Sæson 23-24

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #781 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Mbappe har uploadet PSG billede med ham selv

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 11 måneder siden #782 af Dragam
Besvaret af Dragam på emne Sæson 23-24
Jeg erindrer ikke nogen RM trup jeg har haft mindre tiltro til kunne vinde noget end den her. Historisk svag trup.

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #783 af 9eren
Mariano til Sevilla

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #784 af 9eren
Psg fik købt kolo

2 år 11 måneder siden #785 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sæson 23-24
Hvordan kan F. Perez undgå at få bestyrelsen og medlemmerne på nakken efter sådan et transfer vindue?

Vi sluttede sidste sæson af med 10 point op til 1. pladsen samt blev skilt ad af City i CHL. 

Hvad er det han fortæller bestyrelsen og medlemmerne internt, der gør at han får fred. 

Jeg tænker også at Bellingham som skulle vælge mellem Real og nogle af de største klubber i England, må være “lovet” en klasse angriber at lege med af Perez. Der er da ingen seriøs konkurrence mindet sportsmand der vil vinde alt, vælger at skifte til det eneste top hold i verden, der ikke har en klar målsluger. 

Som I sikkert kan høre, så jeg meget forvirret her dagen efter transfer vinduet lukkede. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Raul7-2880, El Siete, JesperThomsen, Dragam

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #786 af 9eren
Ny tilføjelser til truppen

Bellingham
Kepa
Gonzalo
Joselu
Nico Paz
Fran Garcia
Brahim
Arda Güler

Giv det nu lige en chance.

der kan også handles upcommings til vinter
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved 9eren.

2 år 11 måneder siden #787 af PMO
Besvaret af PMO på emne Sæson 23-24
Det er ret interessant hvorfor der bliver holdt så meget på pengene. Lad os antage det er fordi pengene er gemt til Mbappé, ændrer det ikke på at til næste sommer er der brug for en højre back og nok også en ny midterforsvar. Spændende hvad planen er og hvordan der lykkes. Synes det er en skam at man ikke udnytter Barcelonas situation. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 11 måneder siden #788 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 23-24
Har I set, at vi har fem kampe i september? PLUS, der er landskampe fra næste uge af. Så udover at spillerne rejser væk for at spille landskampe, så er der stadig fem klub kampe, bare i september mdr. Er det ikke fuldstændig vanvittigt? Og sæsonen er kun lige startet, det bliver vel kun værre, når først de andre turneringer bliver skudt igang (Copa del Rey og Super Cup)... Vildt.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 år 11 måneder siden #789 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24

Madridista02 post=166991 skrev: Har I set, at vi har fem kampe i september? PLUS, der er landskampe fra næste uge af. Så udover at spillerne rejser væk for at spille landskampe, så er der stadig fem klub kampe, bare i september mdr. Er det ikke fuldstændig vanvittigt? Og sæsonen er kun lige startet, det bliver vel kun værre, når først de andre turneringer bliver skudt igang (Copa del Rey og Super Cup)... Vildt.

​Hvad frygter du med vores fantastiske trup? ;) Hvis Joselu eller Rodrygo skal have en pause smider vi da bare....

...Camavinga på toppen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 11 måneder siden #790 af 9eren
Endrick og Castilla 21.00 og 21.30 i aften.

2 år 11 måneder siden #791 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæson 23-24
Kritik og kritik… lige nu står holdet dog med 12 point takket være Bellingham, der har fungeret som en hængende angriber. Der kan ske meget i løbet af sæsonen, da vi har så mange unge spillere, der kan overraske positivt. Her tænker jeg på spillere som Gonzalo og Nico Paz fra Castilla og Arda Güler.
Sidste redigering: 2 år 11 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

2 år 11 måneder siden #792 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24

Fondo_Sur post=167171 skrev: Kritik og kritik… lige nu står holdet dog med 12 point takket være Bellingham, der har fungeret som en hængende angriber. Der kan ske meget i løbet af sæsonen, da vi har så mange unge spillere, der kan overraske positivt. Her tænker jeg på spillere som Gonzalo og Nico Paz fra Castilla og Arda Güler.

​Carlo er kendt for at give de unge chancen, det havde jeg lige glemt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Leveret af Kunena Forum