Sæson 2022-2023

1 uge 1 dag siden #385 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 2022-2023
Potentielt 3 spillere forsvinder på midten til sommer, så jeg tror også at der stadig er mere fokus på en midtbanespiller, og bliver det til 2 er de nok et stort navn og et ungt talent.

Det samme kan ske i angrebet, men jeg tror Benzema forlænger, og jeg "frygter" at Asensio også bliver. Derfor ingen nye i angrebet, med mindre en eller anden blæser igennem under VM.

Jeg håber så at der bliver stillet skarpt på vores RB og VB.
Har læst mig til at ham Vinicius skulle være et kanon talent, så nok ikke urimligt at der ikke sker noget ud over ham på den kant, jo og så skal der vel ske et eller andet på VB som på papiret er den stærkeste i verden, men det har ikke set for godt ud med hverken Mendy eller Alaba.

Så en VB, CM og muligvis en angriber.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 uge 1 dag siden #386 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Arribas laver den kasse i dag. Seriøst at han ikke får en chance er mig en gåde

Da jeg ikke kan twitter linke og må gå ud fra at det er en opgivet tanke at kunne det, så må man checke det selv!

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Moukoko, Endrick, Bellingham, Reyna, Frimpong, Brahim, Arribas. A fichar

• 9eren
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 uge 1 dag siden #387 af 9eren
Benzema tilbage i Madrid. Pintus do your work pls

Madridista desde 1989
Ønskeliste: Moukoko, Endrick, Bellingham, Reyna, Frimpong, Brahim, Arribas. A fichar

1 uge 1 dag siden #388 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023

Thomaskjensen post=156496 skrev: Potentielt 3 spillere forsvinder på midten til sommer, så jeg tror også at der stadig er mere fokus på en midtbanespiller, og bliver det til 2 er de nok et stort navn og et ungt talent.

Det samme kan ske i angrebet, men jeg tror Benzema forlænger, og jeg "frygter" at Asensio også bliver. Derfor ingen nye i angrebet, med mindre en eller anden blæser igennem under VM.

Har læst mig til at ham Vinicius skulle være et kanon talent, så nok ikke urimligt at der ikke sker noget ud over ham på den kant, jo og så skal der vel ske et eller andet på VB som på papiret er den stærkeste i verden, men det har ikke set for godt ud med hverken Mendy eller Alaba.

​Men Thomas, du glemmer at den nuvaerende trup kun er paa 23 spillere, og saa kan man haabe at ledelsen ikker er helt tabt bag en vogn og forlaenger med Ceballos og Mariano, for i saa fald har vi 4 aabninger i truppen, saa selvom alle andre angriber (ud over Mariano) bliver, saa er det ikke fordi der ikke er plads til at forstaerke sig i offensiven.

Om ledelsen saa har andre planer, det vides ikke, men det er ikke fordi vi mangler aabninger i truppen, dem er der nok af, og kunne man saa oveni i det hele ogsaa sende Odriozola, Hazard og Vallejo til den Tyrkiske liga, saa er der ogsaa masser af penge paa loen budgettet!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

1 uge 1 dag siden #389 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 2022-2023

DeLaRed post=156501 skrev:

Thomaskjensen post=156496 skrev: Potentielt 3 spillere forsvinder på midten til sommer, så jeg tror også at der stadig er mere fokus på en midtbanespiller, og bliver det til 2 er de nok et stort navn og et ungt talent.

​Men Thomas, du glemmer at den nuvaerende trup kun er paa 23 spillere, og saa kan man haabe at ledelsen ikker er helt tabt bag en vogn og forlaenger med Ceballos og Mariano, for i saa fald har vi 4 aabninger i truppen, saa selvom alle andre angriber (ud over Mariano) bliver, saa er det ikke fordi der ikke er plads til at forstaerke sig i offensiven.

Om ledelsen saa har andre planer, det vides ikke, men det er ikke fordi vi mangler aabninger i truppen, dem er der nok af, og kunne man saa oveni i det hele ogsaa sende Odriozola, Hazard og Vallejo til den Tyrkiske liga, saa er der ogsaa masser af penge paa loen budgettet!

