Sæson 23-24

9 måneder 3 uger siden #1225 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24
​Det er da kun fedt, at vi tidligt i turneringen får muligheden, for at eliminere en af de tre store udfordrere. 

Sidste år havde vi jo også lidt af et run, med Atlético, Villarreal og Barca, inden finalen mod Osasuna.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 3 uger siden #1226 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
​Det nok bare mig der synes det pænt kedeligt med 3 derbies på et måned så :)

9 måneder 3 uger siden #1227 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
​Hvad tænker folk egentlig om Super Cuppen og CDR - hvad meget betyder det at vinde dem for jer? Jeg har det lidt sådan at det vil være fedt at vinde Super cuppen da vi trods alt spiller mod ATM og sikkert Barca og det vil holde vores momentum kørende. Omvendt ville jeg på ingen måde begræde at vi ryger ud - dog helst i semien så og sparer den ekstra kamp. CDR er jeg faktisk mere ligeglad med og aller helst vil jeg gerne spare kræfterne til ligaen.
Sidste redigering: 9 måneder 3 uger siden ved Kiwes.

9 måneder 3 uger siden #1228 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Det er da noget vi skal gå efter at vinde. Jeg ser tilbage på supercup sejre og pokal sejre til tider

Galactico downfall version 2
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

9 måneder 3 uger siden #1229 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24
​Super Cup’en ser jeg hovedsagligt som en mulighed for at forstørre sulten og gejsten i truppen, midt i sæsonen.
Altså betyder trofæet i sig selv ikke det store, men en sejr kan give et positivt boost til foråret.
Jeg begræder heller ikke en exit, og så den også helst i semifinalen i så fald.

Copa Del Rey er lidt en anden sag. Det er det eneste trofæ hvor Real historisk hænger en smule. Jeg har derfor flere år håbet på sejr, og gør det forsat. Jeg syntes den er vigtig, da det er der hvor andre klubber end de vanlige ligafavoritter har mulighed for at vinde noget. Osasuna, Bilbao og Valencia har alle spillet finaler inden for de seneste år, og det syntes jeg er super fedt. Jeg er på ingen måde vild med at Real måske nogen gange er gået lidt arrogante ind til CdR, jeg syntes bestemt den skal behandles seriøst og med respekt. Dertil skal Barcas forspring på 11 trofæer minimeres, om end det måske (nok) ikke bliver lukket før vi alle er gamle og grå. 

Jeg begyndte for alvor at følge Real i 05/06-sæsonen. I den periode har Barca jo haft et ret markant overtag i både ligaen og CdR, og jeg føler måske derfor at det er vigtigt at vise hvem der bestemmer, hver gang muligheden byder sig.

9 måneder 3 uger siden #1230 af Estadio Santiago Bernabéu
​All in. Det er titler!

9 måneder 3 uger siden #1231 af mohbar
Besvaret af mohbar på emne Sæson 23-24
​En klub som Real skal da gå efter alle titler. AT man så stiller op efter niveauet i ft. modstanderne er selvfølgelig plausibelt og fornuftigt nok. 

Heller gå efter at vinde alt fremfor at satse alt på en titel og så ende med ikke at vinde den.,

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Estadio Santiago Bernabéu

9 måneder 2 uger siden #1232 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 23-24
​Ved I dag og tidspunkt for finalen ?

9 måneder 2 uger siden #1233 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sæson 23-24
​Søndag kl. 20.00 mod Osasuna ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

9 måneder 2 uger siden #1234 af 9eren

9 måneder 2 uger siden #1235 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Hvis Mendy kan være foruden skader så lad os forlænge med ham hvis hans kontrakt udløber denne sæson.

Galactico downfall version 2

9 måneder 2 uger siden #1236 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg elskede ham i den første sæson. Han var et bæst defensivt og en smule undervurderet offensivt. Derfra gik det ned ad bakke.

Det kunne ligne os at forlænge. Vi gjorde det samme med Lucas Vázquez efter han blev til overs. Men jeg håber vi kommer videre. Lad Fran være backup for Alphonso.

Leveret af Kunena Forum