Sæson 23-24
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Vel og mærke 9point på udebane tre kampe streg.Fondo_Sur post=167171 skrev: Kritik og kritik… lige nu står holdet dog med 12 point takket være Bellingham, der har fungeret som en hængende angriber. Der kan ske meget i løbet af sæsonen, da vi har så mange unge spillere, der kan overraske positivt. Her tænker jeg på spillere som Gonzalo og Nico Paz fra Castilla og Arda Güler.
Vil også lige gøre opmærksom på, at sidste år spillede vi mega flot fodbold indtil VM turneringen. Vi peakede på det forkerte tidspunkt. Derfor er der ikke umiddelbart grund til at male fanden på væggen allerede nu. Selvom jeg også har lyst til at være pisse negativ og tænke at hele sæsonen er tabt, så tror jeg bare det er en rigtig god ide at slå koldt vand i blodet og så se sæsonen an. Det er også anstrengende at sidde en hel sæson, og være negativ og ikke have håb...
Jeg savner Pepe :(
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Han skal nok blive cooooool
Han ser allerede noget mere muskuløs/bred skuldret ud end sidst jeg så ham. Og hold kæft han han er hurtig.Fondo_Sur post=167208 skrev: Palmerias sparer ham sikkert for at han ikke bliver skadet og dermed at handlen stoppes. De må også satse på spillere, der også er der til fremtiden for dem. For Endrick sku ret vild og moden ud.
Han er spændende at følge
- Cristiano7
- Platin bruger
-