​Der har du igen 100% ret! 

Der er helt enkelt plads til 2-3 flere spillere end dem jeg håber vi henter. 
Let løst da vi vel bare har ret mange ikke EU spillere, nu håber jeg en ikke EU spiller går til en Englænder og så kan den anden vel gå til en 23-26 årig angriber som laver masser af mål i en mindre liga, for man ved jo aldrig. En J Lopez som jeg ved intet om men har lavet en del mål og er 22 år. 

Vi behøver ikke sprænge banken da jeg stadig drømmer om nordbaggen (som man siger i Sverige) så vi skal have en der er økonomi i, og som kan bidrage nu. 

1 uge 1 dag siden #390 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023
Arribas igen med en klasse kamp for Castilla (2 mål). Jeg håber godt nok at han får spilletid i samtlige cup kampe denne sæson. Han ser virkelig god ud!
Sidste redigering: 1 uge 1 dag siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

• 9eren
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 uge 1 dag siden #391 af 9eren
Han ville være bedre at bruge end Hazard

Madridista desde 1989

5 dage 8 timer siden #392 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2022-2023
​Asensio er sgu varm på den falske 9'er. Kan huske han før har været det i noget træningskamp også. Gode små kombinationer og god til at ankomme sent i feltet flere gange. Siden han får lov at spille så er han nok allerede enig med Barcelona, men hvis man forlænger med ham, så ville det være fint at se mere til ham derinde i stedet for kanten. Han skal dog også gøre det mod bedre modstandere.
Sidste redigering: 5 dage 8 timer siden ved Brylle.

5 dage 7 timer siden #393 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023

Brylle post=156528 skrev: ​Asensio er sgu varm på den falske 9'er. Kan huske han før har været det i noget træningskamp også. Gode små kombinationer og god til at ankomme sent i feltet flere gange. Siden han får lov at spille så er han nok allerede enig med Barcelona, men hvis man forlænger med ham, så ville det være fint at se mere til ham derinde i stedet for kanten. Han skal dog også gøre det mod bedre modstandere.

​Uenig, det er den position hvor man får mindst muligt ud af ham, han skal længere ned i banen og deltage i spillet med front mod mål…men ja han spiller en fin halvej på pladsen, men det siger nok også en del om modstanderen, og grunden til har scorer er fordi han er brandvarm for tiden. Uanset position blir han en af Spaniens bedste i denne slutrunde!

Donde está la biblioteca?

5 dage 6 timer siden #394 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023

DeLaRed post=156530 skrev:

Brylle post=156528 skrev: ​Asensio er sgu varm på den falske 9'er. Kan huske han før har været det i noget træningskamp også. Gode små kombinationer og god til at ankomme sent i feltet flere gange. Siden han får lov at spille så er han nok allerede enig med Barcelona, men hvis man forlænger med ham, så ville det være fint at se mere til ham derinde i stedet for kanten. Han skal dog også gøre det mod bedre modstandere.

​Uenig, det er den position hvor man får mindst muligt ud af ham, han skal længere ned i banen og deltage i spillet med front mod mål…men ja han spiller en fin halvej på pladsen, men det siger nok også en del om modstanderen, og grunden til har scorer er fordi han er brandvarm for tiden. Uanset position blir han en af Spaniens bedste i denne slutrunde!

​En ting er i hvert fald sikkert. Han kan ikke spille kant. Det har han hverken fart, eksplosivitet eller dribleevner til.

5 dage 5 timer siden #395 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 2022-2023
​Hvor er Courtois bare sygt god

5 dage 4 timer siden #396 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2022-2023
​Enig, @Kiwes

Derfor han skal ind centralt og arbejde. Han var rigtig god i dag til at falde ned og deltage i spillet. Om det er som 10'er eller falsk 9'er tror jeg afhænger meget af holdet. Det fungerer bedst når medspillerne kommer først ind i boksen og han kan komme sent derind. 

Leveret af Kunena Forum
Annonce