Den store transferrygte-tråd
Hold da op ja 20 basser og 7 assists. Imponerende. Han skal nok få en fin karriere i en sub top klub i La Liga, men RM kommer han næppe til igen.Fondo_Sur post=195101 skrev: Arribas har fundet formen som seniorspiller og banker nu for alvor mål ind i Segunda. Kunne være en fræk en at hente, selvom idéen mest udspringer af en lyst om at et gammelt håb bliver indfriet.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Ramos4 post=195100 skrev: Nu må vi se hvem der shiner til VM. Må håbe det er en spiller vi kan bruge.
Det er vidst et godt stykke mere end et årti siden at vi sidst handlede på den måde. James 2014 var den sidste. Og dengang var det også lidt atypisk for os. Hverken i 2018 eller 2023 købte vi VM åbenbaringer.
Det må jeg sige, at jeg er uenig i. Mange af spillerne er ikke klar til at spille for klubben, fordi de endnu ikke er modnet som spillere. Men når det så er sket, er mange af dem på topniveau og derfor kunne spille på holdet i stedet for andre overvurderede spillere fra Argentina, Brasilien, Frankrig osv.El Siete post=195103 skrev: Ligesom med Victor Munoz er det vel med henblik på videresalg at man er interesseret i Arribas, for vi får på ingen måde plads til nogen af dem, så de kan lige så godt sendes videre til mellemstore klubber og de penge kan gå til mere tiltrængte positioner på banen.
Jeg er jo egentlig enig i at vi ikke udnytter vores talenter nok. Men når man kigger på fortiden, hvilke spillere er det så vi har ladet gå og som har vokset sig til gode spillere, vi ærgrer os over ikke at have beholdt?Fondo_Sur post=195106 skrev:
Det må jeg sige, at jeg er uenig i. Mange af spillerne er ikke klar til at spille for klubben, fordi de endnu ikke er modnet som spillere. Men når det så er sket, er mange af dem på topniveau og derfor kunne spille på holdet i stedet for andre overvurderede spillere fra Argentina, Brasilien, Frankrig osv.El Siete post=195103 skrev: Ligesom med Victor Munoz er det vel med henblik på videresalg at man er interesseret i Arribas, for vi får på ingen måde plads til nogen af dem, så de kan lige så godt sendes videre til mellemstore klubber og de penge kan gå til mere tiltrængte positioner på banen.
Hakimi, Theo og Ødegaard var alle tre omkring Corona og af økonomiske årsager, som jeg husker det. Hvem ellers?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Synes ikke vi bør se på fortiden, fordi vi havde et super hold, og Castilla/Cantera var ikke ligeså stærk som det er nu og de sidste 3-4 år - det er mit indtryk. Det er en anden sag lige nu, og jeg er ret optimistisk i forhold til en del af de unge spillere, vi har set inden for de sidste par år. De kan til en start dække ind i truppen, hvor der ikke er så meget talent og passion.Ramos4 post=195107 skrev:
Jeg er jo egentlig enig i at vi ikke udnytter vores talenter nok. Men når man kigger på fortiden, hvilke spillere er det så vi har ladet gå og som har vokset sig til gode spillere, vi ærgrer os over ikke at have beholdt?Fondo_Sur post=195106 skrev:
Hakimi, Theo og Ødegaard var alle tre omkring Corona og af økonomiske årsager, som jeg husker det. Hvem ellers?
Arribas var uheldig med at skifte til et dårligt Almeria hold, der rykkede ned. Tror han har en stor fremtide i møde ligesom Munoz, Paz, Joan Martinez, Jacobo Ramon, Yanez, Manuel Angel, Palacios, Aguado og hvad de ellers hedder. + semifinale i Youth League. Tror vi har med at gøre med en flok fra højere hylde end tidligere.
Det er jeg jeg meget enig i, er stor fortaler for at vi bruger egne talenter, hvilket desværre sjældent sker. Men lige med Victor Munoz (venstrekant) og Arribas (AM/højrekant) så er der bare for mange foran i køen foran dem til at det giver mening, og at de får tid og mulighed for at udvikle sig. Både Paz og Endrick kommer tilbage, og de er begge større talenter imo, samt at vi jo allerede har Vini, Mbappe, Brahim og Mastantuono, og at Rodrygo også kommer tilbage i næste sæson, så tror bare ikke det er realistisk, som det ser ud lige nu.Fondo_Sur post=195106 skrev:
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
Brahim bør stå langt foran ham i køen pt. Og Nico Paz vel også, hvis han kan holde formen.
Hvor Endrick skal passe ind, aner jeg ikke.
I 2026 har Arbeloa endelig givet holdet lidt tiltrængt struktur med den flade 4-4-2.
Hvis vi antager at Arbeloa får lov til at få en sæson mere så kører han nok videre med den formation.
Mbappe og Vini sidder fast på de to forreste pladser med Bellingham, Brahim og Endrick som erstatninger
Midtbanen er det interessante. Tchouameni og Valverde er sikre i det system. Hvor skal Bellingham placeres? Kan og vil han spille så dybt i venstre side som Guler der nærmest er en slags venstre fullback i opspillet.
Kan og vil han løbe rundt som Pitarch inde ved siden af Tchouameni?
Pitarch store force er hans konstante bevægelighed. Nico Paz og Mastantuono står med samme problem: To offensivspillere som skal spille meget dybt i banen og løbe mange kedelige meter for at det hænger sammen.
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Det burde man nok, men forhåbentlig finder vi ud af hvem man skal satse på af Mastantuono, Paz, Endrick, osv, til den kommende sæson, til sommerens pre-season - eller under VM.Ramos4 post=195110 skrev: Man bør vel leje Mastantuono ud.
Brahim bør stå langt foran ham i køen pt. Og Nico Paz vel også, hvis han kan holde formen.
Hvor Endrick skal passe ind, aner jeg ikke.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,