Sæson 2022-2023
: "I was told yesterday that the idea of Madrid is to sign someone. I know there have been some calls, some very preliminary contacts. They insisted it's not necessarily going to be a midfielder."
@MarioCortegana
: "I think Real Madrid are going to sign someone and he is not going to be a midfielder."
PLEASE!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mario Cartagena nævner netop, at det ikke bliver en midtbanespiller og dermed heller ikke Pierre-Emil Højbjerg.zizou21 post=153395 skrev: Det skulle eftersignende vaere Pierre-Emil
Rygtet om Højbjerg kommer fra det britiske medie, The Telegraph. Det har næppe noget på sig.
Et andet frækt bud kunne være Yeremi Pino. Der har været stille omkring indtil for nylig, hvor bl.a. Chelsea er meldt interessede.
Håber dog så meget på Zaniolo!
Courtois - Lunin
Carvajal - Lucas Vazquez - Odriozola
Militao - Nacho
Rudiger - Vallejo
Alaba - Mendy
Tchouameni - Kroos
Valverde - Camavinga
Modric - Ceballos
Zaniolo - Asensio
Benzema - Hazard - Mariano
Vinius Jr. - Rodrygo
Alternativt tror jeg vi kommer til at se holdet veksle mere mellem Ancelottis 4-3-3-favorit, samt 4-1-2-1-2, med fire på midten, et defensiv anker og en 10er, samt 3-4-3/3-4-1-2.
Papa Pérez hiver desværre nok ikke Bellingham op af hatten til os endnu. Man ham venter jer også gerne på, til januar eller til sommer!
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Har du set Zaniolo spille? Er han ikke blot endnu en middelmådighed?El_Juan post=153397 skrev: Så er det nu! Giv os Nicolo Zaniolo! Om nødvendigt, så send Asensio afsted den anden vej, til AS Roma!
Et andet frækt bud kunne være Yeremi Pino. Der har været stille omkring indtil for nylig, hvor bl.a. Chelsea er meldt interessede.
Courtois - Lunin
Militao - Nacho
Rudiger - Vallejo
Alaba - Mendy
Tchouameni - Kroos
Valverde - Camavinga
Modric - Ceballos
Zaniolo - Asensio
Vinius Jr. - Rodrygo
Alternativt tror jeg vi kommer til at se holdet veksle mere mellem Ancelottis 4-3-3-favorit, samt 4-1-2-1-2, med fire på midten, et defensiv anker og en 10er, samt 3-4-3/3-4-1-2.
Papa Pérez hiver desværre nok ikke Bellingham op af hatten til os endnu. Man ham venter jer også gerne på, til januar eller til sommer!
Ja. Og nej. Og det kan Carletto, som er tidligere Roma-spiller og stadig erklæret Roma-fan, ligeledes skrive under på.elle44 post=153399 skrev:
Har du set Zaniolo spille? Er han ikke blot endnu en middelmådighed?El_Juan post=153397 skrev: Så er det nu! Giv os Nicolo Zaniolo! Om nødvendigt, så send Asensio afsted den anden vej, til AS Roma!
Courtois - Lunin
Militao - Nacho
Rudiger - Vallejo
Alaba - Mendy
Tchouameni - Kroos
Valverde - Camavinga
Modric - Ceballos
Zaniolo - Asensio
Vinius Jr. - Rodrygo
"Problemet" er at han næsten lige er kommet tilbage fra en slem skade. Det er formentlig også det der har gjort, at Roma ikke har solgt ham tidligere.
Det samme her. Det var også med det udgangspunkt jeg skrev opstillingen før. Dog foretrækker jeg Tchouameni og Valverde med Modric bag. Med Kroos og Camavinga som alternativ til Tchou og Fede, og Ceballos som backup for Modric.Ramos4 post=153398 skrev: Gad godt se Tchouaméni og Camavinga med Modric foran sig. Altså vende trekanten om.
Ser bare Camavingas venstreben som en god idé i venstresiden.El_Juan post=153401 skrev:
Det samme her. Det var også med det udgangspunkt jeg skrev opstillingen før. Dog foretrækker jeg Tchouameni og Valverde med Modric bag. Med Kroos og Camavinga som alternativ til Tchou og Fede, og Ceballos som backup for Modric.Ramos4 post=153398 skrev: Gad godt se Tchouaméni og Camavinga med Modric foran sig. Altså vende trekanten om.
Fede kan selvf. også kun ryge derned, hvis vi henter en ny højrekant. Let's see.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Donde está la biblioteca?
Ceballos er da ret god. Selvom han ikke er en Modric.DeLaRed post=153418 skrev: Ceballos som Backup for Modric :-) :-) …Sammenligneligt med den nuværende version af Jan Mølby som backup for Eriksen på landsholdet ;-)
- Thomaskjensen
- Platin bruger