Sæson 2022-2023

1 år 9 måneder siden #793 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 2022-2023
Man må ikke sende ham videre. Der er rigeligt grund til at beholde ham!

Hver morgen er det et godt tidspunkt at huske på at Barcelona har brugt 17 år på at betale Negreira 8,3 millioner euro.

La cantera > La masia
Una pasión, Real Madrid
Mi campeón de Chamartín

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 9 måneder siden #794 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 2022-2023

Ramos4 post=161182 skrev: Med Bellingham på vej, Asensios forlængelse og Brahims genkomst har jeg svært ved at se Arribas' plads på holdet.

Carlo er ikke just en mand der roterer meget as it is.

​Så vidt jeg er orienteret, prøver Milan at forhandle købsklausulen i lejekontrakten et par millioner ned (fra 22 til 18-19). 
Ville imo give fin mening at sælge Brahim, for så at rykke Arribas op i stedet. 

1 år 9 måneder siden #795 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 2022-2023

NadaMás post=161184 skrev:

Ramos4 post=161182 skrev: Med Bellingham på vej, Asensios forlængelse og Brahims genkomst har jeg svært ved at se Arribas' plads på holdet.

​Så vidt jeg er orienteret, prøver Milan at forhandle købsklausulen i lejekontrakten et par millioner ned (fra 22 til 18-19). 

​Hvorfor vil du hellere have Arribas over en spiller der netop blev kåret som MoM i en CL-kvartfinale?

Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 år 9 måneder siden #796 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæson 2022-2023
​Er det kun mig der ikke kan se kampen? Den burde blive vist på tv2 sport x men der er tennis?

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

1 år 9 måneder siden #797 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2022-2023

JimmyBroe post=161186 skrev: ​Er det kun mig der ikke kan se kampen? Den burde blive vist på tv2 sport x men der er tennis?

Nu jeg lidt sent på den, men den blev rykket over på tv2 sport :D

1 år 9 måneder siden #798 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2022-2023
Slet

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved El Siete.

1 år 9 måneder siden #799 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 2022-2023

Ramos4 post=161185 skrev:

NadaMás post=161184 skrev:

​Hvorfor vil du hellere have Arribas over en spiller der netop blev kåret som MoM i en CL-kvartfinale?

Antaget at Brahim/Arribas primært vil husere på højrekanten, forestiller jeg mig at vedkommende vil indgå efter Rodrygo, Asensio, og muligvis Valverde i nogle kampe, ​i det umiddelbare hierarki.
Med andre ord, medmindre tanken er at satse seriøst på Brahim, ser jeg hellere at klubben indkasserer på ham, og rykker Arribas op. 

Det virker en smule tosset at sige nej til 20 mio for en spiller, der umiddelbart vil få en rolle som kan varetages af en Castilla-spiller.

1 år 9 måneder siden #800 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 2022-2023
​Toni Kroos #2024, HERE WE GO!
@FabrizioRomano

Hvis Modric også bliver forlænget må det betyde at Ceballos skal ud, hvis der skal være plads til Bellingham.

Valverde, Tchou, Camavinga, Kroos, Modric og X er for mig helt fint til næste sæson. Fran Garcia gør Camavinga til midtbane spiller igen. 
Sidste redigering: 1 år 9 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, DeLaRed

1 år 9 måneder siden #801 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 2022-2023
Jeg synes også isoleret set det godt nok - praktisk set, havde jeg nok set Kroos udløbe, så man ikke igen kan bruge Kroos og Modric sammen i hver storkamp, og jeg foretrækker Modric af de to.. for det ligner jo også at Ancelotti bliver.

Men ja, hvis man kunne rotere Modric og Kroos i næste sæson, så de begge kan få pauser og vi (næsten) altid har en af dem på banen til at hjælpe vores unge, så ville det jo være perfekt i mine øjne.
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 år 9 måneder siden #802 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 2022-2023
​Glædelig nyhed!
Tror dog ikke det betyder at Ceballos smutter, så skal vi bare ud og finde nye midtbanespillere igen i 2024, når Modric og Kroos uundgåeligt forlader klubben. 7 spillere er mange, men Valverde fortsætter med at spille på højrekanten og tror også Camavinga fortsætter på venstrebacken i visse kampe, så der er rigeligt med minutter til alle. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 9 måneder siden #803 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sæson 2022-2023
Lad os ligge en Luka forlængelse og en Bellingham oveni hatten så vi langt om længe kan komme af med Ceballos :-)

Donde está la biblioteca?

1 år 9 måneder siden #804 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sæson 2022-2023

DeLaRed post=161236 skrev: Lad os ligge en Luka forlængelse og en Bellingham oveni hatten så vi langt om længe kan komme af med Ceballos :-)

​Fedt nok vi er uenige, da jeg gerne beholder Ceballos og gerne skrotter røven . 
Min argumentation er naturligvis at Asensio er for dyr i løn, hvor jeg forventer Ceballos er billigere. 

Fedt nok vi er uenige, da vi oftest er ret enige :) 

Leveret af Kunena Forum