Sæson 23-24

9 måneder 4 uger siden #1213 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Officielt at vi ikke køber en afløser. Tchouameni bliver afløseren. Ancelotti brugte ham allerede i forsvaret ved afslutningsspillet ved den åbne træning. Så ingen hemmelighed allerede der.

Det har dog aldrig været rigtig på tale udover pressen der har ønsket at vi skulle fokusere på nogle afløsere.

Galactico downfall version 2

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 4 uger siden #1214 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Sæson 23-24
​Hvis det passer, at Lille forlanger 90 millioner € for at slippe Leny Yoro i januar, så forstår man godt, at Real Madrid trækker sig fra transfermarkedet i denne omgang.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás, El Siete, 9eren, Estadio Santiago Bernabéu

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 måneder 4 uger siden #1215 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 23-24
Kroos og Valverde lidt længere tilbage har vist sig at være hamrende effektivt, så den del skal nok gå, men det er er ærgerligt potentielt at låse Tchouameni til forsvaret. Jeg havde mest håbet på at se en ung midterforsvar så vi kunne begynde med at uddanne den næste i rækken da der er mange fremtidige spørgsmålstegn ved vores firkløver dernede.
Sidste redigering: 9 måneder 4 uger siden ved Brylle.

9 måneder 4 uger siden #1216 af Estadio Santiago Bernabéu
​Helt enig med Brylle.

Ærgerligt at vi ikke får en ung gut ind selvom jeg ikke på stående fod kunne svare på hvem, det skulle være. Man skal have fundet en ny Varane. Der ville være genialt meget spilletid uden alt presset ville være på den unge knægt.

Der er desværre ingen garantier med Militao nu. Og Alaba har vist nedadgående formkurve i forvejen. Samme med Nacho. Så er der kun perfekte Rüdiger.

I samme ombæring er det også synd at hæmme Tchoumenis udvikling på den måde. Det lover ikke godt for fremtiden hvis han begynder at miste spilletid på midtbanen. Det har han brug for.

Men alle dommedagstankerne behøver ikke blive til virkelighed. Hvis Nacho og Rüdiger holder sig skadesfri og de kan holde højt niveau, så ingen skade sket. Hala Madrid!

9 måneder 3 uger siden #1217 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
​BREAKING: Thibaut Courtois has started training on the pitch! Fedt man, godt at se ham tilbage på græsset!
Bilag:

Video:  shorturl.at/mxDM9

Sidste redigering: 9 måneder 3 uger siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
9 måneder 3 uger siden #1218 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Sæson 23-24
​Carillo fra start i dag. Spændende taget vores forsvarssituation i betragtning og dejligt at vi får sparet Rudiger lidt. Selvfølgelig dejligt med Arda Guler også som jeg har glæde mig meget til at se!!!

Nogen der har lagt mærke til Carillo på Castilla og kan sige lidt om ham? 

9 måneder 3 uger siden #1219 af 9eren
Courtois er tilbage på træningsbanen.

9 måneder 3 uger siden #1220 af 9eren
CONVOCATORIA DEL REAL MADRID:
Porteros: Lunin, Kepa y Fran.
Defensas: Carvajal, Nacho, Fran García, Rüdiger, F. Mendy, Carrillo y Tobias.
Centrocampistas: Bellingham, Kroos, Modrić, Camavinga, Valverde, Tchouameni, Ceballos, Arda Güler, Mario Martín y Nico Paz.
Delanteros: Vini Jr., Rodrygo, Joselu y Brahim.

Truppen til kampen mod Atletico.

Synes især det er spændende at der er kommet genvalg til Carillo, Tobias men det helt store spørgsmål er om Fran kommer foran Mendy. Jeg er stor fan af Fran Garcia, selvom han har sine mindre gode moments. Det handler nok om hans indstilling.

9 måneder 3 uger siden #1221 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
​Hold da kæft hvor kedeligt...så skal vi møde ATM i cuppen på udebane. Nå forhåbentlig er det stadig reserverne der starter. 3 derbies inden for et måned...mister sku lidt det der gør dem interresant.

Sidste redigering: 9 måneder 3 uger siden ved Kiwes.

9 måneder 3 uger siden #1222 af 9eren
Atleti-Real Madrid i pokalen... Damn

9 måneder 3 uger siden #1223 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæson 23-24

Kiwes post=171304 skrev: ​Hold da kæft hvor kedeligt...så skal vi møde ATM i cuppen på udebane. Nå forhåbentlig er det stadig reserverne der starter. 3 derbies inden for et måned...mister sku lidt det der gør dem interresant.

Jeg er helt uenig. Jeg husker stadig dengang vi mødte Barca 4-5 gange på en måned!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 måneder 3 uger siden #1224 af 9eren
Hvis nogen undrer sig over at Solari var med til lodtrækningen så er det fordi han har overtaget Manus sæde som fodbold direktør.

Leveret af Kunena Forum