=176486 skrev: 750 mio kr. for en 31 årige midtstopper. Jeg siger ja tak.
Han kan sagtens være starter for RM næste sæson. Men han kan også
ende bag Militao og Alaba når vi er kommet lidt ind i sæsonen.
Jeg havde samtidig geninvestere pengene i 23 årige William Saliba fra Arsenal.
Saliba går vi ikke ud og køber.
Det vil være meget dumdristigt at sælge Rüdiger lige nu, hvor Militao ikke er i noget nær god form, Alaba stadig skadet og har ikke været god i et par sæsoner, samt Nacho på vej væk.
Normalt er det en god idé at sælge aldrende spillere, hvis et stort bud kommer - men lige den her gang synes jeg det vil være en skidt idé.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Normalt vil det give ufattelig god mening for en 31-årig klubben selv hentede transferfrit.
Men jeg vil våge at påstå at Rüdiger er sæsonens CB anno 23/24 - Og er derfor meget svær at erstatte. Holdet står et så stærkt sted lige nu, at det ville være hovedrystende at skille sig af med en leder på holdet, der stadig har nogle år på højeste niveau.
Sportslig succes tjener klubben også en masse penge på, og hvis det var ham der fik en ACL i stedet for Alaba, kunne sæsonen have set meget anderledes ud.
Mit indtryk er at der er luft nok i budgettet til, at man kan afvise sådan et tilbud.
Hvis vi for Yoro så bør vi istedet overveje at komme af med Alaba der allerede før sin skade viste mange svaghedstegn.
Jeg kunne egenligt bare godt lide Nacho. Altid pålidelig og til rådighed. Vi ved ikke helt, hvad Yoro vil komme med. Han er trods alt kun 18 år. Lad os håbe at vi får Militao og Alaba i omdrejninger igen. Ellers må vi sætte vores lid til en 18 årig i midterforsvaret. Han er sikkert helt fantastisk, men altså.
Vil også gerne se Rafa Marin i spil i det her, og at vi ikke nødvendigvis køber os (ungt) ud af “problemet”.
Hvis Yoro er en reel mulighed, til en fornuftig pris, synes jeg det er det Peres skal gøre!Fondo_Sur post=176493 skrev: Angivenligt er Nacho på vej til Benzema og Real Madrid går efter Yoro. Vi ved, hvordan det ender, hvis det er sandt.
Jeg kunne egenligt bare godt lide Nacho. Altid pålidelig og til rådighed. Vi ved ikke helt, hvad Yoro vil komme med. Han er trods alt kun 18 år. Lad os håbe at vi får Militao og Alaba i omdrejninger igen. Ellers må vi sætte vores lid til en 18 årig i midterforsvaret. Han er sikkert helt fantastisk, men altså.
Vil også gerne se Rafa Marin i spil i det her, og at vi ikke nødvendigvis køber os (ungt) ud af “problemet”.
Hvis ikke er jeg helt med på Marin-holdet. Jeg tror bestemt han har niveauet til at erstatte Nachos plads i truppen.
Det er altid et problem at miste sin anfører og man må ikke underkende at det dermed er 2 af vores veteraner og kulturbærere vi vinker farvel til, denne sommer.Fondo_Sur post=176493 skrev: Angivenligt er Nacho på vej til Benzema og Real Madrid går efter Yoro. Vi ved, hvordan det ender, hvis det er sandt.
Sandsynligheden for at en 18 årig går ind og præsterer på Nachos niveau næste sæson må være meget lavt, det er unfair at forvente. Men jeg kan ikke lade være med at sende en tanke tilbage til en 18 årig Varane. Hold kæft han var god og lavede aldrig fejl.
Jeg er meget enig betragtningen om Rafa Marin foruden Yoro.
Yarek og nu Castello. Der mangler ikke rygter omkring forsvarsspillere til Madrid.
Galactico downfall version 2