Sæson 2022-2023

10 måneder 1 uge siden #37 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023
​Få nu taget Lucas ud for dælen...han er så uendelig ringe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #38 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 2022-2023

Kiwes post=152227 skrev: ​Få nu taget Lucas ud for dælen...han er så uendelig ringe.

​What? :D 

Kroos giver ham den værste bold jeg nogensinde har set. En kæmpe ballonbold under pres i eget frimærke. Første gang at Lucas ikke kommer succesfuldt ud af en situation og det var sgu ikke hans. Han har lige skabt en 100% chance til Asensio og spiller for en gangs skyld godt. Så præstationen kan ikke være argumentet for at tage ham ud. 

10 måneder 1 uge siden #39 af Kiwes
​Ej nej :D Han er BARE DÅRLIG!

10 måneder 1 uge siden #40 af Kiwes
​En ting vi helt sikkert kan blive enig om er, at det ser ikke godt ud uden Benz. Gal vi har ingen der tager ansvaret for at få angrebet til at fungere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

10 måneder 1 uge siden #41 af Brylle
​Jeg er både enig i at Lucas generelt er rigtig dårlig og at det er et helt andet hold uden Benzema :D 

Det skal nok komme til at koste point. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, JesperThomsen

10 måneder 1 uge siden #42 af Brylle
​Lidt opsummering fra 2. halvleg også, hvor der blev skiftet et helt hold undervejs udover keeperen. Det mest nævneværdige:

Vores midterforsvar med Nacho og Vallejo havde fint styr på det defensivt. Barcelona satte Vallejo under pres hver gang han fik den og der kom lidt boldtab her og der, men han slap okay fra det. 
Odriozola leverede en typisk Odriozola-præstationer. Han prøver og prøver, men kvaliteten rækker ikke til mere end midten af Segunda. Det var som om at han havde besluttet sig for at Mariano ikke måtte få bolden uanset hvor fri han var. Stort set alle aktioner endte i boldtab og så slog han til bolden i eget felt.  
Kroos-Casemiro-Modric gav et mere boldfast hold, men Kroos blev ed med at presse sine medspillere og slog en hel del skæverter. Han gad heller ikke løbe hjem. Casemiro gad ikke i dag. 
Asensio kom i gode situationer og tog hele tiden gode løb, men kvaliteten var der slet ikke. Brænder en 100% chance og mister alt for mange bolde.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes

10 måneder 1 uge siden #43 af Kiwes
​Mine takeaways:
Fair nok barca vinder - de var bedre, skal heller ikke så meget til, for vi spillede godt nok som et hold der var i begyndelsen af preseason. Ikke mange gode afleveringer vi kunne slynge sammen. Ikke at Barca var SÅ MEGET bedre.

Hazard virkede desværre ikke som 9'er.
Militao skal tage sig sammen ellers ryger han på bænken.
Lucas har ikke niveau til RMD.
Rüdiger spillede en fin kamp.
Tchouameni spilled hverken dårligt eller godt.
VI MANGLER BENZ!

Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, The European Super League

10 måneder 1 uge siden #44 af Kiwes

Brylle post=152232 skrev: ​Lidt opsummering fra 2. halvleg også, hvor der blev skiftet et helt hold undervejs udover keeperen. Det mest nævneværdige:

Vores midterforsvar med Nacho og Vallejo havde fint styr på det defensivt. Barcelona satte Vallejo under pres hver gang han fik den og der kom lidt boldtab her og der, men han slap okay fra det. 
Odriozola leverede en typisk Odriozola-præstationer. Han prøver og prøver, men kvaliteten rækker ikke til mere end midten af Segunda. Det var som om at han havde besluttet sig for at Mariano ikke måtte få bolden uanset hvor fri han var. Stort set alle aktioner endte i boldtab og så slog han til bolden i eget felt.  
Kroos-Casemiro-Modric gav et mere boldfast hold, men Kroos blev ed med at presse sine medspillere og slog en hel del skæverter. Han gad heller ikke løbe hjem. Casemiro gad ikke i dag. 
Asensio kom i gode situationer og tog hele tiden gode løb, men kvaliteten var der slet ikke. Brænder en 100% chance og mister alt for mange bolde.

​Meget enig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
10 måneder 1 uge siden #45 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 2022-2023
Virkelig en lorte kamp.
Offensivt har vi ufattelig lidt at byde ind med. Hvis Benzema eller Vini bliver skadet, eller kommer ind i et formdyk, så ser det rigtig skidt ud. Det er stadig preseason, så jeg skal passe på med at male fanden på væggen, men det så ikke godt ud. Lignede meget sidste sæson.

Jeg savner Pepe :(

10 måneder 1 uge siden #46 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 2022-2023
Var det ikke bare det der typiske El Clasico-kampbillede?

Barca der presser højt og har fuldkommen klar gameplan, mens Real Madrid prøver at spille sig frem på banen med besvær.

Derudover giver Barca bare 10% ekstra i forhold til Real Madrid. Heldigvis formåede deres spillere ikke at skade nogle af vores spillere. De kom med glidende taklinger lige så snart, der var et hul i deres pres. Den der sekvens i første halvleg, hvor først Gavi, så Busquets også Alba der gled mod Vinicius’ ben. 

Det er fair nok. De har lige set deres hadeklub vinde La Liga og Champions League, så motivationen er forståelig. Og med hjælp af pantsætning og Spotify-stadionavnet har de skabt et fantastisk hold, men men men… Dette Real Madrid har bare en sjæl over sig, så uanset hvor svært det ser ud, er alt nok engang muligt.
Sidste redigering: 10 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.

• 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
10 måneder 1 uge siden #47 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Det er første kamp på sæsonen og en træningskamp. Vi så ikke så meget i går endnu. Jeg synes vi kom meget godt ud af det. Der var nogle gode ting at tage med!

Madridista desde 1989

Stol på klubben

Ønskelisten
Bellingham, William Estevão, Arribas, Kvaratskhelia, Alvaro Rodriguez, Antonio Silva, Frimpong og Alphonso Davies

10 måneder 1 uge siden #48 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæson 2022-2023
Jeg gik i seng så snart Mariano blev skiftet ind.

Har sagt det mange gange, men vores offensive kvalitet fra bænken samt vores backs er fandme for ringe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

Leveret af Kunena Forum
Annonce