Sæson 2022-2023

2 år 7 måneder siden #121 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023
​Jeg læser flere steder at Chelsea er villig til at leje Timo Werner ud. Jeg ville ikke have noget i mod at tage ham for én sæson. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #122 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Der er allerede sagt nej

2 år 7 måneder siden #123 af The European Super League
​Er der nogen af jer der har set videoen fra træning i dag med Dani Ceballos?

Det er en træningsøvelse fra hjørne. Ceballos sparker bolden ind i mål fra et corner kick. Mens han griner og bliver high fivet af sine holdkammerater gør Militao klar til at tage det næste spark fra hjørneflaget. Men inden Militao får sparket så løber Ceballos hen og sparker igen (han springer over Militao i køen) og sparker den ind igen fra hjørneflaget. Man kan høre de andre i køen juble helt vildt haha :)

Bellingham Camavinga Tchouameni

2 år 7 måneder siden #124 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæson 2022-2023
Er vi ikke kommet dertil hvor Ronaldo er frisk på at spille højrekant i Real Madrid.

2 år 7 måneder siden #125 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Sæson 2022-2023

Matamoro post=152456 skrev: Er vi ikke kommet dertil hvor Ronaldo er frisk på at spille højrekant i Real Madrid.

Nej bare nej!! Ronaldo har haft 9 fantastiske år i Real. Han ville have nye udfordringer, det fik han. Der er en ny konge i Real Madrid nu, og han hedder Benzema. Det skal Ronaldo ikke komme og lave om på. Ronaldo tror stadigvæk han er 25 år og alt stadigvæk skal dreje sig om ham. Han burde følge Bale over til MLS.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kimbo

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #126 af 9eren
Kan stadig godt se at det er sæson start og træningskamp.

Vi har brug for at udnytte de muligheder vi har. Stadig lidt for meget der løber ud i sandet.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #127 af 9eren
Gooooool

Lækkert opsspil af Ceballos, Asensio, Hazard og scoring af kongen Asensio. Oplæg af Vallejo.

Det er ret sikkert at vi ikke ser flere indkøb. Man kan håbe på en 9er, men Carlo har talt

Sidste redigering: 2 år 7 måneder siden ved 9eren.

2 år 7 måneder siden #128 af Kiwes
​God sidste kamp. Meget mere sammenhængende spil, dog mangler vi stadig den sidste skarphed. Det eneste negative jeg tager med er, at jeg igen synes Modric smider ALT for mange bolde væk. Forhåbentlig rammer han formen når det gælder. Jeg må ærligt indrømme, jeg kan bedre lide Rüdiger i forsvaret end Militao. Hazard synes jeg også viser bedre takter - ikke noget spektakulært, men han virker til at indgå godt i spillet som den falske 9'er. Han skal bare lægge mål på det. Kroos MOTM for mig - RIGTIG god kamp fra ham.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #129 af 9eren
Det første mål konstruerede jeg under en fodbold kamp jeg selv spillede? men vi undgik offsiden

Det var ikke Modrics bedste kamp men der var masser af spil både i første og anden halvleg. Manglede lidt aggressivitet i afslutningerne og mere direkte spil

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 7 måneder siden #130 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 2022-2023
Nogen der kan fortælle hvordan Valverde spillede ? Synes han har været ret anonym de andre kampe..

Jeg savner Pepe :(

2 år 7 måneder siden #131 af Kiwes

Madridista02 post=152475 skrev: Nogen der kan fortælle hvordan Valverde spillede ? Synes han har været ret anonym de andre kampe..

​Lidt det samme i dag. Når han spiller på kanten forsvinder han ud af kampene. Han spillede ikke dårlig, men var blot usynlig. 

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 7 måneder siden #132 af 9eren
Enig. På trods af hans mega chance på
Stolpen mod Barcelona har han offensivt været lidt usynlig. Defensivt er der ingen klager og i opsspil

Leveret af Kunena Forum