Sæson 23-24

9 måneder 2 uger siden #1645 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 23-24
Tak for svar.

De tal du kommer med virker mere “rigtige” hvis altså kan sige det 😀
Følgende bruger(e) sagde tak: Malthehn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 2 uger siden #1646 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæson 23-24
PSG insta har ikke engsng postet noget endnu - smålig klub hahaha

9 måneder 2 uger siden #1647 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæson 23-24
Jeg kan heller ikke lide PSG og fryder mig over de ingen penge får, men hvad de skulle da poste? De har jo allerede sagt farvel til Mbappe. Han skifter jo ikke på en transfer at de skal offentliggøre noget.

9 måneder 2 uger siden #1648 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24

NickyMad post=176388 skrev: Jeg kan heller ikke lide PSG og fryder mig over de ingen penge får, men hvad de skulle da poste? De har jo allerede sagt farvel til Mbappe. Han skifter jo ikke på en transfer at de skal offentliggøre noget.

​Enig i grundpræmissen - Men omvendt er Mbappé vel den største legende i klubbens historie. Et "God vind fremover" havde måske været meget passende. Men som du siger, de har sagt farvel, og offentliggørelsen ændrer jo ikke på det. 

Synes i det mindste også at det viser en smule format, at de lader ham blive offentliggjort, mens han stadig er på deres lønningsliste. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

9 måneder 2 uger siden #1649 af NickyMad
Besvaret af NickyMad på emne Sæson 23-24
Altså deres farvel til Mbappe har måske ikke været det helt store, og det manglende format kommer måske der. Men her synes jeg nu ikke de burde nævne noget, når det netop ikke er en handel mellem Real og PSG.
Gjorde Real det eksempelvis for Ramos efter han havde signet for PSG?

9 måneder 2 uger siden #1650 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 23-24

NadaMás post=176389 skrev:

NickyMad post=176388 skrev: Jeg kan heller ikke lide PSG og fryder mig over de ingen penge får, men hvad de skulle da poste? De har jo allerede sagt farvel til Mbappe. Han skifter jo ikke på en transfer at de skal offentliggøre noget.

​Enig i grundpræmissen - Men omvendt er Mbappé vel den største legende i klubbens historie. Et "God vind fremover" havde måske været meget passende. Men som du siger, de har sagt farvel, og offentliggørelsen ændrer jo ikke på det. 

Synes i det mindste også at det viser en smule format, at de lader ham blive offentliggjort, mens han stadig er på deres lønningsliste. 

​Præcis, han har også opdateret sine profiler til Real Madrid CF som nuværende klub, men hans kontrakt hos PSG løber vel juni ud.
Meen han har måske også givet afkald på lidt loyalitetsbonus for at få det igennem  :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

9 måneder 2 uger siden #1651 af Petroleum
Besvaret af Petroleum på emne Sæson 23-24
​psg har vel intet at skulle have sagt her. Real har lovligt skrevet under med en spiller, som gælder fra 1/7. Det står dem frit for at offentliggøre. 
at mbappe taler ud om Hans næste klub kan psg heller ikke sige noget imod, der er jo ytringsfrihed i EU :)

jeg glæder mig over, at mbappe siger han ankommer med ydmyghed. Hvilket jeg faktisk tror er sandt. For ikke nok med at han ankommer til sin drømmeklub og den største fodboldklub i verden, så ankommer han til en klub, som netop har vundet CL. Derudover er hans nærmeste konkurrent på kanten udset som storfavorit til den kommende Ballon D’or. (Jeg tror dog kroos vinder den). Hvis det ikke indgyder respekt og kræver en ydmyg tilgang, så ved jeg ikke hvad der gør. 

9 måneder 2 uger siden #1652 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24

mohbar post=176380 skrev:

Ramos4 post=176378 skrev:

mohbar post=176376 skrev:

Ramos4 post=176355 skrev: OFFICIELT

www.realmadrid.com/es-ES/noticias/futbol...al-mbappe-03-06-2024

​nå ok. Tak for info

​Er du sur over noget?

​nope. Synes det er godt han kommer til Real. Heller det en han skulle tage til en anden klub. 

Men det er ikke en spektakulær nyhed som det kunne have været for nogle år siden.  Nu "tager vi det med voksen ro " :-)

​Haha fair nok. Lød bare mega passivt-aggressivt i mine ører.
All good.

9 måneder 2 uger siden #1653 af Ramos4
Har læst at Mbappe får €30m brutto om året hos os.

9 måneder 2 uger siden #1654 af Ramos4
Rigtig mange spændende ting fra Mbappes pressemøde i dag.

Campos og Luis Enrique fik gjort at han fik spilletid denne sæson. Lyder som om Kaliffen var imod det. Han siger også at en glad spiller, spiller bedre end en der ikke er det. Altså han var ikke glad denne sæson.

Han takker Perez igen-igen og vores spillere og fans.

---

Mbappé: “It would be a shame if I said I was unhappy at PSG because I now have my new club. But there were people and things that made me unhappy.”

Mbappé: “PSG told me I will not play VIOLENTLY. Luis Enrique and Campos saved me. This is the TRUTH.”

Mbappé: “I will be a Real Madrid player for the next 5 seasons at the MINIMUM.”

Mbappé: “I want to thank everyone at Real Madrid for their work. Especially Florentino Pérez.”

Mbappé: “Now it’s official. I’m a Real Madrid player. I arrive with a lot of humbleness.”

Mbappé: “I feel RELIEVED.”
Sidste redigering: 9 måneder 2 uger siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, NadaMás, JesperThomsen, Kialpe

9 måneder 2 uger siden #1655 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24

Ramos4 post=176394 skrev: Har læst at Mbappe får €30m brutto om året hos os.

​Ved ikke hvordan skatteforholdende for spillere er i Spanien i dag. Kan huske de betalte en meget lav sats før i tiden, det skal jeg ikke kunne sige om stadig er tilfældet.

Men de ca. 15 mio årligt der rapporteres om har i hver fald vist sig at være netto. 

9 måneder 2 uger siden #1656 af Ramos4
Ja fordi Vini får vist omkring de 20 stykker brutto. Lidt over. Bellingham, Alaba, Kroos, Modric også.

www.capology.com/club/real-madrid/salaries/

Leveret af Kunena Forum