Real Madrids hold 2013/2014:
Det er ikke mig der har meldt ud at jeg ved bedre end jer, det er jer selv. Jeg har trods alt sagt at jeg var en del af gruppen af madridistas der ikke har noget at skulle ha sagt.. Men når folk springer forbi sådanne ting, og hellere ønsker at himle op, så bliver troen på at "jeg ved mere end jer" jo også stærkere. Du ønsker selv "at jeg tror jeg ved mere end dig"..
Det er mine sidste ord herfra omkring et emne i selv har skabt.
Men lad mig lige komme med en kommentar til Kaka debatten endnu engang.
Real Madrid er en pengemaskine der i sidste ende hovedsageligt tænker økonomi foran fans, det er klubbens måde at køre tingene på, hvilket jo også får mig til at udtrykke mig som jeg gør. Jeg går ikke ud fra at nogen tror herinde at Real Madrid tænker på os madridistas og passer på os. Det handler sgu da blot om at få penge i kassen. Derfor mener jeg at vores holdninger, selvom holdninger er tilladte om Kakas løn, ikke har en skid betydning i sidste ende.
Selvf må folk diskutere kakas løn, det har jeg aldrig sagt at det må man ikke. Det er også helt utroligt at folk kan få kørt debatten den vej.
Hvis folk vil ha kaka ud af klubben pga hans forfærdelige præstationer så ja, der er jeg enig med mange selvom jeg gerne ser han bliver. Men jeg forstår det ikke udfra et økonomisk synspunkt, fordi Real Madrids økonomi ikke har en pind at gøre med os som fans. Jo hvad vi forbruger af ting på klubben så ja. Jeg synes der bliver fokuseret for meget på økonomi, og for lidt på det er mest vigtigt, nemlig Real Madrids gøren og laden. Det er da forkert at Kaka tjener så meget, men fjerner vi Kaka, så har vi ikke fjernet problemet. Der kommer jo altid en ny type spiller som Kaka, der tjener kassen og præstere nada.
Så hvor vil i gøre noget fremfor at præsentere en holdning om at Kaka tjener for meget ?
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Hugol skrev: StefanR.
Det er ikke mig der har meldt ud at jeg ved bedre end jer, det er jer selv.
Hold da op med at spille uskyldig, du har selv lagt op til det.
Kommentarer som nedenstående og nogle af dine andre kommentarer i løbet af de sidste 14 dage har været ulideligt at se på:
"Jeg betaler ikke Di Marias løn, men jeg er væsentlig tættere på klubben end dig."
Så er jeg også færdig med emnet, hvis du er kommet ned fra din selv-ophøjede status som dommer over alt der har med RM at gøre.
Hugol skrev: StefanR.
Det er ikke mig der har meldt ud at jeg ved bedre end jer, det er jer selv. Jeg har trods alt sagt at jeg var en del af gruppen af madridistas der ikke har noget at skulle ha sagt.. Men når folk springer forbi sådanne ting, og hellere ønsker at himle op, så bliver troen på at "jeg ved mere end jer" jo også stærkere. Du ønsker selv "at jeg tror jeg ved mere end dig"..
Jeg vil nu mene, at der er ganske god grund til at vurdere dine kommentarer som værende højrøvede og hoverende, når du skriver sætningen til BBB: "Jeg betaler ikke Di Marias løn, men jeg er væsentligt tættere på klubben end dig"..
Det er jo bare en fjollet og intetsigende kommentar, der intet bringer til debatten. If anything, er det vel næsten lettere for folk foran tv'et, at vurdere en spillers præstationer (I dette tilfælde Di Maria), end for folk siddende på stadion. Udsynet er trods alt bedre i fjernsynet.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Real Madrid har en række spillere, som er interessante for andre klubber og som kan være på vej væk, hvis det rigtige tilbud byder sig.
Hvordan ser I på muligheden for, at vi udnytter det til eksempelvis at lade spillerne indgå i nogle byttehandler. Jeg tænker eksempelvis på Pepe/Di María til City mod at få El Kun, Higuaín til Liverpool mod at få Suárez, Coentrao til Paris SG mod at få Zlatan. Nogle af de førnævnte spillere til Tottenham mod at få Gareth Bale.
Der går lidt FM i den, det er jeg godt klar over, men Real Madrid bør virkelig overveje denne mulighed.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Ironi kan være anvendt i mine indlæg, troede jeg ikke skulle være nødvendigt at sige.
Har valgt at takke af på forum!
Siempre Madrid skrev: Nå, skal vi få tråden tilbage på sporet.
Real Madrid har en række spillere, som er interessante for andre klubber og som kan være på vej væk, hvis det rigtige tilbud byder sig.
Hvordan ser I på muligheden for, at vi udnytter det til eksempelvis at lade spillerne indgå i nogle byttehandler. Jeg tænker eksempelvis på Pepe/Di María til City mod at få El Kun, Higuaín til Liverpool mod at få Suárez, Coentrao til Paris SG mod at få Zlatan. Nogle af de førnævnte spillere til Tottenham mod at få Gareth Bale.
Der går lidt FM i den, det er jeg godt klar over, men Real Madrid bør virkelig overveje denne mulighed.
Hvis handlen går lige op, så er det selvfølgelig en mulighed. Jeg tænkte selv på Coentrao til PSG, men det er for sent nu, de har købt den yderst talentfulde Lucas Digne, fra Lille. Vigtigst af alt for mig, det er bare at vi slipper af med et par spillere. Higuain og Kaka er de to klubben kan tjene mest på, så dem burde man få solgt hurtigst muligt.
Steen skrev: Higuain og Kaka er de to klubben kan tjene mest på, så dem burde man få solgt hurtigst muligt.
Det tror jeg simpelthen ikke på. I hvert fald ikke hvis man taler om overgangssum for Kaka. Ham skal vi nok nærmere betale for at komme af med, for jeg tror vitterligt ikke han går uden at få en del af sin løn med. Den løn skal enten finansieres af RM (farvel-bonus) eller af den nye klub (lavere transfersum).
BBB skrev:
Steen skrev: Higuain og Kaka er de to klubben kan tjene mest på, så dem burde man få solgt hurtigst muligt.
Det tror jeg simpelthen ikke på. I hvert fald ikke hvis man taler om overgangssum for Kaka. Ham skal vi nok nærmere betale for at komme af med, for jeg tror vitterligt ikke han går uden at få en del af sin løn med. Den løn skal enten finansieres af RM (farvel-bonus) eller af den nye klub (lavere transfersum).
Med Kaka tænkte jeg på lønnen :)..
Over 20 mio euro + hvad han bliver solgt for.
($,$)
Siempre Madrid skrev: Nå, skal vi få tråden tilbage på sporet.
Jeg nægter at tro på at vi kaster Pepe til Skidti, nu når vi lige har solgt Albiol, i såfald skal vi ud og hente minimum 1 CB. men hvis det alligevel er tilfældet så kan vi ikke "nøjes" eks. med en Iñigio Martinez, som er et stort talent men mangler erfaring, selvom det kunne være et spændene bekendtskab.
Men derimod hvis Perez er meget opsat på at der skal købes en angriber, så mener jeg at Di Maria plus en pose penge for Agüero, vil være klart det bedste for Real Madrid.
Jeg er her stadig XOXO
Jeg tror stadig ikke de andre spillere er på ønskelisten.
Men kunne vi sende Higuain, Di Maria og Coentrao afsted så er jeg da for at vi fik hentet en Bale.