Sæson 2022-2023

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 2 måneder siden #769 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 2022-2023

Dybbøl post=161043 skrev: Nu skulle det være officielt at Villarreal spillerne som skulle have fået et slag i ansigtet af Valverde, nu har meldt episode til politiet. 

Jeg er godt nok spændt på det her. Jeg knus elsker Valverde. For omkring én måned siden udtalte han, at hans drøm var at blive anføre for Real Madrid. 

Men hvis det her går hen og bliver en sag, som det jo nu gør, hvor han er blevet anmeldt, kunne F. Perez finde på at “fyre” Valverde for at statuere et eksempel at sådan nogle ting gør Real Madrid spillere ikke. 

Eller gør han det modsatte og “leger far” for Valverde og støtter ham og klare det hele for ham (medierne, retssagen osv.)

Hvad tror I der sker?

​Jeg tror Perez tager ham til nåde. Han gjorde det samme med Pepe, som i min optik, gjorde noget langt værre og meget vildere. Og Pepe endte med at blive en del af anfører teamet, så tænker også vi kommer til at se Valverde som anfører i fremtiden. 
​​​​​​Valverde er klart en af mine yndlings, men forhåbentlig er det sidste gang han laver noget lignende. Selvom det Baena har sagt er ekstremt ulækkert sagt, så er det bare rigtig dumt det Valverde har gjort. 

(Rettelse: Perez var vidst ikke president da Pepe fik sin lange karantæne, men det ændrer ikke på at jeg tror at Valverde bliver forsvaret af klubben).

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Madridista02.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #770 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Tænker du at Valverde skal være anfører fordi han hamrer en ned ligesom Pepe gjorde 

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Væk
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
3 år 2 måneder siden #771 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 2022-2023

9eren post=161048 skrev: Tænker du at Valverde skal være anfører fordi han hamrer en ned ligesom Pepe gjorde 

​Nej jeg tænker Valverde, i fremtiden bliver anfører fordi det er hans drøm og fordi han har alle kvaliteterne til det. "Dybbøl" skrev om det kunne ende med at Valverde bliver fyret. Det tror jeg ikke og jeg tror stadig han kan ende med at blive anfører i klubben, selvom han har udøvet vold mod Baena.

Jeg savner Pepe :(

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #772 af 9eren
Det er bare din forklaring på inden der er lidt små komisk.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #773 af 9eren
Valverdes karantæne kan ligge mellem 1 og 6 måneder. Den gælder vel så kun i ligaen ?

3 år 2 måneder siden #774 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023

9eren post=161051 skrev: Valverdes karantæne kan ligge mellem 1 og 6 måneder. Den gælder vel så kun i ligaen ?

​Har ikke fulgt sagen saerlig meget, men er det ikke noget med at han ikke kan faa karantaene (medmindre det er fra klubbens side) fordi det kun er Baena og ikke Villarreal der har taget officiel handling i sagen?

Donde está la biblioteca?

3 år 2 måneder siden #775 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023

DeLaRed post=161052 skrev:

9eren post=161051 skrev: Valverdes karantæne kan ligge mellem 1 og 6 måneder. Den gælder vel så kun i ligaen ?

​Har ikke fulgt sagen saerlig meget, men er det ikke noget med at han ikke kan faa karantaene (medmindre det er fra klubbens side) fordi det kun er Baena og ikke Villarreal der har taget officiel handling i sagen?

​Du kan læse det hele her - google translate det.
Men det ikke helt sandt hvad han siger. Straffen kan også blive mellem 2 og 4 kampe...gider ikke til at forklare, det hele står i linket.

as.com/futbol/primera/antiviolencia-entr...-baena-a-valverde-n/

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
3 år 2 måneder siden #776 af 9eren
Uskarphed hos modstandere er Barcelonas største held for det vundne mesterskab i år. Der er blevet brændt mange 100% chancer fra modstanderne i deres 1-0 sejre. Jeg har aldrig set så meget uskarphed. I dag er det Girona

3 år 2 måneder siden #777 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæson 2022-2023
Sådan! Kun 13’point til 1 pladsen 🫶🏼

3 år 2 måneder siden #778 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Sæson 2022-2023
2-3 Hjemme mod Villareal. (Vi er foran 2-1)
1-1 Hjemme mod Girona. (Girona score i 80. paa straffe)
​3-2 Ude mod Rayo. (Vi er foran 2-1)
1-0 Ude mod Mallorca. (Nache selvmaal + Asensio braender straffe)
2-1 Ude mod Barca. (Foran 0-1, faar 1-2 maal annulleret og Barca score til 2-1 i overtiden)

5 kampe vi skulle have vundet og Mesterskabet havde vaeret vores. 

Hala

3 år 2 måneder siden #779 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023

zizou21 post=161058 skrev: 2-3 Hjemme mod Villareal. (Vi er foran 2-1)
1-1 Hjemme mod Girona. (Girona score i 80. paa straffe)
​3-2 Ude mod Rayo. (Vi er foran 2-1)
1-0 Ude mod Mallorca. (Nache selvmaal + Asensio braender straffe)
2-1 Ude mod Barca. (Foran 0-1, faar 1-2 maal annulleret og Barca score til 2-1 i overtiden)

5 kampe vi skulle have vundet og Mesterskabet havde vaeret vores. 

​Og her SKAL man pege paa defensiven, og den stoerste forskel fra sidste season til denne er....trommevirvel....Casemiro!

Donde está la biblioteca?

3 år 2 måneder siden #780 af The European Super League
​Jeg skammer mig ikke over hvad Valverde gjorde. Han er en helt. Men jeg kan godt forstå at alle andre end Real Madrid fans angriber hans morale og os som fans når vi støtter ham. Hvordan forklarer man at familie er vigtigere end en enkelt person har hovedpine en eftermiddag?

Lad os håbe at nogle kan få mundaflæst Baena på banen.

Bellingham Camavinga Tchouameni

Leveret af Kunena Forum