Sæson 2022-2023

10 måneder 1 uge siden #73 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023
R​eal Madrid are looking for a striker that can guarantee 12+ goals as a substitute, an experienced option (around 30 years old).
@la_SER

Eden Hazard does not fully convince as a back-up to Benzema.
@la_SER

Interresant.
Sidste redigering: 10 måneder 1 uge siden ved Kiwes.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #74 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023

Petroleum post=152280 skrev:

Fondo_Sur post=152278 skrev: @Petroleum

Var det ikke Casillas’ eget valg at skifte, da han blev sat på bænken?

Pga. hans anciennitet var har endda beskyttet og første målmand i et par år for meget. Husker et stort drop i finalen i 2014 og et mindre drop i semifinalen i 2015.

​@Fondo 
Jo, hans eget skifte. Men det skifte kom jo på baggrund af den interne krig han havde med Mourinho/klubben på det tidspunkt (klubben, fordi de ikke gjorde noget da det stod på, ergo syntes de at det var fint). Derfor jeg ikke synes at man behandlede ham med respekt dengang. Husker også godt de drop der, forfærdelig måde at slutte på. Men bare fordi man ikke fyrede eller solgte ham betyder det ikke, at man behandlede ham ordentligt. 

Jeg aner selvfølgelig ikke en skid om hvad der foregik inde bag klubbens linjer, men kan kun tale om hvordan det så ud som fan.

​Bare et spoergsmaal; Er det ikke en offentlig hemmelighed at problemerne imellem Mou og Casillas opstod fordi Casillas blev fanget i at vaere den spiller der i flere omgange laekkede fortrolige oplysninger fra omklaednindsrummet til pressen (angiveligt via sin Journalist kaereste)?

...Den historie har ihvertfald hoert masser af gange (naturligvis kun paa rygte basis), men hvis det nu er sandt, saa forstaar jeg personligt 100% at klubben ikke beskytter spilleren paa nogen maade, det vil i saa fald vaere Casillas selv der har spaendt ben for hans egen karriere. Og skulle det ske igen, med hvilken som helst spiller, saa ville jeg da selvfoelgelig stoette klubben i presse spilleren ud af klubben, uanset hvor stor en legende han er.

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

10 måneder 1 uge siden #75 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Sæson 2022-2023
​Jeg tror pointen med Rudiger pa VB, var mest bare for at faa ham igang i den hvide troeje og faa ham igang hurtigst muligt. 
Tror ikke man skal ligge mere i det. 

Mendy - Alaba - Militao - Carvajal 

Det bliver saadan vi starter saesonnen og saa er det op til Rudiger at slaa Alaba eller Militao af i midten. 

Kunne sagtens se vi slutter saesonen saaledes af.

Mendy - Alaba - Rudiger - Carvajal 

Hala

10 måneder 1 uge siden #76 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 2022-2023
Var det ikke også samtidigt med at Casillas var ude offentligt (eller via kæresten) at kritisere klubben og flere medspillere for ikke at pege på ham som vinder af Bolladehonour?

Casillas viste siden hen intet der kan forsvare at han skulle blive i RM.

Men nej, smukt var det ikke, og her mener jeg for nogen af de involverede, Casillas inklusiv.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
10 måneder 1 uge siden #77 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023

DeLaRed post=152284 skrev:

Petroleum post=152280 skrev:

Fondo_Sur post=152278 skrev: @Petroleum

Var det ikke Casillas’ eget valg at skifte, da han blev sat på bænken?

Pga. hans anciennitet var har endda beskyttet og første målmand i et par år for meget. Husker et stort drop i finalen i 2014 og et mindre drop i semifinalen i 2015.

​@Fondo 
Jo, hans eget skifte. Men det skifte kom jo på baggrund af den interne krig han havde med Mourinho/klubben på det tidspunkt (klubben, fordi de ikke gjorde noget da det stod på, ergo syntes de at det var fint). Derfor jeg ikke synes at man behandlede ham med respekt dengang. Husker også godt de drop der, forfærdelig måde at slutte på. Men bare fordi man ikke fyrede eller solgte ham betyder det ikke, at man behandlede ham ordentligt. 

Jeg aner selvfølgelig ikke en skid om hvad der foregik inde bag klubbens linjer, men kan kun tale om hvordan det så ud som fan.

