Den store transferrygte-tråd
- 9eren
- Gæst
-
Jeg kan aldrig nogensinde være sur over Real Madrid ikke henter en bestemt spiller uanset spillerens dygtighed eller hvad man end har brug for i truppen. Ej heller vil jeg synes det er skandaløst. Det ville undre mig, hvis man ikke gjorde en form for opgradering på back pladserne til sommer, enten indkøb eller hive canteranos op. Jeg kan ofte spore forventninger og en tilgang til vores transfer politik om at hvis vi ikke køber den og den, så er det hele noget skidt og Perez bliver kritiseret.NadaMás post=182175 skrev:
Synes ærlig talt at det er under al kritik, man ikke hentede ham.9eren post=182174 skrev: Walker er vist endt i Milan
Milan har fået en lejeaftale for sæsonen ud, med en købsoption.
Vi skulle bare lade være med at udløse optionen, og betale hans (eller dele af hans) løn i et halvt år. Det er da lige meget at han er 34, når han ikke hentes permanent.
Perez spiller ekstremt højt på den her. Jeg er af den klare overbevisning, at et forår kun med Lucas kan koste trofæer.
Perez argument er jo nok noget i stil med, at man sagde det samme sidste år, da vi spillede uden en 9’er, men Real vandt det hele alligevel - Men den kan ikke blive ved med at gå.
Vazquez kunne være opgraderet til Walker for foråret. Midlertidig erstatning af Carvajal. Det gav god mening ..
Læser du bogen quiet leadership, får du en lille forståelse af hvordan Perez har ændret sin tilgang til trænerne over hans 2 perioder som præsident. Jeg synes mere og mere at Perez har en evne til at undgå presidential noise, når det omhandler træneren, indkøb og resultater. Der er stadig en snært, men Florentino er da blevet klogere med tiden. Det jeg forsøger at udrykke er, at tilliden til træneren i ledelse regi er langt større i Real Madrid end den har været tidligere. Og det gælder da også ift trænerens beslutninger undervejs. I bogen får du også et ret godt indtryk af, hvordan Carlo håndtere en trup med indkøb og kamp beslutninger, træninger mm. Derfor siger jeg det her: Jeg tror at truppen og Carlo Ancelotti har slet ikke skænket Walker en tanke. Carlo har så tæt et forhold til sine spillere ift andre managers og han er gode venner med alle. Hvis nogen i truppen ikke er enige, så lytter han til dem. Walker er en spiller som kunne bringe splid i omklædningsrummet måske. Carlo er i mine øjne en af de bedste managers til at håndtere trupper med store egoer i omklædningsrum og klub præsidenter, som skaber presidential noise.
Carlo er også en manager der er genial til at se spillernes potentiale, og det er der nok mange som ikke tror, men hvis man ser hvilke spillere han har arbejdet med som unge før de blev stjerner, så skal der nok komme andre tanker på banen. Så derfor hviler jeg meget trygt i Carlo som træner i Real Madrid. Henter han en ungdomsspiller op foran et indkøb, så er jeg helt okay.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Hvorfor? For at stive Vinis ego af, eller har han ikke ret til egen mening?Figo-10 post=182178 skrev: Man må da håbe, at såfremt det Kimmich, at han så vil stemme på Vini i The Best omend ikke bare i top 3 (Rodri, Kroos, Wirtz).
Lidt ironi kan/kunne forekommePMO post=182180 skrev:
Hvorfor? For at stive Vinis ego af, eller har han ikke ret til egen mening?Figo-10 post=182178 skrev: Man må da håbe, at såfremt det Kimmich, at han så vil stemme på Vini i The Best omend ikke bare i top 3 (Rodri, Kroos, Wirtz).
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
Uanset om den hedder Kimmich eller TAA, så er jeg lidt bange for, at vi ender med at bruge en helt anden type end i dag. Min følelse siger mig, at både Lucas og Carvajal har bidraget med rigtig mange mål, assists, chancer og trukket lidt straffespark, fordi de kommer meget aggressivt hele tiden. Især når vi nogle gange tømmer højrekanten fuldkommen for offensive spillere. Der har vi bare set at når højrebacken kommer med i feltet, så bliver det rigtig sjovt.Figo-10 post=182178 skrev: Hvad siger i til rygterne om Kimmich? Tænker vi alle er enige om, at vi skal have en stærk spilfordeler ind i truppen. Man må da håbe, at såfremt det Kimmich, at han så vil stemme på Vini i The Best omend ikke bare i top 3 (Rodri, Kroos, Wirtz).
Vi får selvfølgelig noget andet boldsikkerhed og et lidt andet udtryk med de to andre, og bredden kan besættes på mange måder, bla ved at Valverde ender derude eller når Brahim spiller. Jeg kan bare godt lide at vi har en bred back i højre side. Dog ikke i så høj grad, at jeg kan acceptere hvor skidt det ser ud med Lucas defensivt.
- 9eren
- Gæst
-
Golaaazo
- 9eren
- Gæst
-
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Det skal ikke hedde sig, at truppen ikke kan forstærkes eller ikke har sårbare positioner, men jeg er egentlig rimeligt afklaret med, at vi kører sæsonen hjem med den nuværende trup og rokerer med egne spillere og så venter til sommer med forhåbentlig at føje et par spillere til.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- 9eren
- Gæst
-
Der er nærmest ingen bedring i Vini’s attitude på banen når modstanderne og ude fans forsøger at pyske ham. Flere og flere lykkedes med det. Og nej tænker ikke på de få idioter der kommer med racistiske tilråb.
Synes at vores spil går fuldstændig i stå når det lykkedes vores modstander at pyske Vini. Han vil alt for meget selv og holder alt for længe på bolden for at trække modstander til sig, for så at forsøge at drilble 2-3 mand.
Synes vi som klub er i en heldig situation hvor vi muligvis kan inkassere omkring 2,6 mia kr. for sådan en spiller, mens vi samtidig har en Mbappe i truppen som kan udfylde den venstre kant til perfektion.