Sæson 2022-2023

1 år 7 måneder siden #205 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2022-2023
​Ceballos har udelukkende leveret gode præstationer for Real Madrid siden han er kommet tilbage. Jeg forstår udmærket at han ikke skal starte inde, og jeg tror altså heller ikke at han er tæt på, men jeg kan ikke komme på en kamp hvor han ikke har løst sin opgave.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, baggins, Thomaskjensen, Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #206 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2022-2023
​I slutningen af sidste sæson viste han sig jo værdifuld da han kunne komme ind til sidst i kampene, når de skulle lukkes, og levere arbejdsraseri og fight, en rolle der vil fortsætte denne sæson, bare med flere minutter. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #207 af baggins
Besvaret af baggins på emne Sæson 2022-2023
Jeg håber at ledelsen hiver en kanin op af hatten ligesom Camavinga sidste år. Dog er der "kun" 3 måneder til næste vindue og Perez elsker VM. Der burde man også kunne købe ikke EU spillere igen. I offensiven må man så tage veksler på nogle af de mange nye angribere på Castilla som Noel López, Álvaro Leiva og Iker Bravo. Og så ser de ud til beholder man beholder Arribas. De burde ihverfald være før Mariano i køen.

!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #208 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2022-2023

Thomaskjensen post=153421 skrev: Ret god, er ikke godt nok for RM, en spiller der ike kan dominere i Arsenal kan på ingen måde være god nok.

​Synes ikke at han skal vurderes ud fra et lejeophold fra nogle år siden, hvor der nok heller ikke blev satset på ham. Han har udviklet sig professionelt, som der tidligere er blevet nævnt. Han har en unik teknik, som de andre unge midtbanespillere i klubben ikke har - som jeg ser det. Hvis nu Kroos og Modric vælger at gå på pension i morgen, vil Ceballos være vigtig for holdet. 

Det er selvfølgelig kun mit eget syn på tingene, for nu har han heller ikke fået så meget spilletid, men synes at han ind i mellem har vist, at han er ret talentfuld.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #209 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023

Thomaskjensen post=153421 skrev: Ret god, er ikke godt nok for RM, en spiller der ike kan dominere i Arsenal kan på ingen måde være god nok.

​Men hvor god skal man være for at være reserve? Vi kan jo ikke have en spiller der er lige så god som Modric siddende på bænken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Dragam, Mr.Jensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #210 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 2022-2023

Fondo_Sur post=153429 skrev:

Thomaskjensen post=153421 skrev: Ret god, er ikke godt nok for RM, en spiller der ike kan dominere i Arsenal kan på ingen måde være god nok.

​Synes ikke at han skal vurderes ud fra et lejeophold fra nogle år siden, hvor der nok heller ikke blev satset på ham. Han har udviklet sig professionelt, som der tidligere er blevet nævnt. Han har en unik teknik, som de andre unge midtbanespillere i klubben ikke har - som jeg ser det. Hvis nu Kroos og Modric vælger at gå på pension i morgen, vil Ceballos være vigtig for holdet. 

Det er selvfølgelig kun mit eget syn på tingene, for nu har han heller ikke fået så meget spilletid, men synes at han ind i mellem har vist, at han er ret talentfuld.


I blandt skal man også være mere nyanceret end jeg var her. 
For tager man hans løn med i billedet er det tydeligt hvilken rolle han har i truppen. ca €2,8m om året, og for at sammenligne endnu en pereferi spiller som Asensio €9m, eller Odriozola €7,3m.. Ceballos er den 6 "dårligst betalte i truppen, Odriozola nr 7... ... ...

Så vi kan sagtens blive helt enige om at han er OK som backup, og tager vi med hvad han koster er det fint nok. 

Mit "problem" er at han potentielt tager plads for et stort talent eller skubber ud Castilla spillerne. For han er faktisk ret god som du skriver. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #211 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 2022-2023

Ramos4 post=153431 skrev:

Thomaskjensen post=153421 skrev: Ret god, er ikke godt nok for RM, en spiller der ike kan dominere i Arsenal kan på ingen måde være god nok.

​Men hvor god skal man være for at være reserve? Vi kan jo ikke have en spiller der er lige så god som Modric siddende på bænken.

​Fordyber lige svaret jeg skrev herover. 

Han er godt nok Spansk, 26 år gammel, men han er vel ikke et talent længere?
Jeg tror godt han kan spille sig til en startplads i en top 10 klub i LaLiga, han har kontraktudløb i 2023, så enten skal vi forlænge og give han en respektabel løn, hvilket sikkert er det dobbelte, og så er han for alvor et problem i klubben. For så skal han jo spille, og inden 2 år står vi med samme problem på midtbanen som vi har på højre kanten. 

