Sæson 2022-2023
Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.
La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så vidt jeg er orienteret, prøver Milan at forhandle købsklausulen i lejekontrakten et par millioner ned (fra 22 til 18-19).Ramos4 post=161182 skrev: Med Bellingham på vej, Asensios forlængelse og Brahims genkomst har jeg svært ved at se Arribas' plads på holdet.
Carlo er ikke just en mand der roterer meget as it is.
Ville imo give fin mening at sælge Brahim, for så at rykke Arribas op i stedet.
Hvorfor vil du hellere have Arribas over en spiller der netop blev kåret som MoM i en CL-kvartfinale?NadaMás post=161184 skrev:
Så vidt jeg er orienteret, prøver Milan at forhandle købsklausulen i lejekontrakten et par millioner ned (fra 22 til 18-19).Ramos4 post=161182 skrev: Med Bellingham på vej, Asensios forlængelse og Brahims genkomst har jeg svært ved at se Arribas' plads på holdet.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Jeg er her stadig XOXO
JimmyBroe post=161186 skrev: Er det kun mig der ikke kan se kampen? Den burde blive vist på tv2 sport x men der er tennis?
Nu jeg lidt sent på den, men den blev rykket over på tv2 sport :D
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Antaget at Brahim/Arribas primært vil husere på højrekanten, forestiller jeg mig at vedkommende vil indgå efter Rodrygo, Asensio, og muligvis Valverde i nogle kampe, i det umiddelbare hierarki.Ramos4 post=161185 skrev:
Hvorfor vil du hellere have Arribas over en spiller der netop blev kåret som MoM i en CL-kvartfinale?NadaMás post=161184 skrev:
Med andre ord, medmindre tanken er at satse seriøst på Brahim, ser jeg hellere at klubben indkasserer på ham, og rykker Arribas op.
Det virker en smule tosset at sige nej til 20 mio for en spiller, der umiddelbart vil få en rolle som kan varetages af en Castilla-spiller.
@FabrizioRomano
Hvis Modric også bliver forlænget må det betyde at Ceballos skal ud, hvis der skal være plads til Bellingham.
Valverde, Tchou, Camavinga, Kroos, Modric og X er for mig helt fint til næste sæson. Fran Garcia gør Camavinga til midtbane spiller igen.
Men ja, hvis man kunne rotere Modric og Kroos i næste sæson, så de begge kan få pauser og vi (næsten) altid har en af dem på banen til at hjælpe vores unge, så ville det jo være perfekt i mine øjne.
Tror dog ikke det betyder at Ceballos smutter, så skal vi bare ud og finde nye midtbanespillere igen i 2024, når Modric og Kroos uundgåeligt forlader klubben. 7 spillere er mange, men Valverde fortsætter med at spille på højrekanten og tror også Camavinga fortsætter på venstrebacken i visse kampe, så der er rigeligt med minutter til alle.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Donde está la biblioteca?
- Thomaskjensen
- Platin bruger
Fedt nok vi er uenige, da jeg gerne beholder Ceballos og gerne skrotter røven .DeLaRed post=161236 skrev: Lad os ligge en Luka forlængelse og en Bellingham oveni hatten så vi langt om længe kan komme af med Ceballos :-)
Min argumentation er naturligvis at Asensio er for dyr i løn, hvor jeg forventer Ceballos er billigere.
Fedt nok vi er uenige, da vi oftest er ret enige :)