Sæson 23-24
- Brylle
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
sjældent jeg er enig i det du skriver, men lige den der rammer spot on.Brylle post=166925 skrev: Elsker en god dommedagsprofeti om at en 17-årig uden fast spilletid “rådner op” og ødelægger sin udvikling. Det er sgu bare for skørt nogle gange :D
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Så træneren har satset mere på sin sikre kort og Endrick er begyndt at få spille minutter igen.
- Brylle
- Gæst
-
Så ved jeg i det mindste at jeg tager fejl9eren post=166926 skrev:
sjældent jeg er enig i det du skriver, men lige den der rammer spot on.Brylle post=166925 skrev: Elsker en god dommedagsprofeti om at en 17-årig uden fast spilletid “rådner op” og ødelægger sin udvikling. Det er sgu bare for skørt nogle gange :D
Så skal du glæde dig til han kommer til klubben og skal være det færdige produkt, og aldrig kan lære mere nogensinde i sit liv, som med Vinicius :)Brylle post=166925 skrev: Elsker en god dommedagsprofeti om at en 17-årig uden fast spilletid “rådner op” og ødelægger sin udvikling. Det er sgu bare for skørt nogle gange :D
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Brylle, nederdrægtig som altid - det kan dårligt overraske.Brylle post=166925 skrev: Elsker en god dommedagsprofeti om at en 17-årig uden fast spilletid “rådner op” og ødelægger sin udvikling. Det er sgu bare for skørt nogle gange :D
Men lad os da bare sløjfe alle ungdomsholdende så, hvis man ikke har brug for at spille bold for at udvikle sig som ung fodboldspiller.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Defensacentral som bliver ved med at skrive Mbappe kommer til Madrid og i dag.
Altså hvad skal man gøre med den side i morgen?
Og alle mulige twitter-kilder gør det samme, både spanske og franske. De gambler godt nok med deres ry.9eren post=166933 skrev: www.defensacentral.com/real_madrid/16935...adrid-era-un-secreto
Defensacentral som bliver ved med at skrive Mbappe kommer til Madrid og i dag.
Altså hvad skal man gøre med den side i morgen?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
- Brylle
- Gæst
-
Dit behov for at svine min person forstår jeg ikke helt.Dragam post=166932 skrev:
Brylle, nederdrægtig som altid - det kan dårligt overraske.Brylle post=166925 skrev: Elsker en god dommedagsprofeti om at en 17-årig uden fast spilletid “rådner op” og ødelægger sin udvikling. Det er sgu bare for skørt nogle gange :D
Men lad os da bare sløjfe alle ungdomsholdende så, hvis man ikke har brug for at spille bold for at udvikle sig som ung fodboldspiller.
Sen-ior-bold som 17-årig :)
Det er virkelig ikke videnskab
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
så længe der ikke bliver råbt ban ham nu for at være det.Dragam post=166932 skrev:
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-