Sæson 23-24
Men de går godt nok til ham og går da ud fra at den ene tackling/mma low kick gav rødt.
Håber ikke han ender med at lide samme skæbne som ronaldo (tykke)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fuck en svinsk "tackling" på ham ! Løfter benet og stempler ham lige ind på siden af knæet... det handler jo udelukkende om at man vil skade den anden spiller, når man gør sådan noget...9eren post=167207 skrev:
Han skal nok blive cooooool
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Han har nemlig god fart. Selvfølgelig er han ikke Mbappe, men det er faktisk heller ikke vigtigt i det henseende at vi styrer de fleste kampe. Ham, Vini og Rodrygo helt fremme bliver nogle vilde år med masser af samba og dansMathiaska post=167210 skrev:
Han ser allerede noget mere muskuløs/bred skuldret ud end sidst jeg så ham. Og hold kæft han han er hurtig.Fondo_Sur post=167208 skrev: Palmerias sparer ham sikkert for at han ikke bliver skadet og dermed at handlen stoppes. De må også satse på spillere, der også er der til fremtiden for dem. For Endrick sku ret vild og moden ud.
Han er spændende at følge
hestespark uden lige
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
Han har netop forlænget med LeverkusenReal HWL post=167316 skrev: Sindssygt hvis man ikke går efter Xabi Alonso som Ancelottis afløser...
En træner med en strategi og spillestil, der måske endda vil have indflydelse på indkøb?Real HWL post=167316 skrev: Sindssygt hvis man ikke går efter Xabi Alonso som Ancelottis afløser...
Never ever gonna happen. Vi ansætter aldrig en koncepttræner, så længe Perez er ved roret.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
9eren post=167317 skrev:
Han har netop forlænget med LeverkusenReal HWL post=167316 skrev: Sindssygt hvis man ikke går efter Xabi Alonso som Ancelottis afløser...
Det er rigtigt. Men det lægger jeg nu ikke så meget i. Hvis han ligger til nedrykning i januar kan han jo også blive fyret.
Sidste koncept træner vi havde var vel del bosque. Men du har nok ret. Det kommer ikke til at ske.Ramos4 post=167318 skrev:
En træner med en strategi og spillestil, der måske endda vil have indflydelse på indkøb?Real HWL post=167316 skrev: Sindssygt hvis man ikke går efter Xabi Alonso som Ancelottis afløser...
Never ever gonna happen. Vi ansætter aldrig en koncepttræner, så længe Perez er ved roret.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Benitez og Mourinho havde også et ret tydeligt koncept/spillestil vil jeg mene.Real HWL post=167320 skrev:
Sidste koncept træner vi havde var vel del bosque. Men du har nok ret. Det kommer ikke til at ske.Ramos4 post=167318 skrev:
Jeg savner Pepe :(