Sæson 23-24
Dragam post=166874 skrev:
Overbelastning, ja. Men rimelig uenig ift Bale - Bale har jo talt om, at der skulle en del mindre til at han fik de her overbelastningsskader, og at han ikke kunne holde til den træning som RM ville have ham til at udføre - det gjorde den rigtige Ronaldo iøvrigt også ift den træning som Inter ville have ham til at udføre, og senere Capello i RM (hvilket også var de perioder han fik klart flest skader). Det er jo meget individuelt hvor meget man kan holde til ift overbelastning, og der ser man bare, at det næsten altid er de meget eksplosive spillere, som har store udfordringer med muskelskader. Nu nævner du Ronaldo (går udfra at du mener Cristiano, og ikke den rigtige Ronaldo) som et eksempel på en der ikke har haft den slags problemer, og han var da også hurtig, men han var ikke ekstremt hurtig ala Bale - og Cristiano har nok bare haft en meget høj terskel for belastning, ligesom Messi. Men listen over meget hurtige spillere med de her problemer er virkelig lang. Theo Walcott, Fernando Torres, Arjen Robben, Dennis Rommedahl etc etc etc... de havde alle mange skader af den karakter.Real HWL post=166868 skrev:
Dragam post=166866 skrev:
Real HWL post=166862 skrev:
Dragam post=166858 skrev:
Og han er ikke bare ude med en muskelskade - han er ude med den værste type muskelskade for en spiller som er dybt afhængig af sin fart. Vi må da håbe at det ikke bliver et gentagende problem for ham, som det ofte gør for hurtige spillere, for det tager typisk deres fart, som det eksempelvis også gjorde med Bale.Mas post=166839 skrev: Vinicius Jr ude i omkring 6 uger uden nogen erstatning klar og Fc Barcelona henter Joao Cancelo.
Det er hårdt at se med, når Real Madrid smider endnu en La Liga titel ud af vinduet, inden sæsonen overhovedet er startet.
At vi tabte ligaen sidste år irritere mig stadig, for det kunne være undgået, med en lidt bredere trup.
At Real Madrid så tynder endnu mere ud til den her sæson er næste ulideligt at se på!
Florentino Perez ved vel godt at Fc Barcelona er i en svær situation økonomisk, det burde man da udnytte til at få nogle flere La Liga titler i hus! Gå dog efter 5 La Liga titler på stribe!
Vis hvem der er det bedste hold i Spanien.
Lad vær med at bevist smide trofæet væk.
Hvornår har et hold nogensinde vundet La ligaen uden én verdensklasse angriber?
Og hvornår har Real Madrid sidst gået en sæson uden en klasse angriber?
Jeg tænker hvis han havde haft den værste type muskelskade, så havde det været en fibersprængning i baglåret. Så skulle han med stor sandsynlighed opereres. Og så hedder det ikke 6 uger, men 6 måneders pause. En god genoptræning, og han er tilbage så god som ny.
Du har ret i det første, og forhåbentligt ret i det sidste - man ser bare ofte at når hurtige spillere begynder at få her muskelskader i baglåret, at det bliver en plage for dem resten af karrieren.
Dårlig opvarmning og overbelastning føre som oftest til de her baglårsskader. Hvis ikke han tager sin krop seriøst, så vil han få mange af de her skader når han er den spillertype som han er. Tag en spiller som Ronaldo, det er ikke mange muskelskader han har haft i sin karriere. Hvis Bale havde lavet lige så mange baglårs øvelser som han spillede golf, så var han aldrig muskelskadet.
Min pointe var, at det nok ikke er usandsynligt, at han kommer til at have en del af de her skader i fremtiden som han bliver ældre - også selvom han laver baglårs øvelser.
Jeg hentyder til CR7 :) Som tommefinger regel så får du bare mindre skader hvis du behandler din krop ordenligt, og sætter en ære i god opvarmning og udstrækning efter kamp og træning. Det er rigtig alle de spillere du nævner har været meget skadet. Jeg aner ikke hvordan de har behandlet deres krop i løbet af deres aktive karriere. Men de har 100 procent ikke levet som CR7. Det er også derfor han i en alder af 38 bare køre derud af uden problemer. Den rigtige Ronaldo levet ikke som en sportsmand af hvad jeg har hørt. Han kunne godt lig at gå i byen, specielt i sin tid i Real Madrid. Og hvis man har en sart krop i forvejen, så bliver man straffet.
Min pointe er bare at Vini ikke behøver at have de her skader i fremtiden hvis han gør en ære i at træne, strække ud og spise ordenligt.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kvalificeret gæt:
-PSG
-Real Madrid
-AC Milan
-Newcastle
KOMBARDO!
