Sæson 23-24
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Vi sluttede sidste sæson af med 10 point op til 1. pladsen samt blev skilt ad af City i CHL.
Hvad er det han fortæller bestyrelsen og medlemmerne internt, der gør at han får fred.
Jeg tænker også at Bellingham som skulle vælge mellem Real og nogle af de største klubber i England, må være “lovet” en klasse angriber at lege med af Perez. Der er da ingen seriøs konkurrence mindet sportsmand der vil vinde alt, vælger at skifte til det eneste top hold i verden, der ikke har en klar målsluger.
Som I sikkert kan høre, så jeg meget forvirret her dagen efter transfer vinduet lukkede.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Bellingham
Kepa
Gonzalo
Joselu
Nico Paz
Fran Garcia
Brahim
Arda Güler
Giv det nu lige en chance.
der kan også handles upcommings til vinter
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Hvad frygter du med vores fantastiske trup? ;) Hvis Joselu eller Rodrygo skal have en pause smider vi da bare....Madridista02 post=166991 skrev: Har I set, at vi har fem kampe i september? PLUS, der er landskampe fra næste uge af. Så udover at spillerne rejser væk for at spille landskampe, så er der stadig fem klub kampe, bare i september mdr. Er det ikke fuldstændig vanvittigt? Og sæsonen er kun lige startet, det bliver vel kun værre, når først de andre turneringer bliver skudt igang (Copa del Rey og Super Cup)... Vildt.
...Camavinga på toppen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Carlo er kendt for at give de unge chancen, det havde jeg lige glemt.Fondo_Sur post=167171 skrev: Kritik og kritik… lige nu står holdet dog med 12 point takket være Bellingham, der har fungeret som en hængende angriber. Der kan ske meget i løbet af sæsonen, da vi har så mange unge spillere, der kan overraske positivt. Her tænker jeg på spillere som Gonzalo og Nico Paz fra Castilla og Arda Güler.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024