Sæson 2022-2023
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg tror Perez tager ham til nåde. Han gjorde det samme med Pepe, som i min optik, gjorde noget langt værre og meget vildere. Og Pepe endte med at blive en del af anfører teamet, så tænker også vi kommer til at se Valverde som anfører i fremtiden.Dybbøl post=161043 skrev: Nu skulle det være officielt at Villarreal spillerne som skulle have fået et slag i ansigtet af Valverde, nu har meldt episode til politiet.
Jeg er godt nok spændt på det her. Jeg knus elsker Valverde. For omkring én måned siden udtalte han, at hans drøm var at blive anføre for Real Madrid.
Men hvis det her går hen og bliver en sag, som det jo nu gør, hvor han er blevet anmeldt, kunne F. Perez finde på at “fyre” Valverde for at statuere et eksempel at sådan nogle ting gør Real Madrid spillere ikke.
Eller gør han det modsatte og “leger far” for Valverde og støtter ham og klare det hele for ham (medierne, retssagen osv.)
Hvad tror I der sker?
Valverde er klart en af mine yndlings, men forhåbentlig er det sidste gang han laver noget lignende. Selvom det Baena har sagt er ekstremt ulækkert sagt, så er det bare rigtig dumt det Valverde har gjort.
(Rettelse: Perez var vidst ikke president da Pepe fik sin lange karantæne, men det ændrer ikke på at jeg tror at Valverde bliver forsvaret af klubben).
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- Madridista02
-
- Væk
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Nej jeg tænker Valverde, i fremtiden bliver anfører fordi det er hans drøm og fordi han har alle kvaliteterne til det. "Dybbøl" skrev om det kunne ende med at Valverde bliver fyret. Det tror jeg ikke og jeg tror stadig han kan ende med at blive anfører i klubben, selvom han har udøvet vold mod Baena.9eren post=161048 skrev: Tænker du at Valverde skal være anfører fordi han hamrer en ned ligesom Pepe gjorde
Jeg savner Pepe :(
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Har ikke fulgt sagen saerlig meget, men er det ikke noget med at han ikke kan faa karantaene (medmindre det er fra klubbens side) fordi det kun er Baena og ikke Villarreal der har taget officiel handling i sagen?9eren post=161051 skrev: Valverdes karantæne kan ligge mellem 1 og 6 måneder. Den gælder vel så kun i ligaen ?
Donde está la biblioteca?
Du kan læse det hele her - google translate det.DeLaRed post=161052 skrev:
Har ikke fulgt sagen saerlig meget, men er det ikke noget med at han ikke kan faa karantaene (medmindre det er fra klubbens side) fordi det kun er Baena og ikke Villarreal der har taget officiel handling i sagen?9eren post=161051 skrev: Valverdes karantæne kan ligge mellem 1 og 6 måneder. Den gælder vel så kun i ligaen ?
Men det ikke helt sandt hvad han siger. Straffen kan også blive mellem 2 og 4 kampe...gider ikke til at forklare, det hele står i linket.
as.com/futbol/primera/antiviolencia-entr...-baena-a-valverde-n/
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
1-1 Hjemme mod Girona. (Girona score i 80. paa straffe)
3-2 Ude mod Rayo. (Vi er foran 2-1)
1-0 Ude mod Mallorca. (Nache selvmaal + Asensio braender straffe)
2-1 Ude mod Barca. (Foran 0-1, faar 1-2 maal annulleret og Barca score til 2-1 i overtiden)
5 kampe vi skulle have vundet og Mesterskabet havde vaeret vores.
Hala
Og her SKAL man pege paa defensiven, og den stoerste forskel fra sidste season til denne er....trommevirvel....Casemiro!zizou21 post=161058 skrev: 2-3 Hjemme mod Villareal. (Vi er foran 2-1)
1-1 Hjemme mod Girona. (Girona score i 80. paa straffe)
3-2 Ude mod Rayo. (Vi er foran 2-1)
1-0 Ude mod Mallorca. (Nache selvmaal + Asensio braender straffe)
2-1 Ude mod Barca. (Foran 0-1, faar 1-2 maal annulleret og Barca score til 2-1 i overtiden)
5 kampe vi skulle have vundet og Mesterskabet havde vaeret vores.
Donde está la biblioteca?
- The European Super League
-
- Platin bruger
-
Lad os håbe at nogle kan få mundaflæst Baena på banen.
Bellingham Camavinga Tchouameni