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Squ lidt kritisk at han ikke får minutter i det stadie af hans udvikling han befinder sig i. Så må de squ leje ham ud.9eren post=166903 skrev: as.com/futbol/internacional/endrick-esto...-no-estar-jugando-n/
Status Endrick
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Går udfra at din kommentar er sarkastisk.Ramos4 post=166905 skrev: Bliver spændende at se hvordan Endrick kan arbejde sammen med Joselu oppe foran. Av for en duo.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Krydret med ReinerRamos4 post=166905 skrev: Bliver spændende at se hvordan Endrick kan arbejde sammen med Joselu oppe foran. Av for en duo.
Av av
I know, og det hæmmer udviklingen for en dreng på den alder ikke at spille. Hvorfor han så må til en anden klub på en lejeaftale og spille i det her ene år indtil han kommer til RM.Fondo_Sur post=166921 skrev: Ja ja, bare husk at Palmeiras ikke har nogen grund til at satse på ham, da han ryger om 9 måneder, og at Camavinga også varmede bænken i Rennes inden Real Madrid købte ham fri. Hvis han har talentet vil det komme til syne. Det handler bare om det rigtige setup.
Men, lad os vente med at vurdere for meget efter hans første 1-2 sæsoner i klubben. Mine alarmklokker ringer ikke, så længe der ikke er tale om længevarige skader etc.
Palmeiras er vel en af de bedste klubber i Brasilien, hvorfor jeg ikke forventer at han er starter eller lignende. Han skal stadig vænne sig til seniorbold, og han har periodisk også vist hvorfor han er så hypet. Hans læringskurve er stadig stejl, trods minutterne i perioder kan være sparsomme. Alle spillere (specielt unge) har selvfølgelig brug for minutter i sidste ende, men der er rigtig mange topspillere, der på hans alder ikke havde spillet lige så meget som Endrick har, på et rigtig højt niveau, som den Brasilianske liga trods alt er. Jeg tror ikke det vil gavne ham, at blive udlejet til en ny klub, inden han er i Real. Han gavner vel mere, af at være i en stabil ramme, og i et setup han kender. Minutterne kommer.
Som Fondo_Sur skriver, så skal talentet nok vise sig i Real, hvis det er der. Klubben kan om nogen inkorporere unge spillere på holdet, og han har både Vini og Rodrygo at støtte sig op af, både sportsligt som socialt.
Meeeen - I min bog, må Endrick ikke være den 9´er, vi går og råber efter. Der skal stadig en bomber ind på holdet, der har bevist sig selv.
For lige at runde af, ligner det pt. at Barcas Vitor Roque er længere i sin udvikling, men han er også 1-2 år ældre, og lige pludselig, så kommer gennembruddet. Vini gik jo eksempelvis fra nat til dag over en sommer, så det er bare med at være tålmodig.
I min bog er spilletid det vigtigste, uanset hvilket niveau det så er på - han udvikler sig ikke af at rådne op på bænken i brasilien.NadaMás post=166923 skrev: Jeg er lige så interesseret i at følge en spiller som Endrick, som alle jer andre - Og jeg håber selvfølgelig bare han har tur i den med minutter og mål.
Men, lad os vente med at vurdere for meget efter hans første 1-2 sæsoner i klubben. Mine alarmklokker ringer ikke, så længe der ikke er tale om længevarige skader etc.
Palmeiras er vel en af de bedste klubber i Brasilien, hvorfor jeg ikke forventer at han er starter eller lignende. Han skal stadig vænne sig til seniorbold, og han har periodisk også vist hvorfor han er så hypet. Hans læringskurve er stadig stejl, trods minutterne i perioder kan være sparsomme. Alle spillere (specielt unge) har selvfølgelig brug for minutter i sidste ende, men der er rigtig mange topspillere, der på hans alder ikke havde spillet lige så meget som Endrick har, på et rigtig højt niveau, som den Brasilianske liga trods alt er. Jeg tror ikke det vil gavne ham, at blive udlejet til en ny klub, inden han er i Real. Han gavner vel mere, af at være i en stabil ramme, og i et setup han kender. Minutterne kommer.
Som Fondo_Sur skriver, så skal talentet nok vise sig i Real, hvis det er der. Klubben kan om nogen inkorporere unge spillere på holdet, og han har både Vini og Rodrygo at støtte sig op af, både sportsligt som socialt.
Meeeen - I min bog, må Endrick ikke være den 9´er, vi går og råber efter. Der skal stadig en bomber ind på holdet, der har bevist sig selv.
For lige at runde af, ligner det pt. at Barcas Vitor Roque er længere i sin udvikling, men han er også 1-2 år ældre, og lige pludselig, så kommer gennembruddet. Vini gik jo eksempelvis fra nat til dag over en sommer, så det er bare med at være tålmodig.