Sæson 2022-2023

1 måned 4 uger siden #409 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæson 2022-2023
​Tchouaméni med 98,5% gennemførte afleveringer mod Danmark...

www.marca.com/futbol/mundial/2022/11/27/...68e3e045e8b45a0.html

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • 9eren's profilbillede Emne forfatter
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 måned 4 uger siden #410 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Mario de Luis er værd at tage i mente som en backup efter Lunin. Sindsyg redning han disker op med i dag!

Madridista desde 1989
Ny ønskeliste efter indkøb af Endrick.
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol

• 9eren
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 måned 3 uger siden #411 af 9eren
Så mangler vi bare at få spanierne, brasilienerne, franskmændene og Modric hjem

Madridista desde 1989
Alphonso Davies, Bellingham, Vitor Roque, William Estevão, Fresneda, Pedro Porro, Arribas, Alvaro og Gvardiol
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved 9eren.

• 9eren
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 måned 3 uger siden #412 af 9eren
Jeg spiller FM 23 som en form for tudekiks og er begyndt at handle 9ere og være aktiv på transfermarkedet. Jeg har siden 17 ikke købt nogen version af spillet.

Madridista desde 1989
Sidste redigering: 1 måned 3 uger siden ved 9eren.

• 9eren
  • Platin bruger
  • Platin bruger
1 måned 3 uger siden #413 af 9eren
Kan godt være jeg må bide det i mig og sige at Mbappe godt må komme til Madrid næste sæson

Madridista desde 1989

1 måned 3 uger siden #414 af schreiber77
Besvaret af schreiber77 på emne Sæson 2022-2023
Ja han er god, men jeg vil hellere slå dumme psg ud hvert eneste år, med Mbappe i deres pengegriske maskine, end at se ham i Kongeklubben!

1 måned 3 uger siden #415 af Madrid1998
Besvaret af Madrid1998 på emne Sæson 2022-2023
Sådan et spark får Vini aldrig. Mbappe skal altså fortsat være en prioritet

1 måned 3 uger siden #416 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 2022-2023
@Madrid1998, du har helt ret, Vini får aldrig et spark som det M$appe, der er meget som Vini ikke får så lad os nu elske ham for hvad han har, og kommer få.

Vini ejer venstre kanten, det er hans med sin fart, leg, vilje, kærlighed og talent i de næste 10 år, for på den position er han bedst. Det er her medspillerne vil have ham, og her han overrasker igen og igen.

Vi har jo set masser af sammenarbejde med Benzema det seneste år dem imellem, og tænk bare (savler helt nu) om Vini og Benz skulle have en højre kant i topform, om det er årets Fede eller til dels Rodrigo kan vi bare håbe.

Så et langt svar kort :)

Om Mbappe OFFICIELT, går ud og siger at han vil til Real Madrid, SÅ er han velkommen, og vi betaler hvad de vil have.
Ellers kan han rådne op.

1 måned 3 uger siden #417 af Madrid1998

Thomaskjensen post=156612 skrev: @Madrid1998, du har helt ret, Vini får aldrig et spark som det M$appe, der er meget som Vini ikke får så lad os nu elske ham for hvad han har, og kommer få.

Vini ejer venstre kanten, det er hans med sin fart, leg, vilje, kærlighed og talent i de næste 10 år, for på den position er han bedst. Det er her medspillerne vil have ham, og her han overrasker igen og igen.

Vi har jo set masser af sammenarbejde med Benzema det seneste år dem imellem, og tænk bare (savler helt nu) om Vini og Benz skulle have en højre kant i topform, om det er årets Fede eller til dels Rodrigo kan vi bare håbe.

Så et langt svar kort :)

Om Mbappe OFFICIELT, går ud og siger at han vil til Real Madrid, SÅ er han velkommen, og vi betaler hvad de vil have.
Ellers kan han rådne op.

​Da kan lidt af det samme, men så har de også hver især særegne kvaliteter. Eksempelvis kan Vini ikke sammenlignes med Mbappe når det gælder afslutningsevne, mens Vini måske er bedre til at drible i de små rum.

Den ene udelukker ikke den anden, og tror de ville udgøre en farlig tro sammen med en Rodrygo eller anden hurtig spiller. Jeg mener bare vi ikke skal stille os tilfredse, fordi vi har en stortspillende Vini. Vi skal altid jagte de bedste, og Mbappe er uden tvivl en af de bedste, hvis ikke den bedste lige nu.

Hvem der skal spille hvor finder træneren ud af.

1 måned 3 uger siden #418 af Thomaskjensen
Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej, skulle man kunne skrive, for jeg er med årene blevet blodigt modstander af at købe de bedste og så skal vi nok løse problemet som med Bale og Ronaldo. Eller i nyere tid, Vini, Hazard, Assensio og Rodrigo.
For jeg kan ikke i min vildeste våde fantasi se Vini på højre-kanten eller som central angriber.

Joooooo, "måske" som central angriber, men det er ikke der han er bedst med de kvaliteter han har.

Samtidig ser jeg som du Mbappe (antager jeg) som en moderne Sir Benzema, der med en fri rolle kan dominere angrebet i mange år. M$ skal ikke udgå fra kanten, men helt fremme.

Fordelen med en Mbappe på toppen er at angrebet bliver mere dynamisk, og spændende, om man sammenligner med Haaland/Vini.

Så igen OM, M$ vil til Real Madrid, er han velkommen.
Ja det er Haaland også, men vi har ikke plads til alle 3 (i min verden)

1 måned 3 uger siden #419 af Madrid1998

Thomaskjensen post=156614 skrev: Nej nej nej nej nej nej nej nej nej nej, skulle man kunne skrive, for jeg er med årene blevet blodigt modstander af at købe de bedste og så skal vi nok løse problemet som med Bale og Ronaldo. Eller i nyere tid, Vini, Hazard, Assensio og Rodrigo.
For jeg kan ikke i min vildeste våde fantasi se Vini på højre-kanten eller som central angriber.

Joooooo, "måske" som central angriber, men det er ikke der han er bedst med de kvaliteter han har.

Samtidig ser jeg som du Mbappe (antager jeg) som en moderne Sir Benzema, der med en fri rolle kan dominere angrebet i mange år. M$ skal ikke udgå fra kanten, men helt fremme.

Fordelen med en Mbappe på toppen er at angrebet bliver mere dynamisk, og spændende, om man sammenligner med Haaland/Vini.

Så igen OM, M$ vil til Real Madrid, er han velkommen.
Ja det er Haaland også, men vi har ikke plads til alle 3 (i min verden)

​Ingen har sagt Vini skal på højrekanten. Mbappe i midten som du selv siger, eller måske Vini i midten? Hvad hvis Vini er rigtig god der? Det finder man som sagt ud af. Derudover kan de flyde rundt i løbet af kampen. Det ikke fordi de skal låses noget sted.

Haaland og Mbappe sammen er svær ja. Skrev også i et tidligere indlæg; én af Mbappe og Haaland og én af Bellingham og Musiala. Jeg foretrækker personligt Mbappe og Bellingham. 

1 måned 3 uger siden #420 af Thomaskjensen
:)
Efter kampen i dag foretrækker jeg Ballingham.

Virker jo latterligt at vælge mellem Mbappe eller Haaland, ja jeg kan ikke.

Men Bellingham først. (pris osv)

Leveret af Kunena Forum
Annonce