Sæson 23-24

2 år 2 uger siden #1609 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24

Hamid8210 post=176349 skrev: Så nærmere vi os maksimalt! Mbappe fortæller præsident makron at det sker i aftrn

​Så lige et interview med ham fra CNN der udkom fra et pr. dage siden, hvor han blev spurgt ind til forlængelsen i 2022. Her italesatte han for første gang også selv, at det ikke kun handlede om at blive i PSG, men om VM i Qatar, og at blive den mest scorende i PSGs historie. 

Det er så vildt at få Mbappé ind på holdet. 

Jeg har egentlig altid tænkt at en type som Mbappé ikke vil komplimentere Vini så godt som en Kane-type, men når jeg tænker mere over det, tror jeg virkelig de kommer til at passe hinanden godt. Vini er meget mere væver, hvor Mbappé er mere direkte. Glæder mig virkelig til at se næste sæsons hold in full action. Synes alle spillerne virker super modne af deres alder, og jeg frygter på ingen måde der kommer galacticos-problemstillinger.

Lige for at nævne noget sjovt, er det jo det alle Barca-fans hænger deres hat på. Hvis jeg havde fået en 5´er for hver gang jeg så en Barca-fan skrive noget med at Mbappé ville ødelægge stemningen i omklædningsrummet (som alle dage har været bedre end Barcas), ville jeg bestille Tesla Cybertruck. 

Mbappé virker virkelig afstemt og moden. Vil også mene at den markante lønnedgang han takker ja til, tyder på at han vil til Real for at spille for Real, og vinde trofæer. Ikke for at komme som en diva. Han har ikke vundet et eneste trofæ for klubben når han ankommer, så selvom hans lønseddel er meget større end en Carvajals, så ved han også godt hvem der er højest i hierakiet der. Ellers skal han nok hurtigt finde ud af det. Tror virkelig det her omklædningsrum er så stærkt, at der ikke er plads til noget bullshit. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 uger siden #1610 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24
Tror heller ikke Mbappe bliver noget problem.

Om vi kan spille uden decideret 9'er for evigt er jeg mere i tvivl om. Men måske man kan klare sige ved at have en Joselu-type at sætte ind, når man bare vil pumpe bolde i feltet, skulle det knibe i slutningen af kampene.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 2 uger siden #1611 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 23-24

NadaMás post=176350 skrev:

Hamid8210 post=176349 skrev: Så nærmere vi os maksimalt! Mbappe fortæller præsident makron at det sker i aftrn

​Så lige et interview med ham fra CNN der udkom fra et pr. dage siden, hvor han blev spurgt ind til forlængelsen i 2022. Her italesatte han for første gang også selv, at det ikke kun handlede om at blive i PSG, men om VM i Qatar, og at blive den mest scorende i PSGs historie. 

Det er så vildt at få Mbappé ind på holdet. 

Jeg har egentlig altid tænkt at en type som Mbappé ikke vil komplimentere Vini så godt som en Kane-type, men når jeg tænker mere over det, tror jeg virkelig de kommer til at passe hinanden godt. Vini er meget mere væver, hvor Mbappé er mere direkte. Glæder mig virkelig til at se næste sæsons hold in full action. Synes alle spillerne virker super modne af deres alder, og jeg frygter på ingen måde der kommer galacticos-problemstillinger.

Lige for at nævne noget sjovt, er det jo det alle Barca-fans hænger deres hat på. Hvis jeg havde fået en 5´er for hver gang jeg så en Barca-fan skrive noget med at Mbappé ville ødelægge stemningen i omklædningsrummet (som alle dage har været bedre end Barcas), ville jeg bestille Tesla Cybertruck. 

Mbappé virker virkelig afstemt og moden. Vil også mene at den markante lønnedgang han takker ja til, tyder på at han vil til Real for at spille for Real, og vinde trofæer. Ikke for at komme som en diva. Han har ikke vundet et eneste trofæ for klubben når han ankommer, så selvom hans lønseddel er meget større end en Carvajals, så ved han også godt hvem der er højest i hierakiet der. Ellers skal han nok hurtigt finde ud af det. Tror virkelig det her omklædningsrum er så stærkt, at der ikke er plads til noget bullshit. 

​Det er netop en kane type vi skulle have haft.

Det kan godt være at carlo kan få det til at fungere med mbappe (om end at jeg ikke kan se at det bliver andet end samme problem som med Rodrygo, hvor både vini og Rodrygo ender med at ligge i venstre side, og bare være lidt i vejen for hinanden), men Vinicius, kane og endrick på højre havde været 10/10.

2 år 2 uger siden #1612 af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Sæson 23-24
Mbappe kommer til at perfekt i det sociale med de andre youngsters. Og det er real Madrid, navnet er nok til at folk sætter sig i respekt

2 år 2 uger siden #1613 af Ramos4
Offentliggør det nuuuu

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 år 2 uger siden #1614 af Ramos4

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen, Malthehn

2 år 2 uger siden #1615 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Sæson 23-24
​Man må jo bare indrømme at skifte Rodrygo ud med Mbappe bliver en kæmpe opgradering. Man mister nok en smule arbejdsiver, men så meget gav Rodrygo nu heller ikke på det parameter. Meeen Mbappe skal nu lige vinde mig over, har stadig lidt svært ved at være glad for det her lige nu. Det også kun lige en uges tid siden han har sagt at han godt vil spille i AC Milan en dag, da han altid har været kæmpe fan. Han prøver i hvert fald ikke at fedte lidt efter alt hvad der er sket.. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 2 uger siden #1616 af Dragam

Lars1991 post=176356 skrev: ​Man må jo bare indrømme at skifte Rodrygo ud med Mbappe bliver en kæmpe opgradering. Man mister nok en smule arbejdsiver, men så meget gav Rodrygo nu heller ikke på det parameter. Meeen Mbappe skal nu lige vinde mig over, har stadig lidt svært ved at være glad for det her lige nu. Det også kun lige en uges tid siden han har sagt at han godt vil spille i AC Milan en dag, da han altid har været kæmpe fan. Han prøver i hvert fald ikke at fedte lidt efter alt hvad der er sket.. 

​Jeg har også svært ved at være begejstret over det.

Man går fra vini og Rodrygo der begge er bedst på, og helst vil spille vil spille, venstrekant, til samme situation med vini og mbappe.

Og lig så dertil at man med rette som real madrid fan kan føle sig bollet i røven af flere omgange af mbappe, og at han virker til at være fuldkommen ligeglad... har svært ved at se, at jeg nogensinde kommer til at blive begejstret for frøen.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

2 år 2 uger siden #1617 af Ramos4
Han ombestemte sig...én gang.
Ja sikken en skurk.

2 år 2 uger siden #1618 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæson 23-24
​Er du gal et flex.

Lørdag - vinder Champions League
Søndag - fejrer det i Madrids gader og på Bernabeu
Mandag - annoncerer en af verdens spillere til den kommende sæson
Tirsdag - fornyer med en af historiens bedste midtbanespillere, samt legendariske Cafucas :D 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 år 2 uger siden #1619 af Dragam

Ramos4 post=176358 skrev: Han ombestemte sig...én gang.
Ja sikken en skurk.

​Han har afvist os flere gange, og løbet fra mundtlige aftaler. 

Det vil ikke være en spiller jeg nogensinde føler at vi kan stole på - af samme årsag synes jeg ikke at han overhovedet skulle være signet... men perez har været helt besat af at få ham...
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77

2 år 2 uger siden #1620 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Sæson 23-24
​Jeg bliver nok heller aldrig Mbappes største fan, ligesom jeg aldrig blev Cristiano Ronaldos største fan, men deres kvalitet på banen er jo unægtelig. Og der er få ting som ikke kan tilgives med 30-40 mål pr. sæson. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4, Malthehn

Leveret af Kunena Forum