Problemet er at vi har for mange alt for dårlige spillere, som  koster for meget i løn og vi derfor ikke kan komme af med.

Så det er fint med ret gode backups, og nej vi kan ikke have Modric klasse på alle pladser, men det skal være talenter eller Castilla spillere på bredden. (IMO) :) 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #212 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sæson 2022-2023

Thomaskjensen post=153421 skrev: Ret god, er ikke godt nok for RM, en spiller der ike kan dominere i Arsenal kan på ingen måde være god nok.

​Der kan være mange årsager for, hvorfor Ceballos ikke kunne tage alle med storm i Arsenal, men derfor fortsat være god nok. - Bare se på Salah, Lukaku og De Bruyne, der heller ikke kunne dominere i Chelsea, men som dominerede andre steder og viste deres talent.

Spillernes potentiale er ofte svært at bedømme, når de IKKE spiller som tilfældet med Ceballos. I et alternativt univers hvis Modric og Kroos blev skadet på samme tid, kunne Ceballos sagtens have overtaget opgaven og blomstret.

Nu står vi med Ceballos, der kun har et år tilbage af sin kontrakt, og det er måske en fordel for os: Viser det sig, at han er rædderligt, så slipper vi for ham heldigvis uden det store ståhej. Viser det sig derimod, at han kan yde et tilfredstillende forløb, så forlænger vi bare kontakten (men betaler dog en sign-on-fee).



 

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Real Madrid er grundlagt af en spanier og to... cataloniere.😂
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #213 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2022-2023

Thomaskjensen post=153432 skrev:

Fondo_Sur post=153429 skrev:

Thomaskjensen post=153421 skrev: Ret god, er ikke godt nok for RM, en spiller der ike kan dominere i Arsenal kan på ingen måde være god nok.

​Synes ikke at han skal vurderes ud fra et lejeophold fra nogle år siden, hvor der nok heller ikke blev satset på ham. Han har udviklet sig professionelt, som der tidligere er blevet nævnt. Han har en unik teknik, som de andre unge midtbanespillere i klubben ikke har - som jeg ser det. Hvis nu Kroos og Modric vælger at gå på pension i morgen, vil Ceballos være vigtig for holdet. 

Det er selvfølgelig kun mit eget syn på tingene, for nu har han heller ikke fået så meget spilletid, men synes at han ind i mellem har vist, at han er ret talentfuld.


I blandt skal man også være mere nyanceret end jeg var her. 
For tager man hans løn med i billedet er det tydeligt hvilken rolle han har i truppen. ca €2,8m om året, og for at sammenligne endnu en pereferi spiller som Asensio €9m, eller Odriozola €7,3m.. Ceballos er den 6 "dårligst betalte i truppen, Odriozola nr 7... ... ...

Så vi kan sagtens blive helt enige om at han er OK som backup, og tager vi med hvad han koster er det fint nok. 

Mit "problem" er at han potentielt tager plads for et stort talent eller skubber ud Castilla spillerne. For han er faktisk ret god som du skriver. 

De talenter hedder vel Camavinga og Tchouameni? Har vi brug for mere? Jeg vil da langt hellere have Ceballos rutine. I hvert fald Camavinga er jo før faldet igennem i kampe selvom hans topniveau er enormt. Det er da netop i denne rolle, at vi har en midtbanespiller der kan komme ind, få en opgave og levere med et højt bundniveau. 

Når vi netop har spillere som Modric, Kroos og Camavinga med så meget kvalitet fremad, så er det netop Ceballos der er berettiget. Han kan holde gang i spillet, mister aldrig en bold og så er jeg altid imponeret over hvor meget han arbejder. Jeg må ærligt indrømme, at jeg var gået amok hvis vi havde sat en Castilla-spiller ind på midten i de døende CL-minutter hvor Ceballos tog ansvar og pressede på fulde gardiner mens vi skulle forsvare en føring. Det havde en lille gut fra Castilla uden rutine ikke havde nosser til at deltage i, og det var jo det der holdt modstanderne fra at blive farlige. Bare som eksempel. Vi har masser af talent og potentiale på de to forreste midtbanepladser. Den er garderet de næste 10 år og det holder Ceballos i min verden ikke tilbage.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #214 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sæson 2022-2023
​når man ser bænken her til aften er det ret tydeligt at der mangler alternativer i offensiven så det ikke kun er Benz og Vini i alle kampene 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #215 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023
Atletico og Barca har allerede sat point til. Vi er eneste af de tre formodede tophold på maksimumpoint. Weee.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #216 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023
Real Madrid's plan: Athletic and physical players to get the better of their opponents

Interessant artikel. Falder meget godt i tråd med, hvad vi allerede snakkede om sidste sæson. Vores nye midtbane bliver meget dynamisk og løbestærk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce