Sæson 2022-2023
- Madrid1998
- Platin bruger
Du skal skam ikke undskylde. Det var bare mig, der var nysgerrig :) Godnat herfra hvor end du befinder dig ;)The European Super League post=153177 skrev:
9eren post=153176 skrev: Du er hurtig til at bede om at få folk bannet med en registreringsdato i april 2022. Sidste privat besked til dig var, at du skulle lade være med at skrive til mig og det er uanset hvilket brugernavn du har.
lukket herfra
Hvorfor fanden skriver du så til mig igen herinde? Du er sgu da en kæmpe idiot!
Lad være med at spamme mig og bagefter spil victim.
Du ser ud til at have problemer med alle omkring dig. Nu har du også et proble med mig. Opfør dig ordentligt. Ellers så køber jeg dig en flybillet og så tager vi den ansigt til ansigt.
Forklar hvad du mener med brugernavn??!!
Jeg har ikke sovet over mig på noget tidspunkt. Jeg sover sjovt nok på andre tidspunkter end dig. Hvorfor er det så svært at forstå? Og ja jeg kom til at lave en fejl. Jeg deltager i andre Real Madrid forummer og jeg glemte lige hvor jeg var for et kort øjeblik. Det må du undskylde, Madrid1998.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg ønsker Mou og hans hold alt det bedste, og vil så nødigt stjæle fra ham, men ham Nicolo Zaniolo er altså et interessant emne til højre side. Han er venstrebenet, kan spille både højrekant, spids og hængende angriber.
Han er italiensk landsholdsspiller. Ung og talentfuld (kun 23 år). Har kun to år tilbage af sin kontrakt. Han kan score, skabe chancer, er teknisk dygtig, sparker med begge ben, rager godt op i luftrummet med sine 1,90.
Gazzetta interviewede i øvrigt Ancelotti for nyligt. Ancelotti er selv tidligere Roma-spiller. Her blev han specifikt spurgt ind til Zaniolo, og Carlo havde kun rosende ord at sende afsted til den nye Totti.
Kommer til at holde et skarpt øje med ham. Fortsætter han i samme stil, så er det ham, Endrick og Bellingham som står øverst på listen til sommer!
Ulækkert solomål mod SPAL. Fart, teknik, overblik og kølighed.
... og så lidt blandet:
Det er egentlig vildt nok, at Inter nærmest bare gav ham væk til Roma, og at Roma har formået at holde på ham i 4 år nu. Okay, han var også længe ude med skader i 20-21, og han havde ikke været ude så lang tid som han var, så var han nok blevet solgt til en større adresse.
- The European Super League
- Platin bruger
Madrid1998 post=153178 skrev: Du skal skam ikke undskylde. Det var bare mig, der var nysgerrig :) Godnat herfra hvor end du befinder dig ;)
tak i lige måde
Bellingham Camavinga Tchouameni
"AS Roma are considering signing Real Madrid's Spanish player Marco Asensio as a replacement if Nicolo Zaniolo leaves the team."
Få sat gang i en byttehandel, NU! Betaler gerne lidt ekstra for Zaniolo, men det ville være den perfekte lukning af transfervinduet!
Men har Alaba også udtalt at han ikke vil spille 6’eren, defensiv midt?
Der er mulighed for at bruge Alaba og Tchouameni på skift så Tchouameni kan bliver spillet ordentlig ind på holdet.
Så kan bagkæden se sådan her ud:
Alaba
Mendy Rüdiger Militao Carvajal
På denne her måde har vi to mega krigere i midterforsvaret samtidig har vi den rolige og kloge leder lige foran dem.
Hala Madrid
- Brylle
- Gæst
Enig. Jeg synes at det klæder Real Madrid at få Alaba tættere på målet. Jeg synes altid der sker noget når Alaba har bolden på modstanderens halvdel. Sidst mod Almeria har han også nogle aktioner på venstre back hvor han finder sine medspillere i feltet. Rudiger er en rigtig god boldspillende forsvarsspiller og det samme er Nacho, så det kan sagtens lade sig gøre at frigøre Alaba og hans kvaliteter.Dybbøl post=153352 skrev: Mange af jer har udtalt at Alaba ikke vil spille venstre back.
Der er mulighed for at bruge Alaba og Tchouameni på skift så Tchouameni kan bliver spillet ordentlig ind på holdet.
Alaba
På denne her måde har vi to mega krigere i midterforsvaret samtidig har vi den rolige og kloge leder lige foran dem.
Hala Madrid
Men det kan heldigvis gøres på mange måder. Der er uendelige muligheder på den midtbane og jeg synes faktisk at de bliver langt flere ved at fjerne Casemiro fra ligningen.
Alaba får travlt denne sæson :D Først smutter Casemiro og så ser vi vel Militao og Mendy skøjte rundt i forsvaret i løbet af sæsonen så han også skal dække af der.Dybbøl post=153352 skrev: Mange af jer har udtalt at Alaba ikke vil spille venstre back.
Alaba
Hala Madrid
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
- Cristiano7
- Platin bruger
- JesperThomsen
- Platin bruger
Der burde blive købt en ny højreback som skulle være første valg!Cristiano7 post=153371 skrev: Det er megadumt af Perez og Ancelotti hvis man ikke bruger pengene på at forstærke en af de to backs position eller angrebet. Forventer ikke der sker noget med angrebet - men det er altså et behov for en ordentlig backup til skadesplagede førstevalgte Mendy og Carvajal på hhv. venstre og højreback….
Dybbøl post=153352 skrev: Mange af jer har udtalt at Alaba ikke vil spille venstre back.
Alaba
Hala Madrid
Gad ogsaa godt see den her;
Tchouameni
Hala
Carvajal, Militao, Alaba, Mendy
Valverde, Tchouameni, Modric
Hazard
Benzema Vinicius
Vil jeg gerne se næste kamp. Sker ik, men jeg vil virkelig gerne prøve at se det!