Sæson 2022-2023

2 år 5 måneder siden #109 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Arribas er Castillas kaptajn
​fin opstilling 

peter har forlænget

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Sidste redigering: 2 år 5 måneder siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 5 måneder siden #110 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2022-2023

The European Super League post=152375 skrev: ​Tja hvis vi ikke ville kunne indskrive en 80M Antony, så ville vi da slet ikke have råd til at indskrive en 300M Mbappé.
Hvis det er tilfældet, så er vi da præcis ligesom Barcelona. Vi fik bare ikke Mbappé men det er jo ikke pga klubbens beslutning men pga Mbappés valg.

​Med ikke at kunne registrere hentyder jeg selvfølgelig til at han ikke har EU-pas, ikke ifht det økonomiske. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 år 5 måneder siden #111 af The European Super League

El Siete post=152380 skrev:

The European Super League post=152375 skrev: ​Tja hvis vi ikke ville kunne indskrive en 80M Antony, så ville vi da slet ikke have råd til at indskrive en 300M Mbappé.
Hvis det er tilfældet, så er vi da præcis ligesom Barcelona. Vi fik bare ikke Mbappé men det er jo ikke pga klubbens beslutning men pga Mbappés valg.

​Med ikke at kunne registrere hentyder jeg selvfølgelig til at han ikke har EU-pas, ikke ifht det økonomiske. 

Bare glem mig :)
Haha det var et selvmål Emil!

Bellingham Camavinga Tchouameni
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

2 år 5 måneder siden #112 af 9eren
Dagens foto under optakten må vel være Bale der krammer Butragueño. Velkommen tilbage Bale :)

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Følgende bruger(e) sagde tak: The European Super League

2 år 5 måneder siden #113 af 9eren
El '11' que será titular ante el Eintracht Frankfurt: Courtois; Carvajal, Militao, Alaba, Mendy; Modrić, Casemiro, Kroos; Fede Valverde, Benzema, Vinicius,

contra los posiblemente '11' suplentes: Lunin, Lucas Vázquez, Rüdiger, Nacho, Vallejo; Tchouaméni, Camavinga, Ceballos; Asensio, Hazard, Rodrygo.

2-0 i en intern træningskamp til CL mestrene over bænken. Målene scoret af Vinicius og Valverde.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

2 år 5 måneder siden #114 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023

9eren post=152436 skrev: El '11' que será titular ante el Eintracht Frankfurt: Courtois; Carvajal, Militao, Alaba, Mendy; Modrić, Casemiro, Kroos; Fede Valverde, Benzema, Vinicius,

contra los posiblemente '11' suplentes: Lunin, Lucas Vázquez, Rüdiger, Nacho, Vallejo; Tchouaméni, Camavinga, Ceballos; Asensio, Hazard, Rodrygo.

2-0 i en intern træningskamp til CL mestrene over bænken. Målene scoret af Vinicius og Valverde.

​Og det tabene hold havde Ceballos paa banen...mic drop ;-) ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

2 år 5 måneder siden #115 af 9eren

DeLaRed post=152437 skrev:

9eren post=152436 skrev: El '11' que será titular ante el Eintracht Frankfurt: Courtois; Carvajal, Militao, Alaba, Mendy; Modrić, Casemiro, Kroos; Fede Valverde, Benzema, Vinicius,

​Haha.. Good point men har jo ikke set kampen, så ved jo ikke om Ceballos har spillet godt. Hvor meget rotation der bliver kørt endnu ved jeg heller ikke, men det virker til at den gamle garde kan holde de unge væk endnu. 

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

2 år 5 måneder siden #116 af DeLaRed

9eren post=152438 skrev:

DeLaRed post=152437 skrev:

​Haha.. Good point men har jo ikke set kampen, så ved jo ikke om Ceballos har spillet godt. Hvor meget rotation der bliver kørt endnu ved jeg heller ikke, men det virker til at den gamle garde kan holde de unge væk endnu. 

​Det interessante (eller maaske uinteressante) ved de to opstillinger imo, er at det med stor sansynlighed er de samme 5 spillere der gjorde forskellen sidste season, som nok ogsaa kommer til at goere det i naeste. Hvis man tog Thib, Alaba, Luka, Vini og Benz og smed dem ned i "B-Kaeden" i bytte for Lunin, Vallejo, Ceballos, Rodrygo og Eden, saa ville jeg uden tvivl saette mine penge paa "B-Kaeden" som vindere af opgoeret.

2 år 5 måneder siden #117 af 9eren
Jamen vi har da en del af truppen som er mere udslagsgivende en andre på holdet. Jeg tvivler bare på om man skal spille den opstilling som vi plejer når Benzema ikke er med. Jeg kunne godt tænke mig at man angreb anderledes med flere dybdebolde og små spil uden Benzema.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

2 år 5 måneder siden #118 af DeLaRed

9eren post=152440 skrev: Jamen vi har da en del af truppen som er mere udslagsgivende en andre på holdet. Jeg tvivler bare på om man skal spille den opstilling som vi plejer når Benzema ikke er med. Jeg kunne godt tænke mig at man angreb anderledes med flere dybdebolde og små spil uden Benzema.

​Enig, men personligt mener jeg der et niveau op til de 5 ovennaevnte, de bringer noget til Reals spil, som ingen anden pt goer.

Jamen, jeg har i lang tid vaeret fortaler for en formations aendring, synes ikke det er nok bare at aendre maaden man spiller paa, for en 433 uden visse spillere, er i mine oejne et stort problem. 352, 3232 osv, det handler om at faa det meste ud af den enkelte spiller, og saa isaer at faa flere mand med frem i og omkring feltet. Et godt eksempel er hvad vi saa fra Alaba da han for et par dage siden fik lov til at spille VB, det giver en helt anden dimension i vores angreb at have ham med fremme, og netop derfor gir det mening at proeve ham ud i en 5 mands midtbane, hvor han faar lov at ligge endnu laengere oppe paa banen.

2 år 5 måneder siden #119 af 9eren
Jeg kunne godt tænke mig en 4-2-3-1

Tchouameni-Camavinga
Valverde-Hazard-Vinicius
Rodrygo/Latasa/Mariano

Ved jo ikke hvad vi får at gøre med ift salg.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

2 år 5 måneder siden #120 af DeLaRed

9eren post=152442 skrev: Jeg kunne godt tænke mig en 4-2-3-1

Tchouameni-Camavinga
Valverde-Hazard-Vinicius
Rodrygo/Latasa/Mariano

Ved jo ikke hvad vi får at gøre med ift salg.

​Heller ikke en dum ide, jeg er fan af at bruge de defensive kvaliteter vi nu har i på midtbanen (Case, Tchou, Cama) i en double pivote, men i de fleste la liga kampe (mod nr6-7 i tabellen og ned efter) så kan vi sagtens klare os med 3 forsvars spillere (for her har vi også en vanvittig kæde af defensive spillere) og derfor jeg forslår 3232 / 3241, for så at få en spiller mere med frem.

Men vi er helt enige om at en 433 er svær når Benzema ikke spiller.

Leveret af Kunena Forum