Sæson 23-24
Siempre Madrid post=167362 skrev:
Mål?Madridista02 post=167360 skrev:
Hvad har han i værktøjskassen som Zidane ikke havde?Ramos4 post=167354 skrev: Vild kamp af Bellingham mod Skotland. En moderne Zidane. Og med endnu flere ting i værktøjskassen end Zizou.
Klart et røverkøb, når man ser at middelvarer som Rice og Caicedo koster nærmest det samme.
Zidanes nåede to sæsoner i sin karriere at score 9 mål. Bellingham har spillet fire kampe og er noteret for 5 scoringer.
Spis lige brød til... Zidane er blandt de 5-6 bedste nogensinde med EM, VM og CL i bagagen for ikke at nævne Balon D'or eller at han måske er den mest elegante kreatør vi endnu fået lov at være vidne til. Zidane kunne som ingen andre - måske med undtagelse af Maradona - løfte et hvert hold til nye højder. Han kunne få spillet til at flyde, motivere sine medspillere og så lavede han keypasses og assists ens masse. Bellingham er vanvittigt lovende, men lad ham lige få et par sæsoner og spille et par nøglekampe (endnu en dimension for Zidane - jo mere på spil, desto bedre var han), før vi sidestiller ham med en af de absolut største gennem tiderne. Alt andet er blasfemi.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Tiden var en anden, Zidane spillede en anden position og han var en legende uanset.
Selvfølgelig kan man ikke sammenligne deres karrieres bedrifter. Det ville være vanvittigt at begynde på allerede nu.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Hmm. Har ikke lyst til at simplificere det på den måde. Ja Bellingham scorer, som det ser ud lige nu efter fem kampe, flere mål en Zidane, men nu havde Zidane spillere foran sig til at score målene, det har Bellingham ikke. Bellingham har fået en rolle hvor det er ham der skal score målene.Siempre Madrid post=167362 skrev:
Mål?Madridista02 post=167360 skrev:
Hvad har han i værktøjskassen som Zidane ikke havde?Ramos4 post=167354 skrev: Vild kamp af Bellingham mod Skotland. En moderne Zidane. Og med endnu flere ting i værktøjskassen end Zizou.
Klart et røverkøb, når man ser at middelvarer som Rice og Caicedo koster nærmest det samme.
Zidanes nåede to sæsoner i sin karriere at score 9 mål. Bellingham har spillet fire kampe og er noteret for 5 scoringer.
kigger man på Bellinghams målsnit i Dortmund og Zidanes målsnit i Real, så ligner det ikke den ene generelt scorer flere mål end den anden.
Jeg synes også de to spillere minder om hinanden, kan sagtens se ligeheder, men kan ikke se hvilke værktøjer Bellingham har, som Zidane ikke havde. Zidane har afgjort vm finalen, CHL finalen, det er fx et ret unikt værktøj at have. Zidane kunne nærmest egenhændigt, styre en hel kamp, lede hele sit hold til sejr. Lad os se om Bellingham kan ovenstående (unne jeg godt forstille mig), men det er at spå om fremtiden.
Jeg savner Pepe :(
Boldbessidelse, samt hurtigt spil mellem kæderne, er jo nogle af kendetegnene for Reals mest succesfulde periode.
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- 9eren
- Emne forfatter
- Gæst
-
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Det var et spørgsmål om tid, dog pisse ærgerligt fordi kæft han har spillet klasse den her sæson.Kiwes post=167528 skrev: Så skete det vi alle viste der ville ske....Carvajal skadet og meldes ude både mod Berlin og ATM. Han kan spille noget så godt, men hvad er det værd når han er skadet 50% af tiden. Så må vi se om det bliver Nacho eller Lucas der får chancen.
Jeg håber Nacho tager over, jeg vil meget hellere se ham spille end Vasquez. Nacho der naturligt er forsvarsspiller, super stabil og faktisk ikke helt elendig offensivt. Vasquez er naturligt kant og det er som om klubben har glemt det. Han er ikke back og har aldrig været det. Og han er heller ikke en habil back up og har heller aldrig været det. Jo som kant, der var han fornuftig. Egentlig ret ringe at en klub som Real, har spillet med Vasquez som back up back de sidste mange år.
Jeg savner Pepe :(
Jeg hælder også mere til at bruge Nacho. Giver mere stabilitet i defensiven, hjælper i luften og kan fint bidrage i offensiven. Jeg er dog ret overbevist om at Ancelotti komme til at bruge Lucas.Madridista02 post=167529 skrev:
Det var et spørgsmål om tid, dog pisse ærgerligt fordi kæft han har spillet klasse den her sæson.Kiwes post=167528 skrev: Så skete det vi alle viste der ville ske....Carvajal skadet og meldes ude både mod Berlin og ATM. Han kan spille noget så godt, men hvad er det værd når han er skadet 50% af tiden. Så må vi se om det bliver Nacho eller Lucas der får chancen.
Jeg håber Nacho tager over, jeg vil meget hellere se ham spille end Vasquez. Nacho der naturligt er forsvarsspiller, super stabil og faktisk ikke helt elendig offensivt. Vasquez er naturligt kant og det er som om klubben har glemt det. Han er ikke back og har aldrig været det. Og han er heller ikke en habil back up og har heller aldrig været det. Jo som kant, der var han fornuftig. Egentlig ret ringe at en klub som Real, har spillet med Vasquez som back up back de sidste mange år.