Sæson 23-24

2 år 10 måneder siden #841 af nono
Besvaret af nono på emne Sæson 23-24

Siempre Madrid post=167362 skrev:

Madridista02 post=167360 skrev:

Ramos4 post=167354 skrev: Vild kamp af Bellingham mod Skotland. En moderne Zidane. Og med endnu flere ting i værktøjskassen end Zizou.

Klart et røverkøb, når man ser at middelvarer som Rice og Caicedo koster nærmest det samme.

​Hvad har han i værktøjskassen som Zidane ikke havde?

​Mål?

Zidanes nåede to sæsoner i sin karriere at score 9 mål. Bellingham har spillet fire kampe og er noteret for 5 scoringer.

Spis lige brød til.​.. Zidane er blandt de 5-6 bedste nogensinde med EM, VM og CL i bagagen for ikke at nævne Balon D'or eller at han måske er den mest elegante kreatør vi endnu fået lov at være vidne til. Zidane kunne som ingen andre - måske med undtagelse af Maradona - løfte et hvert hold til nye højder. Han kunne få spillet til at flyde, motivere sine medspillere og så lavede han keypasses og assists ens masse. Bellingham er vanvittigt lovende, men lad ham lige få et par sæsoner og spille et par nøglekampe (endnu en dimension for Zidane - jo mere på spil, desto bedre var han), før vi sidestiller ham med en af de absolut største gennem tiderne. Alt andet er blasfemi.

Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved nono.
Følgende bruger(e) sagde tak: ElMadrid, Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 10 måneder siden #842 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sæson 23-24
Snakken gik på hvad Bellingham har i værktøjskassen. Der er mål klart en ting han bonger ud på ift. Zidane. Zidane lagde mig bekendt heller ikke særlig mange assist.
Tiden var en anden, Zidane spillede en anden position og han var en legende uanset.

Selvfølgelig kan man ikke sammenligne deres karrieres bedrifter. Det ville være vanvittigt at begynde på allerede nu.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 10 måneder siden #843 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 23-24

Siempre Madrid post=167362 skrev:

Madridista02 post=167360 skrev:

Ramos4 post=167354 skrev: Vild kamp af Bellingham mod Skotland. En moderne Zidane. Og med endnu flere ting i værktøjskassen end Zizou.

Klart et røverkøb, når man ser at middelvarer som Rice og Caicedo koster nærmest det samme.

​Hvad har han i værktøjskassen som Zidane ikke havde?

​Mål?

Zidanes nåede to sæsoner i sin karriere at score 9 mål. Bellingham har spillet fire kampe og er noteret for 5 scoringer.

​Hmm. Har ikke lyst til at simplificere det på den måde. Ja Bellingham scorer, som det ser ud lige nu efter fem kampe, flere mål en Zidane, men nu havde Zidane spillere foran sig til at score målene, det har Bellingham ikke.  Bellingham har fået en rolle hvor det er ham der skal score målene. 
kigger man på Bellinghams målsnit i Dortmund og Zidanes målsnit i Real, så ligner det ikke den ene generelt scorer flere mål end den anden.

Jeg synes også de to spillere minder om hinanden, kan sagtens se ligeheder, men kan ikke se hvilke værktøjer Bellingham har, som Zidane ikke havde.  Zidane har afgjort vm finalen, CHL finalen, det er fx et ret unikt værktøj at have. Zidane kunne nærmest egenhændigt, styre en hel kamp, lede hele sit hold til sejr. Lad os se om Bellingham kan ovenstående (unne jeg godt forstille mig), men det er at spå om fremtiden. 

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, ElMadrid

2 år 10 måneder siden #844 af NadaMás
Besvaret af NadaMás på emne Sæson 23-24
Overfladisk explainer af Xabi-bold:

Boldbessidelse, samt hurtigt spil mellem kæderne, er jo nogle af kendetegnene for Reals mest succesfulde periode. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Madridista02

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #845 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sæson 23-24
Zidane til Vincius som giver et indlæg til Nico paaaaaz goooooooool

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #846 af 9eren
Gonzalo skal ind i dag ellers bliver jeg skuffet. Stærk opstilling i dag

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #847 af 9eren
Arda Güler snart klar. Træner igen

• 9eren
  • Emne forfatter
  • Gæst
  • Gæst
2 år 10 måneder siden #848 af 9eren
Negreira league er stadig aktiv. Linjevogteren der blev suspenderet for at være for tæt på Barca spillerne efter en clasico, var ikke alt for sej i kampen Real Madrid-Sociedad. Han løb nemlig over flere meter ind på banen for at sparke bolden hen til Kepa, for at undgå tidspilde. Det skabte også påstyr på stadion.

2 år 10 måneder siden #849 af Estadio Santiago Bernabéu
​Er der en voksen til stede?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

2 år 10 måneder siden #850 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24
​Så skete det vi alle viste der ville ske....Carvajal skadet og meldes ude både mod Berlin og ATM. Han kan spille noget så godt, men hvad er det værd når han er skadet 50% af tiden. Så må vi se om det bliver Nacho eller Lucas der får chancen. 
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 10 måneder siden #851 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sæson 23-24

Kiwes post=167528 skrev: ​Så skete det vi alle viste der ville ske....Carvajal skadet og meldes ude både mod Berlin og ATM. Han kan spille noget så godt, men hvad er det værd når han er skadet 50% af tiden. Så må vi se om det bliver Nacho eller Lucas der får chancen. 

​Det var et spørgsmål om tid, dog pisse ærgerligt fordi kæft han har spillet klasse den her sæson.
Jeg håber Nacho tager over, jeg vil meget hellere se ham spille end Vasquez. Nacho der naturligt er forsvarsspiller, super stabil og faktisk ikke helt elendig offensivt. Vasquez er naturligt kant og det er som om klubben har glemt det. Han er ikke back og har aldrig været det. Og han er heller ikke en habil back up og har heller aldrig været det. Jo som kant, der var han fornuftig. Egentlig ret ringe at en klub som Real, har spillet med Vasquez som back up back de sidste mange år.

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Madridista02.

2 år 10 måneder siden #852 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sæson 23-24

Madridista02 post=167529 skrev:

Kiwes post=167528 skrev: ​Så skete det vi alle viste der ville ske....Carvajal skadet og meldes ude både mod Berlin og ATM. Han kan spille noget så godt, men hvad er det værd når han er skadet 50% af tiden. Så må vi se om det bliver Nacho eller Lucas der får chancen. 

​Det var et spørgsmål om tid, dog pisse ærgerligt fordi kæft han har spillet klasse den her sæson.
Jeg håber Nacho tager over, jeg vil meget hellere se ham spille end Vasquez. Nacho der naturligt er forsvarsspiller, super stabil og faktisk ikke helt elendig offensivt. Vasquez er naturligt kant og det er som om klubben har glemt det. Han er ikke back og har aldrig været det. Og han er heller ikke en habil back up og har heller aldrig været det. Jo som kant, der var han fornuftig. Egentlig ret ringe at en klub som Real, har spillet med Vasquez som back up back de sidste mange år.

​Jeg hælder også mere til at bruge Nacho. Giver mere stabilitet i defensiven, hjælper i luften og kan fint bidrage i offensiven. Jeg er dog ret overbevist om at Ancelotti komme til at bruge Lucas.
Sidste redigering: 2 år 10 måneder siden ved Kiwes.

Leveret af Kunena Forum