​Bare et spoergsmaal; Er det ikke en offentlig hemmelighed at problemerne imellem Mou og Casillas opstod fordi Casillas blev fanget i at vaere den spiller der i flere omgange laekkede fortrolige oplysninger fra omklaednindsrummet til pressen (angiveligt via sin Journalist kaereste)?

...Den historie har ihvertfald hoert masser af gange (naturligvis kun paa rygte basis), men hvis det nu er sandt, saa forstaar jeg personligt 100% at klubben ikke beskytter spilleren paa nogen maade, det vil i saa fald vaere Casillas selv der har spaendt ben for hans egen karriere. Og skulle det ske igen, med hvilken som helst spiller, saa ville jeg da selvfoelgelig stoette klubben i presse spilleren ud af klubben, uanset hvor stor en legende han er.

​Tror ikke det helt er sådan.

Madridista desde 1989

Stol på klubben

Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies

10 måneder 1 uge siden #78 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 2022-2023
​Der går rygter om, at Real Madrid leder efter en angriber.

Mine favoritspillere er Moreno fra Villarreal og Joao Felix. Det burde være muligt at købe Felix. Vi solgte Athletico Llorente.

Moreno er vel et spørgsmål om penge. 

10 måneder 1 uge siden #79 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2022-2023
​Skulle også lige til at skrive Gerard Moreno. 30 mål og 11 assists i 20/21 sæsonen, men kun 13 mål i sidste (dog var han vist skadet en del)
Joao Felix er en drømme-signing, men vil han ikke koste 100M+? 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

10 måneder 1 uge siden #80 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæson 2022-2023
​Firmino er også et godt bud. Eller Belotti, der kan købes på fri?

10 måneder 1 uge siden #81 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2022-2023

Sebberg post=152292 skrev: ​Firmino er også et godt bud. Eller Belotti, der kan købes på fri?

​Firmino kunne være spændende, god i det opbyggende spil og så må han være billig med kontraktudløb i '23. De har også lige købt Nunez. 

EDIT. Firmino har vist ikke et EU-pas

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 10 måneder 1 uge siden ved El Siete.

10 måneder 1 uge siden #82 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023

Fondo_Sur post=152217 skrev:

Ramos4 post=152207 skrev:

Fondo_Sur post=152205 skrev: Nacho er vel klar på højre back, nu hvor bredden er styrket i både midterforsvaret og på venstre back. Få klubber råder over sådan en god back-up!

​Han er okay som backup. Men trods alt meget bedre i midten. Og så er der forskel på at være backup, og så at være i vores situation hvor reserven skal spille mere end starteren gør. 

Hvis Hazard får endnu en rædselssæson, så hedder backup i angrebet Asensio, Latasa og Rodrygo. Good stuff.

Carvajal kommer da til at spille mere end Nacho, Vazquez, Odriozola eller hvad de ellers hedder?

Ift. angrebet kan de også vokse med opgaven. Sidste år så midterforsvaret også tyndt ud, men Militao voksede heldigvis med ansvaret. 

Er lidt betænkelig med Benzema, da alderen simpelthen indhenter enhver på et tidspunkt (øget risiko for skader). Ellers ser det rigtig fint ud. Ser gerne Mayoral blive i klubben - tror virkelig på, at han har nogle rigtig gode sæsoner i vente. Om det bliver i Real Madrid eller i en anden klub må vi vente at se på.

​Carvajal kommer vel til at spille 50% af kampene pga. skader, som sædvanligt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

• 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
10 måneder 1 uge siden #83 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023

madrid2000 post=152289 skrev: ​Der går rygter om, at Real Madrid leder efter en angriber.

Mine favoritspillere er Moreno fra Villarreal og Joao Felix. Det burde være muligt at købe Felix. Vi solgte Athletico Llorente.

Moreno er vel et spørgsmål om penge. 

​Vel ikke for enhver pris. Jeg håber også på en angriber for nu ryger Mayoral og Mariano måske.

Vi bliver nødt til at have en. Hazard er bare ikke hvad han var engang, selvom han fylder os med håb til titel fest.

Madridista desde 1989

Stol på klubben

Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies

10 måneder 1 uge siden #84 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 2022-2023
Hvad med en Dansker der er tilovers i Barca...
Han kan sproget, kulturen, er ydmyg og arbejdsom.

Leveret af Kunena Forum
Annonce