Sæson 2022-2023
Men imo er kroos bare en sindssygt langsom boldflytter, der ikke laver andet end afleveringer til siden... han laver nærmest aldrig en gennemskærende chanceskabende aflevering.
Imo er det en kæmpe fejl ikke bare at satse 100% på Camavinga.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg synes Kroos virkede mere energisk mod Frankfurt end længe set.
Ift. de lange bolde, så kræver det jo også at nogen løber i dybden. Pt. er det kun Vini der løber nogen steder hen - og jeg synes da Kroos finder ham rimelig ofte.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Kroos har aldrig lavet chanceskabende lange dybe bolde - heller ikke da han spillede sammen med Bale, som hele tiden tog dybe løb...Ramos4 post=152957 skrev: @Dragam
Ift. de lange bolde, så kræver det jo også at nogen løber i dybden. Pt. er det kun Vini der løber nogen steder hen - og jeg synes da Kroos finder ham rimelig ofte.
Folk holder jo op med at lave de dybe løb, fordi boldene aldrig kommer fra midtbanen... det er istedet bare boldflytteri til siden.
Savner kraftedme guti og alonso.
- Brylle
- Gæst
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Modric har skabt 258 chancer
one-versus-one.com/en/compare-players/Luka-Modric-vs-Toni-Kroos
Dragam post=152958 skrev:
Kroos har aldrig lavet chanceskabende lange dybe bolde - heller ikke da han spillede sammen med Bale, som hele tiden tog dybe løb...Ramos4 post=152957 skrev: @Dragam
Folk holder jo op med at lave de dybe løb, fordi boldene aldrig kommer fra midtbanen... det er istedet bare boldflytteri til siden.
Savner kraftedme guti og alonso.
Derudover skaber han jo også chancer med sine (lange) afleveringer. Jbner viser en, men folk kan vel også huske El Clasico og afleveringen(og håndbevægelsen) til Vini? Igår lavede han også en millimeter præcis aflevering til Benzema der sagtens kunne have scoret i en ret fri position lige udenfor feltet. Generelt laver han også bare mange virkelig gode lange sideskift ligesom Alonso. Derudover er han også den mere kontrollerende playmaker og spilfordeler, hvor Modric skal være den spiller med mere flair og risiko i hans spil. Det ligesom rollefordelingen imellem dem.
Jeg ser også KCM død (og har gjort i mange år), men det pga den manglende dynamik og fysisk vi har når de 3 spiller sammen. Det har ikke så meget med deres individuelle kvalitet af gøre. Der er de stadig verdensklasse i deres egen ret.
Jeg tror også Rudiger snart overtager Alabas plads. Alaba ryger nok ud på venstrebacken
Benz, Courtois, Modric og Vini.
Mbappé, Haaland, KDB, Salah, Bernardo, Son kan være de resterende.
Tænker Vini har det yderste mandat af vores spillere, men der er imo få der kan hive ham ud af top 10.
Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
- The European Super League
- Platin bruger
9eren post=153003 skrev: Odriozola udtaget til morgendagens kamp og Rodrygo er ikke
Er han syg/skadet?
Eller er det en taktisk dispusition ?
Bellingham Camavinga Tchouameni