Sæson 2022-2023
- The European Super League
- Platin bruger
www.uefa.com/uefachampionsleague/news/02...-fixtures-confirmed/
Real Madrid spiller -
Sep 6 vs. Celtic (a)
Sep 14 vs. Leipzig (h)
Oct 5 vs. Shakhtar (h)
Oct 11 vs. Shakhtar (a)
Oct 25 vs. Lepizig (a)
Nov 2 vs. Celtic (h)
En masse ikke særlig spændende kampe for den neutrale seer. Denne her gruppe bliver en walkover. Masser af træning til vores reserver og talenter.
Bellingham Camavinga Tchouameni
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Arh rolig nu. Tror nu ikke reserverne får noget spilletid. Celtic ude om halvanden uge bliver en fed kamp tror jeg. God stemning, traditionsrigt hold. Det bliver ikke nemt. De slog prime-Barca på Celtic Park. Leipzig med Nkunku kan sikkert også drille os.The European Super League post=153701 skrev: Datoerne for UEFA Champions League kampene er fundet
www.uefa.com/uefachampionsleague/news/02...-fixtures-confirmed/
Real Madrid spiller -
Sep 6 vs. Celtic (a)
Sep 14 vs. Leipzig (h)
Oct 5 vs. Shakhtar (h)
Oct 11 vs. Shakhtar (a)
Oct 25 vs. Lepizig (a)
Nov 2 vs. Celtic (h)
En masse ikke særlig spændende kampe for den neutrale seer. Denne her gruppe bliver en walkover. Masser af træning til vores reserver og talenter.
Vi har haft mange nemme grupper de senere år, men det bliver aldrig en walk-over - det skal vi nok sørge for ;)
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
- Platin bruger
Ramos4 post=153749 skrev: Arh rolig nu. Tror nu ikke reserverne får noget spilletid. Celtic ude om halvanden uge bliver en fed kamp tror jeg. God stemning, traditionsrigt hold. Det bliver ikke nemt. De slog prime-Barca på Celtic Park. Leipzig med Nkunku kan sikkert også drille os.
Vi har haft mange nemme grupper de senere år, men det bliver aldrig en walk-over - det skal vi nok sørge for ;)
Jeg er skam helt rolig på at denne sæsons Champions League gruppespil bliver en walk-over ligesom sidste sæson også var det.
Videoen er alt for kort, men der er nogle fine pointer.
Iker Bravo og Vinius Tobias fuldender A-listen, som må tælle 25 spillere. Iker Bravo får nummer 36, mens Vinius Tobias får nummer 37.
Tredjevalg på målmandsposten, Luis López, som er registreret til La Liga med nummer 26, er at finde på B-listen.
www.realmadrid.com/en/news/2022/09/07/be...F3pm1tekmYPxg552XDKU
Ud fra denne begrænsede indsigt går de første eksperters vurdering på 2-3 uger ude. Nu kunne man for alvor godt have brugt Gabriel Jesus.
- Thomaskjensen
- Platin bruger
11/9 Mallorca
14/9 Liepzig
18/9 AM
Derefter hvad jeg gætter er landsholdspause?
2/10 Ossasuna
Så han misser 3 svære kampe, hvor Leipzig ikke er en must-win kamp, vi skal nok komme videre i CL.
Det kan komme at koste os 2 point, på den anden side har Benzema ikke spillet specielt godt på det seneste, så jeg er ikke det mindste urolig faktisk. (spørg mig igen om 2 uger...
- Platin bruger
Men så vågnede jeg og blev trist.
Men så tænkte jeg på at vi har Valverde og Tchoumeni. Tankerne faldt tilbage på Atlético kampen. Fremtiden er lys og hvid.
- Thomaskjensen
- Platin bruger
Det er squ rimelig optimistisk at tro han har 3-4 år tilbage på nuværende niveau.Thomaskjensen post=154736 skrev: Ja det er mega nederen med Modric at han bare har 3-4 år tilbage at spille som han gør, vi må håbe på 5 :)
Realistisk set er han allerede begyndt at dale, ikke i form af sine aktioner på banen, men i hvor mange minutter han kan spille. Det næste er så at niveauet på banen også begynder at dale. Jeg vil blive glad for hvis modric har samme høje kvalitet i sine aktioner på banen i 2 år mere, hvor han vil være 39. Der er praktisk taget ingen der kan holde niveau efter 40 - selv ikke engang javier zanetti kunne, og han var et fysisk mestervæk.
- Thomaskjensen
- Platin bruger
Så hvorfor skulle Modric ikke kunne holde lige så længe som kong Zlatan :) Modric har ikke fået lige mange tæsk under årene.
Spøj til side, vi skal bare nyde at se ham spille om det så er 1 kamp eller 6 år, ja drømme kan man, og jeg er enig med ESL at fremtiden er lys og hvid.
Slatten er dælme faldet meget i niveau de seneste år, omend han stadig gør det fint nok i milan. Men det er meget tydeligt at se, at han er 40 nu.Thomaskjensen post=154738 skrev: lol, der render en anden 40 årig rundt fra samme region i ex-Jugoslavien i Milan, han gør det nu meget godt selv om han er meget skadet.
Så hvorfor skulle Modric ikke kunne holde lige så længe som kong Zlatan :) Modric har ikke fået lige mange tæsk under årene.
Spøj til side, vi skal bare nyde at se ham spille om det så er 1 kamp eller 6 år, ja drømme kan man, og jeg er enig med ESL at fremtiden er lys og hvid.